ФорумОбсъждане на жалбиN1Bet абсолютно нагло поведение

N1Bet абсолютно нагло поведение

преди 7 месеца от Schmebulog
|
1192 преглеждания 3 отговора |
|
преди 7 месеца

Стойте далеч от N1Bet. Не съм казино играч, но това е проблем с тегленето. Вече теглих веднъж от N1bet, наскоро исках да изтегля отново и изведнъж ми каза "качете пълно банково извлечение от 1 март до днес (7 април или така)". Имам онлайн акаунт в Sparkasse и на първия ден от всеки месец получавате банковото извлечение за предходния месец, изпратено до вашата имейл кутия и това е единственото банково извлечение, което ще получите. Така че отивам в поддръжката и им казвам, че имам само банковото извлечение от 1 март до 1 април, те казват, че просто трябва да им изпратя това и всичко ще бъде наред, така че го правя. 3 дни по-късно документът все още чака, така че се свързах с поддръжката и те ми казаха, че им трябва банково извлечение от 1 март до днес. Казвам им, че това е невъзможно заради моята банка, на което отговорът е горе-долу "е, това е лош късмет за вас". Искам да се съобразя с вас, готов съм да направя всичко възможно най-после да мога да тегля отново, но единственият отговор, който получих досега е: „Не, трябва да използвате точно този метод, който е невъзможен за вас ." Аз съм студент, имам 42 евро в сметката си. Цялата ситуация е просто смешна и грешна на толкова много нива... Дойдох тук само с надеждата, че N1Bet ще реагират на това и най-накрая ще действат разумно, защото това, което правят, е напълно неприемливо и никога не трябва да препоръчвате това казино/букмейкър на никого.

Автоматичен превод:
Schmebulog
преди 7 месеца

И така, спечелихте ли от някои спортни залагания, ако мога да попитам? Просто питам, защото казахте, че не сте играчи на казино, нали знаете.

Смятам, че трябва да попитате вашата банка дали има някаква възможност те да ви предоставят такъв вид извлечение, струва си да опитате.🤷‍♀️

Също така, моля, актуализирайте жалбата си, когато е възможно. Просто използвайте тази връзка , моля, и ни дръжте в течение за всички новини.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Вече се опитах да говоря с банката няколко пъти, но безуспешно. Дори не съм печелил спортни залагания наскоро, предстои ми да получа голям кешбек бонус следващия понеделник, но не съм сигурен дали трябва да опитам да завърша 3x превъртане в дадения им 24-часов период, като депозирам повече, когато не съм сигурен дали някога ще мога да изтегля нещо от тях на първо място... Ето защо е важно този проблем да бъде решен до понеделник, поне до степен, в която съм сигурен, че в крайна сметка ще ми позволят да изтегля парите си отново, така че мога да се чувствам удобно да депозирам пари, за да се опитам да използвам бонуса за връщане на пари.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Schmebulog
преди 7 месеца

В този случай смятам, че ще трябва да изчакате, докато можете да предоставите месечното извлечение от банковата си сметка, тъй като това е документацията, която са ви поискали. винаги е по-добре да сътрудничите напълно на казиното, за да можете да получите парите си, мога да кажа.

Така че зависи изцяло от вас как и дали ще вземете този бонус. Моля, уведомете ни, когато има актуализации.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини