НачалоФорумОбсъждане на жалбиMrSloty не изплаща след 3 месеца

MrSloty не изплаща след 3 месеца

 от jeffhardy102
|
4 909 преглеждания 9 отговора |
|

здравей


Направих теглене от Mr Sloty от 26.12.21 и изчаках 3 месеца, за да получа съобщението, че има неизправност и следователно парите ми са резервирани обратно в сметката в казиното.

Сега се опитах отново да направя изплащане и трябва да чакам поне 2 седмици отново. Чух много негативни неща за MrSloty в момента и се страхувам, че този път само ще ме отблъснат. Можете ли да ми помогнете да реша този проблем? Просто чакам така дълго след това, просто вече не ми се струва справедливо


LG Томас

Редактиран от Radka
Причина: добавена е връзка към казиното
Автоматичен превод:
jeffhardy102

Здравейте,

Съжалявам, че сте избрали такова лошо казино:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/mr-sloty-has-not-paid-me

https://casino.guru/forum/casinos/mr-sloty-casino---general-discussion/3

Честно казано, ако подадете жалбата, съм сигурен, че казиното няма да реагира на това.

Както писах на другите играчи, които спечелиха там, страхувам се, че най-вероятно няма да получите заплащане.

Просто проверете броя на решените оплаквания срещу това казино и ще получите по-голямата картина. 🙁


Автоматичен превод:
Radka

Може да се окаже, че коефициентите са лоши, но също така прочетох, че Casino Guru е успял да помогне на много хора да изплатят печалбите си от MrSloty и какво друго мога да направя, освен да се надявам да получа изплащането с малко внимание и помощ, аз Сега го изпратих допълнително като жалба, защото не искам да бъда обработван толкова лесно

Автоматичен превод:
jeffhardy102

Точно така, все пак има някои щастливи играчи, на които все пак са платили.

Надявам се и ти да си късметлията. Имайки предвид факта, че сте търпеливи повече от три месеца, надявам се, че ще можем да ви помогнем!

Автоматичен превод:
Radka

Сега подадох жалбата и се надявам, че можем да свършим всичко заедно. Казаха ми, че тъй като наскоро направих новото плащане отново, трябва да изчакам още 14 дни и след това да се свържа отново. Надявам се да се справим заедно!

Автоматичен превод:
jeffhardy102

Значи позволяват само едно чакащо теглене, правилно ли го разбрах?

Ще видим оплакването ви.

Както и да е, надявам се никога повече да не играете в такова ужасно казино. Резултатът от репутацията на казиното има значение. 🙂

Автоматичен превод:

Играя mr sloty и съм много раздразнен от тях в момента през този месец тегленето ми продължава да казва чакащо теглене, сякаш е заседнало, но не съм правил никакви тегления през последния месец, познайте какво спечелих опитах да изтегля печалбата си и не можах, така че просто продължих да играя, Свързах се с Mr Sloty 4 пъти този месец и те продължават да казват едно и също нещо, предадохме го на нашия технически екип, трябва да получите имейл, чаках от седмици и седмици нищо, така че приключих с mr sloty, ако не мога да изтегля печалбите си, няма да депозирам

Автоматичен превод:
michaelgee344

О, не...не друг играч, хванат в този капан 🙁. Хайде, прочетете цялата тема, за да разберете за какво говоря.

Много съжалявам!

Автоматичен превод:
michaelgee344

Получихте ли печалбите си?

Автоматичен превод:
jeffhardy102

Получихте ли печалбите си?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини