НачалоФорумОбсъждане на жалбиНаистина ли е възможно да получите възстановяване на загубени пари?

Наистина ли е възможно да получите възстановяване на загубени пари?

 от cettolaqualunque
|
777 преглеждания 14 отговора |
|

поздрави,

разглеждайки този сайт, съм чел по различни поводи, че се говори за възстановяване на загубени пари.

Но наистина ли е възможно? Четох, че ако искате да затворите акаунта си в играта, в някои ситуации можете да поискате възстановяване на сумата. Дали не съм разбрал погрешно или има начин в определени ситуации, в които можете да направите това? Просто от любопитство.

благодаря

Автоматичен превод:
cettolaqualunque

здравей

Интересен въпрос. Аз, например, не вярвам, че играчът трябва да бъде възстановен, защото иска акаунтът да бъде закрит. Но винаги зависи от обстоятелствата. Играчът трябва да бъде възстановен, ако казиното направи някаква грешка, която може да повлияе на опита на играчите. Имате ли някакъв конкретен сценарий по средата, моля?

Такива теми изискват конкретни подробности, бих казал. 🙂


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви за вниманието

В момента преживявам ужасна ситуация със сайт за казино.

След като похарчих много пари за този сайт, през януари реших да го затворя. Те го затвориха, но след това го отвориха отново и сега продължават да ми изпращат текстови съобщения и обаждания, за да ме накарат да играя!!

Свързах се с тях за затваряне на акаунта, но те продължават.

Кажете ми, че мога да получа възстановяване на сумата в този случай, което би било чудесно нещо.

благодаря


Автоматичен превод:
cettolaqualunque

Добавям и факта, че веднъж този сайт ми даде бонус, с който спечелих повече от 3 хиляди евро, но сайтът не ми обясни, че този бонус е забавен бонус и накрая се оказах с 50 евро истински бонус!

срамота

Автоматичен превод:
cettolaqualunque

здрасти Няма проблем; разбирането на всички подробности може да ви помогне да останете в безопасност в бъдеще. Първо най-важното.

Как точно поискахте от казиното да затвори акаунта ви?

От решаващо значение е да разберете, че ако искате акаунтът ви никога повече да не бъде отварян отново, трябва изрично да обясните това на казиното.

Хората затварят сметките си по много причини и отговорите на онлайн казината на подобни искания могат да варират значително. Следователно трябва да имате ясно разбиране защо искате да закриете акаунта си и след това да продължите по съответния начин.

Можете ли например да направите разликата между искане за закриване на акаунт и постоянно самоизключване?

Според мен сте искали да се самоизключите за постоянно от казиното, но може би сте поискали просто закриване на акаунт. Какво мислите за това?



Автоматичен превод:

Добавям и факта, че веднъж този сайт ми даде бонус, с който спечелих повече от 3 хиляди евро, но сайтът не ми обясни, че този бонус е забавен бонус и накрая се оказах с 50 евро истински бонус!

срамота

Автоматичен превод:

Можем да обсъдим това, ако споделите конкретни бонус условия, предполагам. За мен това звучи като безплатен паричен бонус с ограничена сума за теглене. Много често срещано бонус условие. Въпреки че забавни бонуси и истински бонуси не са много конкретни думи за мен. Чувствайте се свободни да опишете цялата материя и любезно започнете с бонус условията.

Да видим откъде можем да стигнем. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

здравей,

Поисках акаунтът ми в Posido да бъде закрит.

Те затвориха акаунта ми през януари, но след това го отвориха отново без моето съгласие.

Освен това продължават да ме притесняват с текстови съобщения и обаждания, за да ме накарат да играя! Въпреки че поисках закриване на акаунта.

Можете ли да ми кажете дали мога да получа възстановяване? Можете ли да ми помогнете, наистина ще ми трябва!

Автоматичен превод:
Radka

Спомням си, че ми дадоха бонус, който ме накара да спечеля 3 хиляди евро, но само 50 бяха конвертируеми в пари за игра и теглене. Оплаках им се, защото не намерих нищо, което да казва, че тези 3k евро не са за теглене

Автоматичен превод:

здравей,

Поисках акаунтът ми в Posido да бъде закрит.

Те затвориха акаунта ми през януари, но след това го отвориха отново без моето съгласие.

Освен това продължават да ме притесняват с текстови съобщения и обаждания, за да ме накарат да играя! Въпреки че поисках закриване на акаунта.

Можете ли да ми кажете дали мога да получа възстановяване? Можете ли да ми помогнете, наистина ще ми трябва!

Автоматичен превод:

здравей

Не мога да ви кажа кога казиното ще ви върне сумата. Очевидно не биха, ако не искаха.

Зависи много от всички свързани събития. Но по принцип ние не се занимаваме с възстановяване на средства тук, освен ако проблемът с хазарта не се намеси. Помислете за ситуацията по следния начин: Случайните играчи, които по мое мнение са в състояние да напомнят на казиното, че желаят акаунтът им да остане затворен за постоянно и никога повече да не играят там, не трябва да се притесняват за възстановяване на суми. Те са залагали средствата доброволно.

Може би някога споменахте ли проблема с хазарта в това конкретно казино?

Автоматичен превод:

Спомням си, че ми дадоха бонус, който ме накара да спечеля 3 хиляди евро, но само 50 бяха конвертируеми в пари за игра и теглене. Оплаках им се, защото не намерих нищо, което да казва, че тези 3k евро не са за теглене

Автоматичен превод:

Е, мисля, че трябва да научитенай-често срещаните правила за бонуси 👈👈. Ако знаете, че могат да се изтеглят само 50, какво ви кара да мислите, че можете да изтеглите всички печалби без ограничение?

Тъй като всеки бонус представлява нещо, което казиното ви дава безплатно, сумата за теглене почти винаги е ограничена - само част от печалбите обикновено могат да се теглят.

В противен случай нямаше да има добри, отлични или лоши бонуси. Всичко е въпрос на условия. Виждате ли смисъла, моля?


Автоматичен превод:
Radka

Не съм искал възстановяване от казиното.

Исках да знам дали мога да поискам възстановяване на сумата и как да го поискам.

Защото смятам, че се държаха лошо и аз похарчих пари, които не трябваше да харча, защото имах проблем с хазарта.

Въпросът ми е следният: след като Posido се държеше лошо с мен и имам проблем с хазарта, как да поискам възстановяване на парите, ако такова нещо съществува??

благодаря

Автоматичен превод:
cettolaqualunque

Не съм казал, че сте го направили - беше условна присъда. Но нека оставим това настрана.

Сега казвате, че сте имали проблем с хазарта; въпреки факта, че съжалявам да го чуя, важно е да информираме казиното. Естествено, играчите се регистрират, за да играят, а не за да затворят сметката веднага; следователно е изключително важно да се опишат всички свързани неща.

Не мога да ви дам директен отговор относно възстановяването на сумата, защото твърдението, че казиното е постъпило лошо с вас и не е трябвало да харчите пари там, не е конкретно описание на събитията.

Предлагам ви да обясните всяко събитие, като използвате времева линия. Ще ви дам пример

ден 1: Регистрирах се в Posido и направих депозит

ден 2: депозиран отново - три пъти подред

ден 3: загубих целия баланс, помолих казиното да закрие сметката ми

ден 5: предложиха ми бонус, ако остана, и аз го приех

и така нататък...

Автоматичен превод:
Radka

Моят опит с Posido накратко беше следният:


През октомври 2024 г. отворих сметката и направих няколко депозита

От октомври 2024 г. до януари 2025 г. направих различни депозити

През януари поисках да закрия акаунта си, защото исках да спра да играя и те ми предложиха бонус да не закривам акаунта си

Използвах бонуса, но след това поисках да затворя акаунта и те го затвориха, защото не ми позволиха да вляза

В края на януари получавам текстово съобщение от Posido с покана да използвам бонус и акаунтът ми отново е активен!!

Моля Posido да закрие акаунта отново, защото те го отвориха отново без мое съгласие, но не го направиха и продължавам да получавам текстови съобщения и обаждания за игра!


Бих искал да разбера, в моята ситуация, дали е възможно да си върна парите.

благодаря


Автоматичен превод:

Мисля, че е почти невъзможно да получите възстановяване на загубени пари в казино.

Единственото изключение би било, ако загубата е причинена по вина на казиното.

Имах инцидент, при който загубих пари, защото казиното задейства 5-минутен таймаут, който беше част от функция за автоматична отговорна игра.

Играех ръка на блекджек с 11 срещу 6 на дилър. Поради таймаута не можах да направя ход и моите 11 бяха автоматично третирани като стойка. Гледах как дилърът тегли 17, последван от 10. Ако бях успял да ударя своите 11, щях да имам 21, докато дилърът щеше да има 17.

Загубих значителна сума пари и се свързах с казиното за това. Въпреки това, те отказаха да върнат сумата, просто заявявайки, че е ясно споменато, че всеки час игра ви дава право на 5-минутна почивка.

Автоматичен превод:
cettolaqualunque

здравей

моите извинения за закъснението; Предполагам, че отговорът ми не успя, така че сега ще опитам още веднъж:

Вярвам, че споменах основните принципи, които ние от Casino Guru вземаме предвид, когато играчите поискат възстановяване на сумата в казино.

Всичко зависи от това дали, как и кога играчът е споменал искане за самоизключване поради проблем с хазарта.

Продължавате да казвате, че сте помолили казиното да затвори акаунта ви, въпреки че сте приели и бонус в замяна да не го правите. Което според мен не звучи като незабавно искане за самоизключване поради хазартна борба и се надявам, че не сте се сблъсквали с такова здравословно състояние.

И все пак, за да бъдем по-конкретни, можете ли да опишете подробно колко изрично поискахте акаунтът ви да бъде закрит, моля? Това е решаващата част.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини