ФорумОбсъждане на жалбиМоже да искате да прочетете

Може да искате да прочетете

преди 1 година от hoffmancamron873
|
1995 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Скъпи Камрон


разбирам вашето недоволство от резултата от вашата жалба, но както написах в темата за жалбата след внимателен преглед на доказателствата, предоставени от казиното, вие не преминахте процеса на проверка по основателни причини и ние сме съгласни с решението на казиното.


За съжаление, поради GDPR и други разпоредби, които трябва да спазваме, не можем да споделим доказателствата.


Разбирам разочарованието ви, но моля, имайте предвид, че ние се опитваме да помогнем на играчите, като разрешим проблеми между играчите и казината, ако е възможно, и предлагаме тази услуга безплатно. Casino.guru е независим източник на информация за онлайн казина, онлайн казино игри и действа като посредник при разрешаване на спорове между играчи, който не се контролира от нито един хазартен оператор.


Мога да ви уверя, че винаги разглеждаме всяка жалба независимо и вземаме решения въз основа на фактите, които можем да съберем.


За съжаление, след като събрахме цялата необходима информация, ние сме принудени да отхвърлим жалбата ви и няма причина да я разглеждаме отново, тъй като причините за отхвърлянето остават същите.


Съжаляваме, че не можахме да бъдем повече полезни по този повод. Ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще, моля, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.


Аз съм в няколко казино сайта, използвах един и същ държавен документ за самоличност, депозирах и изтеглих хиляди долари и никога не съм имал проблеми. Но очевидно нямам право да знам защо акаунтът ми беше закрит и парите ми откраднати. Но те имаха доказателства или основателни причини защо са го направили, но нямам право да знам защо. И така, ето го. Онлайн казината могат да затворят акаунта ви и да откраднат парите ви и всичко, което трябва да направите, е да кажете, че имат доказателства или доказателства за неправилно извършване или нарушаване на правило. И тогава никога не трябва да показвате нищо и да потеглите с парите си към залеза


Автоматичен превод:
hoffmancamron873
преди 1 година

Позволете ми да добавя връзка с възможност за кликване към вашата жалба, така че и другите да могат да видят пълното й съдържание:

https://casino.guru/club-player-casino-player-s-winnings-haven-t-been-1

Без никакво желание да подклаждам огъня ви, смятам, че би било честно да спомена следното:

„Нямаше реален паричен баланс, единственият му депозит беше депозитът за проверка, който беше върнат"

Това е вътрешна информация, която също получихме от казиното.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Хаха, имам екранни снимки, за да го докажа. Имах над триста долара, но всичко е наред. Научих си урока и сега играя само на сайтове, които не те прецакват и не те теглят на всяка сума в долари, която поискаш, което аз намирам за много интересно, че нито един от тези сайтове не се намира в огромния ви избор от сайтове на тази страница.

Автоматичен превод:
hoffmancamron873
преди 1 година

Предоставихте ли и това доказателство на Михал, който разгледа жалбата ви? Не мисля, че е ракетна наука да разбереш от екранни снимки дали си депозирал $300.

Подобен опит обаче със сигурност е поучителен поне за в бъдеще и се надявам да останете при казината, където не ви се е случвало подобно нещо.

Както и да е, какво ще кажете за казината, които не сте намерили на нашия уебсайт и играете в тях?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини