НачалоФорумОбсъждане на жалбиНаправих грешка, като поставих имейла в акаунта си

Направих грешка, като поставих имейла в акаунта си

 от sarda728
|
1 514 преглеждания 6 отговора |
|

Здравейте на всички, сбърках с въвеждането на имейла в акаунта си и по време на тегленето получавам известие да изпратя картата си и скривам 6-те цифри в средата. Изпращам имейла, но ми казват, че имейлът трябва да съответства на игралния акаунт. Моят имейл sarda728@gmail.com

и в играта и

sarda728@gmail.con

как мога да го реша

Автоматичен превод:

Игралният акаунт и mystake

Автоматичен превод:

Как мога да променя имейла за теглене

Автоматичен превод:
sarda728

Свържете се с техния екип за поддръжка, трябва да има някакъв бутон, за да щракнете върху уебсайта

Автоматичен превод:
sarda728

Здравейте. Мога ли да попитам в кое казино направихте тази грешка, моля?

Винаги, когато имате такъв проблем, винаги е най-добре да се свържете с екипа за поддръжка на това казино. Можете да го направите чрез чата на живо или да им изпратите имейл относно проблема.

Моля, уведомете ни, ако сте успели да го разрешите.

Автоматичен превод:

Реших проблема


Автоматичен превод:
sarda728

Радвам се, че успяхте да го разрешите. Поддръжката помогна ли ви за това?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини