ФорумОбсъждане на жалбиНаправих грешка, като поставих имейла в акаунта си

Направих грешка, като поставих имейла в акаунта си

преди 2 месеца от sarda728
|
723 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Здравейте на всички, сбърках с въвеждането на имейла в акаунта си и по време на тегленето получавам известие да изпратя картата си и скривам 6-те цифри в средата. Изпращам имейла, но ми казват, че имейлът трябва да съответства на игралния акаунт. Моят имейл sarda728@gmail.com

и в играта и

sarda728@gmail.con

как мога да го реша

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Игралният акаунт и mystake

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как мога да променя имейла за теглене

Автоматичен превод:
sarda728
преди 2 месеца

Свържете се с техния екип за поддръжка, трябва да има някакъв бутон, за да щракнете върху уебсайта

Автоматичен превод:
sarda728
преди 2 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам в кое казино направихте тази грешка, моля?

Винаги, когато имате такъв проблем, винаги е най-добре да се свържете с екипа за поддръжка на това казино. Можете да го направите чрез чата на живо или да им изпратите имейл относно проблема.

Моля, уведомете ни, ако сте успели да го разрешите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Реших проблема


Автоматичен превод:
sarda728
преди 2 месеца

Радвам се, че успяхте да го разрешите. Поддръжката помогна ли ви за това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини