ФорумОбсъждане на жалбимрежа Рабиди; Неоснователно възпрепятстван от използване на чат на живо

мрежа Рабиди; Неоснователно възпрепятстван от използване на чат на живо

преди 6 месеца от dillonwilkinson
|
1099 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Бях блокиран чрез устройство, IP адрес и свързани акаунти, както се оказа през последните 24 часа, и не мога дори да отворя zendesk/чат за поддръжка на живо на който и да е сайт в цялата мрежа.


Наистина е жалко, тъй като тази мрежа е мястото, където играя изключително и често играя на няколко различни сайта едновременно.


Изпращах съобщения за поддръжка на живо на 4 различни сайта едновременно, всички по независими причини. 3 Изпращах съобщения, за да получа част от бонуса, дължим по това време за всеки конкретен акаунт, а 4-то се опитвах да разреша грешка, възникнала в процеса на игра с бонус краб.


Всичко беше елементарно, всичко беше спокойно и почтително и изобщо нямаше опит за експлоатация или измама на казината.


Може да сте забелязали, че от сайт на сайт в рамките на една и съща мрежа ще получавате едни и същи помощни работници от време на време, така че не е като всеки сайт да има свой собствен специализиран помощен персонал.


Предполагам, че това трябва да е направило да изглежда, че изпращам спам на каналите за поддръжка, което доведе до блокирането ми.


Напълно го разбирам и разбирам как може да се случи, но ако дори се погледне за по-малко от минута, ще бъде очевидно, че блокирането не е оправдано.


Не е като имейл адресът ми да е блокиран и т.н... това е всичко. Устройство, акаунти и дори моя IP адрес. Накарах един приятел да провери дали има достъп до чат на живо, докато беше в къщата си, той дойде при мен, влезе в wifi и той също не може да получи достъп до него сега.


Опитах се да изпратя имейл на няколко от сайтовете, които използвах по време на забраната, имейлите ми се получават най-вече, както е показано в имейла за потвърждение за билета, но никакъв отговор от никой, ако не.


Наистина не ме интересува, че губя няколко промоционални артикула с течение на времето, това, от което съм разстроен, е фактът, че освен ако не мога да се свържа с поддръжката, когато изпитам проблем или дори просто искам да се възползвам от промоция, не може да използва нито едно казино в цялата мрежа.


Това е мрежата, на която вярвам повече от всяка друга, това, което познавам, където се чувствам удобно и където са всичките ми любими игри.


Съобщението можеше да бъде изпратено чрез обикновена 24-часова забрана, ако сметнеха за необходимо, дори това би било масово ненужно.

Просто трябваше да знам, че поддръжката на съобщения от повече от 1 уебсайт в рамките на мрежата може да предизвика подозрение от страна на персонала за техническа поддръжка и това няма да е проблем, но е използван чук за премахване на черупката на фъстък и аз нямам представа какво да направя или някакъв начин да се свържа с някого.


Всичко това над искането за активиране на бонус, някои безплатни завъртания, които трябваше да се дължат, и грешка в бонус краба, която да бъде коригирана за няколко акаунта едновременно. Наистина смешно, но просто искам това да се поправи, за да мога да продължа напред и да се наслаждавам да давам парите си на казината хахахаха

Автоматичен превод:
dillonwilkinson
преди 6 месеца

Въз основа на последните няколко изречения бих казал, че тези казина са загубили посветен клиент. 😀

За да бъда честен с вас, прекрасно разбирам, че при такива условия няма смисъл да бъдете автоматично „изключени" от цялата казино мрежа. Усеща се като зле обмислена опция, но и като автоматичен процес. Е, кой знае...

Както и да е, съжалявам, ако пропуснах информацията в текста, бяхте ли предупредени по някакъв начин за входящата забрана? Това би било поне нещо, с което да започнем.

Съжалявам, че го казвам, но нямам идея как да ти помогна. Очаквате ли нещо да се промени скоро?


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Благодаря. И не, чувствам, че разбирате моята ситуация. Беше правилно, когато имаха и голям обем заявки за чат, така че предполагам, че това не помогна.


Не съм сигурен какво очаквам, никога досега не съм бил в подобна ситуация. Надявам се някой да види и разгледа някой от имейлите ми за поддръжка, но е трудно, тъй като не знам кой е наложил блокирането или от кой от сайтовете са отговаряли, когато са го направили.


И не, никакво предупреждение. Мислех, че е някаква актуализация на Zendesk или нещо подобно. Прекарах дълго време, за да разбера какво точно се е случило.


Надявам се, че това е временно нещо, но от това, което успях да събера, няма начин да се постави времева рамка на забрана от този вид.


Не искам да отивам твърде далеч и да се опитвам да го заобиколя, като променям устройство, IP или опитвам vpn или нещо подобно, дори се притеснявам, че може да съм изпратил твърде много имейли до поддръжката и просто ще изглеждам по-зле 😅


Това, което намирам за странно отгоре на всичко останало е, че когато направих поддръжка по имейл, Ейми от потвържденията, които получих, бяха години след изпращането на имейла, но за някои все още не съм получил потвърждение, че са получили моя имейл.


Не мога да не подозирам, че всичките ми данни са в списък, така че дори имейлите ми ще бъдат игнорирани.


Времето ще покаже, предполагам

Автоматичен превод:
dillonwilkinson
преди 6 месеца

О, и за да добавим обида към нараняване, все още получавам всички промоционални имейли и оферти 😅, така че не съм достатъчно добър, за да чувам от вас, но съм достатъчно добър, за да опитам на пазара... това е кисела краставичка

Автоматичен превод:
dillonwilkinson
преди 6 месеца

Това е ситуация, която наистина е достойна за съжаление. Особено ако казиното не дава дори очевидна причина защо ви блокира и вие разбирате практически случайно, като влезете.

В такива случаи обаче е трудно да се помогне, тъй като на казиното не е изрично забранено да го прави, ако нямате баланс в сметките на тази група.

За съжаление, вие не сте първият или последният човек, на когото се е случило това, а що се отнася до получаването на рекламни имейли, това вероятно е просто подигравка.

Освен това не бих помислил, че изобщо е грешно, че сте им изпратили няколко имейла, когато просто искате да знаете какво се е случило. Това е естествено.

Но както казахте, само времето ще покаже дали е временно или постоянно. Надявам се да е първи вариант. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Успях да вляза в чат на живо, изглежда, че домашната ми мрежа е блокирана.


Те възстановиха средствата, но бях на 55% чрез изискванията си за залагане при изискване за 30x залог и те върнаха средствата при 0% завършено при изискване за 40x залог... всички те опитват тези неща всеки път 😅 Ще актуализирам когато всичко е финализирано. Не съм сигурен дали беше ти или поддръжката на живо, но независимо от това, много ти благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всичко е решено. Средствата се връщат със залог от малко над 2x... което според мен е правилно, тъй като имах най-малко 55% чрез 30x залог на сума от $90... idk, изпитвам облекчение и се радвам да покажа че тези неща могат да се случат и не е непременно нещо злонамерено.


Благодаря ви за помощта и още веднъж ви благодаря на персонала на Nomini

Автоматичен превод:
dillonwilkinson
преди 6 месеца

Е, много се радвам, че се реши. Мислех, че ще е постоянно, но грешах. Една от грешките, които се радвам, че направих.

Разбрахте ли обаче и от казиното защо се наложи да блокирате сметката за определен период от време или това не ви интересува, стига всичко да е наред? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини