ФорумОбсъждане на жалбиНе играйте в 24 залагания

Не играйте в 24 залагания

преди 3 години от santhu
|
12743 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Играйте в 24 залагания само за да загубите пари. В случай, че спечелите, те създават история, че имате няколко акаунта и те са справедливи казино гуру с екранни снимки.


Моят просто здрав разумен въпрос.


- някой орган, който е искал да открие няколко сметки в един и същи сайт за залагания 24?.


- нито един комарджия в света не отваря съзнателно няколко сметки


Уважаеми всички, моля, не използвайте 24betting за доказателство, просто прочетете отхвърлените оплаквания

Автоматичен превод:
santhu
преди 3 години

Много играчи създават множество акаунти, за да получат още един бонус без депозит или други бонуси за депозити за нови играчи. Това всъщност е много често срещано поведение, но е забранено в повечето онлайн казина.


Гледам твоя случай. Вие лично признахте, че имате повече сметки в казиното: https://casino.guru/24betting-casino-player-has-been-accused-of-opening

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,

Все пак те предизвиквам. Нямам повече от 2 акаунта и 1 акаунта, които открих само за да се оплаквам срещу 24 залагания, тъй като се борех да тегля.

Моля, кажете ми как мога да докажа истината си.?

Вие, хора, които не споделяте 24 доказателства за залагания с мен, за да докажа, че имам множество акаунти.

Искате да кажете, че хората са отворени, за да получат безплатен бонус. Не съм взел бонус в моята 1-ва или втора сметка, тогава защо да отварям друг множествен акаунт, това просто означава по-малко извлечение.


Само аз и 24betting знаем истината.


Но аз мислех, че казино гуру наистина ще получи справедливостта за мен



Автоматичен превод:
преди 3 години

здравей екип,


Според моите познания е необходим уникален мобилен номер за откриване на 1 акаунт.

Жалбата ми беше отхвърлена поради наличието на 4 дублирани акаунта. Значи трябва да имам 4 различни мобилни номера, нали?

Моля, покажете тези 4 мобилни номера, които съм използвал за създаване на няколко акаунта. Това ще потвърди истинския виновник.



Автоматичен превод:
santhu
преди 3 години

Ако имате някакви коментари или допълнителна информация, свързана с жалбата си, по-добре е да ги напишете направо в жалбата. Не съм виждал доказателствата на казиното, тъй като не съм замесен лично в случая.

От друга страна съм 100% сигурен, че колегите ми няма да го отхвърлят без причина. Проблемът е, че ако казиното не ни позволи да покажем доказателствата, можем да го направим. Ако го направим, тогава е много вероятно казиното да не ни съдейства в бъдеще по друг случай, защото няма да ни се доверят.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравей Даниел,


Жалбата ми е отхвърлена и каква е ползата, ако се оплаквам отново.

Бихте ме попитали нещо доказателство, което би направило моя случай по-добър или лично бихте доказал това, ако съм правил наистина измама срещу 24betting.

Сляпо, ако сте отхвърлили жалбата ми без никакви доказателства, които да ми показват как бих приел да бъда толкова честен, кажете ми

Автоматичен превод:
santhu
преди 3 години

Както вече споменах. Сигурен съм, че моят колега е отхвърлил жалбата въз основа на доказателства, изпратени от казиното, но обясних и причината, поради която не можахме да ви я покажем.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Какво мога да направя най-доброто от себе си .някакъв друг възможен начин да се боря за справедливост??? Моля, предложете

Автоматичен превод:
santhu
преди 3 години

Обикновено бих ви предложил да се свържете с лицензиращия орган, но тъй като те са лицензирани в Коста Рика, бих казал, че ще бъде много трудно да получите отговор от лицензиращия орган. Не си спомням случай, в който играч да има успех с авторитета.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел,


Благодаря за подкрепата .


Можете ли да ми предоставите номер за връзка и имейл адрес на Коста Рика??

Автоматичен превод:
преди 3 години

Уважаеми казино гуру,


Какви са доказателствата, необходими, за да докажа, че съм използвал единична сметка в сайта за залагания 24. Моля, уведомете ме, за да ми помогнете да отворя отново отхвърления си случай.

В момента видях 1 открит случай в казино гуру, той е подобен на моя случай, който е спор от 12 лакх,


Моля, помогнете да отворя отново моя отхвърлен случай.

Автоматичен превод:
santhu
преди 2 години

Здравей Санту.

Относно вашия случай и доказателствата:

Разбирам, че бихте искали да видите доказателство от казиното, но ето причината, поради която това не е възможно:

За съжаление, не всеки играч играе по правилата. Някои играчи съзнателно участват в дейност, която не само е забранена от правилата и условията, но и потенциално незаконна, попадаща в типичните определения за измама.

Тези играчи знаят, преди да подадат жалба, че са нарушили правилата и просто се надяват, че операторът няма да има достатъчно доказателства, за да убеди трета страна, че са нарушили условията.

Ако покажем доказателствата от казиното на тези играчи, то следващия път те ще бъдат по-сложни, а за казиното ще бъде много по-трудно да ги хване.

Поради това казината или ние не можем да споделяме нито едно от доказателствата (същото като регулатора)

Отхвърлихме вашия случай, защото казиното представи достатъчно доказателства за множеството ви акаунти. Въпреки това, тъй като вие настояхте, помолихме казиното да ни предостави по-задълбочени доказателства.

Така че, моля, дайте ни още време и аз ще ви напиша резултата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за думите ви,

Моля ви, моля, уведомете ме как мога да докажа, че съм използвал само 1 сметка за депозиране и теглене и досега не съм използвал никакъв бонус в уебсайта за залагания 24.


Исках да знам какви доказателства са дали, например моя IP адрес или банкови данни или устройство, което съм използвал за 6 акаунта и т.н.

Автоматичен превод:
Matej
преди 2 години

Здравей Матей,


Очаквам вашето заключение.

Надявам се да получа справедливост от вас от името на 24betting.com

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Матей,


Моля за актуализации относно моя отхвърлен случай??


За разбирането,

Сантош

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей матей,


Ако нямате нищо против, можете ли да ми кажете колко време трябва да чакам за решение. Моля, отговорете на нещо, ако ме уверите, че ще ме оправдаете. Мога да чакам много дълго време. Моля, отговорете ми нещо........


плззззз

Автоматичен превод:
santhu
преди 2 години

Здравей Санту.

Извинете за закъснението - чакахме доказателства от казиното.

Поискахме от тях някои допълнителни доказателства, за да сме 100% сигурни.

За съжаление, проверихме всички файлове от казиното и изглежда, че връзката между акаунта ви и акаунта на другите двама играчи е много значителна. В този случай смятаме, че нашето решение е правилно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Матей,


Благодаря ви много за вашия отговор.

Непрекъснато печелех в основната сметка, така че няма въпрос за използване на бонус.

Имам само 2 акаунта

1) Потребителското име за 1-ви акаунт е (заключен акаунт)

santhu65124@rediffmail.com

Не съм използвал единични рупии като бонус. Непрекъснато печелене е приложена екранна снимка на първия акаунт


2) Потребителското име за 2-ри акаунт е

santhu65124@gmail.com

Току-що отворих само за да оплача гуру, тъй като изтеглянето не се случваше. Не съм депозирал, не теглил или използвал бонус единични рупии. Този акаунт все още не е заключен, защото нямам нито една рупия в този акаунт


Позовавайки се на 2 точки по-горе, какво е предимството за мен да открия други сметки, за да мамя 24betting.com.

За повече справка прикачен файл на моите 2 акаунта.


Моля, помогнете ми да получа справедливост. filefile

Моля, позволете ми да поискате друго доказателство?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Матей,


Всякакви актуализации по моята жалба. Ако имате нужда от друго доказателство от моя страна, моля, уведомете ме междувременно, докато започна да го подреждам.


За разбирането,

Санту

Автоматичен превод:
santhu
преди 2 години

Здравей Санту.

Както писах преди, казиното ни предостави доказателства, от които става ясно, че акаунтът ви е бил свързан с още два акаунта.

Проверихме всичко, но се опасявам, че казиното е имало право да закрие акаунта ви в този случай.

Ако смятате, че нашето решение е било погрешно, все още можете да се свържете с регулатора на казиното.

Но се страхувам, че не можем да ви помогнем повече. Съжалявам, но доказателствата са много солидни.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини