Не изплаща

преди 3 години от Kev1987
|
3373 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте момчета, аз съм нов в това, така че всеки съвет е много ценен. Вече 5 седмици лежа в болница с covid. Бях започнал да се чувствам малко по-добре, затова реших да вляза в моя акаунт във Vegasbaby, за който се регистрирах през януари, за да играя няколко игри. Още през януари бях помолен да изпратя лична карта и доказателство за адрес, преди да мога да депозирам. Направих това и всичко беше проверено. Тогава направих няколко депозита, но не спечелих, така че не бях включен до преди малко повече от седмица. Направих около 4 отделни депозита и спечелих £ 1000. Реших да изтегля 800 британски лири. На следващия ден получих имейл, че трябва да кача доказателство за самоличност. Влязох в чата на живо и обясних, че имам още през януари и беше проверено. След това ми беше казано, че е проверено по погрешка и трябва да бъде качено отново с много различни документи. Искаха доказателство за моята банкова сметка, при която съм депозирал през януари, въпреки че тази сметка беше затворена и нов начин на плащане беше добавен към сметката ми. Обясних, че съм в болница, така че нямам достъп до стари изявления. Те отказаха да приемат това, така че прекарах последните 6 дни, докато бях в болница, събирайки всички тези документи, като се свързах с моята стара банка и т.н. Документите бяха отхвърлени няколко пъти, защото очевидно са с лошо качество или грешен формат. След това, което се чувства като сто разговора в чата на живо и имейли напред и назад, всичките ми документи бяха напълно одобрени днес и чатът на живо каза, че оттеглянето ми вече ще бъде обработено. Сега получих имейл, в който се казва, че трябва да завърша телефонно обаждане за проверка преди процеса на моето теглене. Вече обясних няколко пъти, че нямам мобилен телефон при себе си, само моя ipad и че бих се борил по телефона, тъй като съм с кислород с висок поток. Попитах дали могат да ми се обадят по видео чрез скайп или мащабиране и отказаха. Нямам представа какво друго да направя, дори не мога да накарам някой да ми донесе телефона, тъй като имам ключовете от къщата си в болницата и поради действащите разпоредби не е разрешено посещение. Всичките ми документи са проверени, дали това не е достатъчно?

Автоматичен превод:
Kev1987
преди 3 години

О, наистина съжалявам за вашата ситуация. Истината е, че това, което сте предоставили, трябва да е достатъчно, от друга страна, повикванията за проверка са много често срещан метод. Всъщност вярвам, че проблемът може да е, че сте влезли от болницата - използвали ли сте wifi? Това може да сигнализира акаунта ви като потенциален измамник и притежател на множество акаунти, тъй като вероятно е имало друг играч, който влиза от болницата в същото казино.

Вярвам, че това е просто жалка ситуация. Също така вярвам, че трябва да ви е трудно да се обадите за проверка поради вашето здравословно състояние, от друга страна, казиното вероятно е чувало много подобни оправдания от хора, които са се представяли за някой друг.

Бих ви препоръчал тук, за да зададете лимит за загуба в казиното за една седмица, за да сте сигурни, че все още можете да играете в казиното, но няма да загубите печалбите си. След това можете да се обадите за потвърждение, когато се почувствате по-добре. Да, досадно е да чакате парите, но не мисля, че ще успеете да ускорите процеса 😕

Оздравявай скоро!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте, благодаря за отговора. Използвам собствен wifi ключ. Те трябва да знаят, че не се преструват на някой друг, тъй като трябваше да изпратя снимка, ако държа себе си лична карта, и аз също ги попитах дали могат да ми се обадят и по видео, за да видят, че съм в болница по доста лош начин. Просто е разочароващо, че цялата ми лична карта вече е била потвърдена тогава, защото направих искане за оттегляне, всичко изведнъж се отхвърля и извинението им беше, че беше одобрено по погрешка. Наведох се назад, за да осигуря всичко, за което са askrd, и имам скрийншотове от чат на живо, казвайки, че щом всичко, което изпратих, беше проверено и потвърдено, че оттеглянето ми ще бъде обработено незабавно, но сега се провежда отново.

Автоматичен превод:
Kev1987
преди 3 години

Намерих жалба, подадена срещу казино, свързано с Vegas Baby: https://casino.guru/royal-slots-casino-player-s-struggling-to-withdraw

Жалбата е неразрешена, тъй като казиното няма „политика за реакция" на жалби, но колегата спомена Независимата служба за определяне на залагания (IBAS) на тази връзка: https://www.ibas-uk.com/, за да можете алтернативно опитайте се да подадете жалба там.

Както и да е, както споменах по-рано, бих направил това след обаждането за проверка и когато го направите, препоръчвам ви да запишете, в случай че те твърдят, че сте казали нещо нередно в разговора и няма да ви платят поради това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини