ФорумОбсъждане на жалбиMrbet не иска да депозира печалбата ми 10 дни

Mrbet не иска да депозира печалбата ми 10 дни

преди 2 години от ibarranew
|
8108 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте, преди 2 месеца изтеглих сума от 300 000 хиляди песо, за която ми казаха, че трябва да изчакам 10 дни, което ми се стори много, но приех, минаха 15 дни и не получих парите, така че ядосах се и го похарчих и поисках да затворя акаунта си след няколко дни. Казват ми, че поради проблемите и извиненията ми предлагат 1 бонус и че няма да се повтори и сега чакам 10 дни за ново теглене, което никога не пристига и виждам, че това изглежда като измама

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Здравейте,

Тук ти отговорих:

https://casino.guru/forum/casinos/mr-bet-casino---general-discussion#post-29815

За съжаление, изглежда, че сте изиграли всичко и сте затворили акаунта. Съжаляваме, но не можем да ви помогнем в този случай.

Надявам се никога повече да не се случи, но ако се случи, опитайте се да бъдете по-търпеливи, моля.

Можем да се опитаме да ви помогнем само преди да загубите баланса и да затворите сметката. 🙁



Автоматичен превод:
преди 2 години

file Не съм затворил акаунта си и балансът, който изиграх, е второто ми теглене. Все още имам първото теглене от 350 000, което не е отразено и все още е в процес, което се промени, сега се казва курс, след това ще се каже процес и така ще продължи да се променя, докато не му омръзне

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Здравейте, позволете ми да ви информирам, че срочният баланс означава средствата по вашата сметка, а не тегленето.

Затова бих искал малко да подредя нещата:

Можете ли да получите достъп до акаунта си?

В какъв статус е оставащото ви теглене и кога е изпратено, моля?

Каква беше последната информация от казиното относно вашето активно теглене?

Не можах да намеря правилен отговор дори във вашата жалба .

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако мога да вляза в акаунта си, салдото е в процес, променено от текущо, което трябва да е, когато е готово за плащане, и след това се променя на обработване, тегленето е направено на 31 юли, разбира се, аз чакай, но вече веднъж ми се е случвало. Минаха 15 дни и ми казаха, че тегленето е неуспешно. Отговорите на казиното винаги са същите като това, което очаквате, но няма дата или решение. Вече не ми отговарят в онлайн обслужването на клиенти, а само на имейли, че доставчиците работят. хахаха разбира се ... добре беше да разкажа моята история и че не се случва на никого дори прочетох друг играч, който му прави същото, той чака повече от 2 седмици и му казват, че има проблеми с банката му и повярвайте ми това е лъжа

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Здравейте,

о, разбирам, така че статусът на теглене понякога се променя обратно на чакащ.

Е, може да има някои технически проблеми или казиното да няма персонал в момента и това да причинява грешки и забавяния.

Както и да е, добре е, че подадохте жалбата си, защото вече можем да задаваме директни въпроси.

Моля, изчакайте Кристина, благодаря ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

След 15 дни ми се случи същото като другия път...не плащат и не казват какво е станало file

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Бих искал да изляза с някои прозрения, но нямам представа какво се случва, най-добрият ми шанс е, че има някакъв (технически?) проблем с плащането. Не мисля, че казиното има за цел да разочарова играчите, като просто не плаща.

Нека изчакаме някакво развитие на жалбата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте...след 20 дни чакане сумата се върна в акаунта ми, който създаде акаунт в neteller и там успях да изтегля, въпреки че губите пари поради таксата, но поне успях да изтегля парите си, така че проблемът е решен, въпреки че казиното няма мощност, накарайте ги да ви прехвърлят към банковата сметка и да не чакат повече от 15 дни, за да ви кажат, че не могат да ви благодарят за вашата помощ, за да можете да се насладите на повече спокойствие, знаейки, че ако имате проблеми, можете да помогнете поздрави и много ти благодаря

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Предполагам, че ще търсите казино с по-добър процес на теглене, прав ли съм? 🙂

Най-накрая получихте парите, така че в крайна сметка не е толкова лошо.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако му дадете 4 звезди, ако те подобрят отстъплението, ще бъде по-добре благодаря за всичко

Автоматичен превод:
ibarranew
преди 2 години

Мисля, че е много разумно да внимавате за напредъка на казината 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам спешна нужда от помощ за теглене от mrbet

Автоматичен превод:
mehmetemre65
преди 2 години

Здравейте,

какъв изглежда е проблемът, моля?

Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден?

Моля, обяснете какво се е случило, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, първи добър ден, акаунтът ми вече беше потвърден, след като играх в продължение на 2 години в акаунта, вече направих толкова много пари в него, сега спечелих 90 000 хиляди, сега искате подновена проверка, която се зарежда от 48 години.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам да кажа, направих 50 000 евро сам, парите не идват от нищото и намерих сайта чрез него, моля, помогнете ми.

Автоматичен превод:
mehmetemre65
преди 2 години

От известно време гледам казино Mr Bet и не изглежда, че няма да изплатят печалбите, но изглежда, че отнема много време на много хора. Така че предполагам, че е съвсем нормално в казиното тегленето да отнеме 2 седмици и ако искат да ви верифицират отново и сумата е толкова висока, предполагам, че може да отнеме дори повече 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Моля, помогнете ми, вложих 53 000 евро в приложението

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам нужда от парите. Доверих се на отзивите ви и хвърлих толкова много пари в тях

Автоматичен превод:
mehmetemre65
преди 2 години

Опитайте се да се успокоите, моля. Просто си сътрудничете с казиното, предоставете всичко, от което се иска, и му дайте малко време, за да може казиното да завърши всички проверки.

Уведомете ни как продължавате, за да сме сигурни, че всичко е наред.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини