ФорумОбсъждане на жалбиMystake За съжаление не можахме да ви проверим

Mystake За съжаление не можахме да ви проверим

преди 8 месеца от alesergio098
|
1654 преглеждания 4 отговора |
|
преди 8 месеца

mystake не ми позволява да изтегля парите си, защото когато искам да верифицирам акаунта си, получавам знак, че не могат да ме верифицират. Но и те не ми дават възможност да го направя отново. Имам истински пари, без облигации

Автоматичен превод:
alesergio098
преди 8 месеца

В крайна сметка залагах баланса си в 2 различни онлайн казина, защото открих, че тегленето е по принцип невъзможно. Твърде много уговорки и обръчи за прескачане, така че просто хвърлих парите. Играх онлайн блекджек, докато балансът ми беше нула. Много тъжно, но спрях да залагам. Трябва да намеря някъде честно онлайн казино.

Между другото, всички ли използват VPN. Разбрах, че трябва да започна да го използвам, защото никое от по-добрите казина не позволява играчи от Кънектикът.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

KYC Mystake < kyc@mystake.email >

Изпратих имейл тук и те го решиха вместо мен

Автоматичен превод:
alesergio098
преди 7 месеца

Хей, радвам се, че решиха проблема. Ако имате нужда от друга помощ, просто ни пишете по всяко време.😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В крайна сметка залагах баланса си в 2 различни онлайн казина, защото открих, че тегленето е по принцип невъзможно. Твърде много уговорки и обръчи за прескачане, така че просто хвърлих парите. Играх онлайн блекджек, докато балансът ми беше нула. Много тъжно, но спрях да залагам. Трябва да намеря някъде честно онлайн казино.

Между другото, всички ли използват VPN. Разбрах, че трябва да започна да го използвам, защото никое от по-добрите казина не позволява играчи от Кънектикът.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам за опита си. Какъв беше проблемът, когато не успяхте да изтеглите парите, ако нямате нищо против да попитам?

Също така използването на VPN трябва да бъде прието от казиното, така че преди да решите да го направите, винаги ще е по-добре да проверите с поддръжката дали е разрешено. Със сигурност можете да предотвратите някои бъдещи проблеми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини