Здравейте. Както можете да видите, промених вашето потребителско име/влизане според вашата заявка. Не забравяйте да влезете с новото име за вход 😉.
За да направите оплакванията си частни, както бихте искали да направим, всъщност трябва да изпратите заявка до нашия екип за оплаквания. Този път направих това за вас и те ще направят разговорите в жалбите частни. Ние всъщност го правим по този начин, защото искаме да бъдем прозрачни и в същото време да позволим на другите членове на общността да се поучат от развитието на всички оплаквания. Жалбите са полезен източник на информация при избора на подходящо и отговорно казино.
Надявам се, че съм ви помогнал с вашите искания.
Hello. As you can see, I have changed your user name/login, as per your request. Do not forget to sign in with the new login 😉.
To make your complaints private, as you would like us to do, you actually have to send a request to our complaint team. This time I have done that for you, and they will make the conversations in the complaints private. We actually do it this way, because we want to be transparent and at the same time allow other members of the community to learn from the development of all complaints. The complaints are a useful source of information in choosing a suitable and responsible casino.
Hope I have helped you with your requests.
Автоматичен превод: