НачалоФорумОбсъждане на жалбиMr pacho Casino блокира достъпа ми до сайта

Mr pacho Casino блокира достъпа ми до сайта

 от Sha94a
|
241 преглеждания 2 отговора |
|

Добър ден, става дума за следното:


Похарчих няколкостотин евро в казиното на г-н Пачо. След това, когато най-накрая реших да осребря печалбите си от 300 евро (печалбите не бяха бонуси или нещо друго, те бяха истински),

Започнаха проблемите. На съобщенията ми се отговаряше нередовно и изплащанията ми бяха в състояние на обработка през цялото време. Когато попитах дали трябва да се верифицирам, ми казаха, че верификацията не е необходима за изплащания, само в изключително специални случаи. Сега е така: исках да ускоря изплащането и въз основа на опит и т.н. Исках да избегна да отхвърлят изплащането след 3-4 дни и след това да изискват документи за проверка, така че исках да направя проверката предварително, дори и да не са ме помолили.


Затова изпратих имейл до VIP мениджъра в подкрепа с всички документи, които ми трябваха за проверка. Сега проблемът е, че по някакъв начин са ми блокирали достъпа до техния сайт. Вече не мога да стигна до сайта им. Той просто продължава да се зарежда и зарежда и зарежда, докато други хора имат достъп до техния сайт без никакви проблеми.


Все още имам изплащане от 300 евро


Въз основа на някои отчети тук, направих екранни снимки на цялата игра, изплащането ми от 300, което в момента се обработва и т.н.


Мога да документирам и докажа всичко


Моля, помогнете ми да реша това с това казино; това е позор. В противен случай ще бъда принуден да предприема съдебни действия и да подам жалба при адвокат, тъй като съм абсолютно в правата си; изплащането са моите пари. Не съм използвал никакви бонуси или нещо друго; Направих всичко правилно!


mfg


дъжд

Автоматичен превод:
Sha94a

сега получи имейл (странно сега на английски, иначе винаги на немски)

че трябва да верифицирам акаунта си през сайта им и да го кача там


  1. Дори вече не мога да стигна до сайта им
  2. Не се появява прозорец за качване, за да кача документите. ЗАТОВА изпратих всичко по имейл. ВСИЧКИ мои документи веднъж до техния имейл за поддръжка: 834643 и a

на VIP мениджъра


Дори получих отговор, потвърждаващ пристигането. Така че имат ВСИЧКИ мои документи!



Автоматичен превод:
Sha94a

здравей

първо, тук няма да получите ВИП мениджъра на казиното, който да се консултира с вас относно ситуацията.

Най-важното е да поддържате връзка с казиното.

Можете ли да отговорите на имейла, въпреки че е на английски, и да информирате казиното за текущите си затруднения?

Кажете ми как мина, моля.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини