ФорумОбсъждане на жалбиНарушаване на Общите условия

Нарушаване на Общите условия

преди 2 години от denedub
|
3012 преглеждания 9 отговора |
|
преди 2 години

Имах отказ за теглене, защото ми казаха, че съм заложил $34 на игра, която е физически невъзможна за поставяне.. дори историята на играта не показва залога. някой някога е имал спор с оттегляне поради техническа грешка

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

Здравейте,

Сигурен съм, че имаше случаи, в които играчите съобщаваха за някои технически проблеми, които в крайна сметка доведоха до нарушаване на някои правила.

Бихте ли посочили по-конкретно какво се е случило и за кое казино става дума, моля?

Ако дори имате своята история на игрите, бих казал, че си струва оплакването.

Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

вече направих оплакване, залогът от $34 се показва от там, но не и в историята на доставчика на игри Allspinswin

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

Би било интересно да се види дали това казино изобщо се интересува от оплакването, бих казал.

Репутацията му е доста лоша, така че се надявам да общуват с нас.

От колко време играеш там, чудя се?

Успявали ли сте някога да изтеглите успешно някаква сума, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност спечелих от техните сестри казина и се оттеглих, вероятно просто съм бил с това

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

Виждам.

Бихте ли отговорили на Petronella относно вашата жалба , моля?

Също така искам да разбера дали сте закупили някакви „безплатни завъртания" или някаква друга бонус функция, която може да бъде закупена в играта.

Автоматичен превод:
преди 2 години

В играта Colossal Vikings можете да играете следните залози 20c, 40c, 60c, $1, $2, $4, $6, $10, $20, след което тя отива на $40 .. няма опция за $30 за игра.. вие също не можете да купите функции. явно нещо се обърка тук или те фалшифицират игрите си. Чудя се дали отнесох това до бум, доставчикът

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

Виждам.

Също така съм нетърпелив да видя какво ще получим от казиното като доказателство.

те определено трябва да се консултират с историята на игрите с доставчика на игри и след това да предоставят това на нашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съгласен съм, че досега са го предоставяли само от тяхна страна, а не от доставчика

Автоматичен превод:
denedub
преди 2 години

Първата стъпка е комуникацията с казиното.

Да видим дали ще успеем да ги ангажираме в сътрудничество.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини