ФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете - iWildCasino отказва да изплати

Моля, помогнете - iWildCasino отказва да изплати

преди 11 месеца от Nilsg1
|
2025 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца

Здравейте,

Имам проблем с iWildCasino. След като в крайна сметка загубих много хиляди евро, купих/превърнах 150 евро в брой с точките, които бях натрупал.

Тези €150 тогава бяха залог 50x. Така че трябваше да заложа €7500, за да превърна бонус парите в реални пари.

След 2 дълги дни го направих и имах около €1400 в сметката си. Също така деклариран като Realmoney в моя акаунт. След това продължих да играя на следващия ден и направих €2400 от това.

Сега идва проблемът.

Можете да изплащате максимум €1200/ден на траншове от €400. Затова поисках 3 тегления по €400 всяко. На следващия ден получавате имейл от iWildCasino, в който се посочва, че имате право да изплатите само x5 от бонуса (съгласно §1.4.). Без значение колко печелите с него. За мен това би било €750 (€150x5).

Всички останали пари просто бяха изтрити от акаунта ми....!!! Печалбата от €1650 просто беше изтрита от моята сметка, въпреки че преди това е била в сметката като истински пари. Сега, когато беше попитан за гореспоменатия бонус от $1,4, многократно беше посочено, че можете да изплатите само x5. Според мен това е чиста измама!! 1. Рекламира се като истински пари 2. Можете да продължите да играете 3. Също така трябваше да заложа €7500... 4. бонусът свърши

Исках да отворя билет за оплакване тук, но за съжаление това не работи и след няколко въпроса получавам само тази снимка (вижте прикачения файл).

Надявам се някой да ми помогне??

Благодаря и най-добри пожелания file

Автоматичен превод:
Nilsg1
преди 11 месеца

Здравейте.

Така че въпросът е за бонусните условия.

Трябва да кажа, че 50x залагането е нещо ужасно и ви поздравявам, че го постигнахте.

Бих казал, че трябва да обмислим дали сте имали добър шанс да разберете как работи бонусът. Знаете ли, че има правило за максимално теглене, когато сте взели бонуса? От това, което виждам, от нашата страна това състояние е доста популярно; проверете бонусите тук .


Тъй като не знам точните бонус условия, мисля, че би било добре да ги поставите точно тук.

Моля, направете го; Ще бъда тук.



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да, 50 пъти оборота от залагане е невероятно трудно. Коства ми и много нерви и "работа".

Не знаех, че има правило за максимално теглене.

Ето защо съм толкова шокиран. Освен това, защото успях да продължа да играя и беше Realmoney през цялото време...

Успях да щракна върху изплащането съвсем добре. В противен случай няма да работи.

И тогава парите, които бях спечелил, бяха просто изтрити.

В моите очи, както казах, ИЗМАМА!

Какво мога да направя, за да получа тези пари?

Автоматичен превод:
Nilsg1
преди 11 месеца

Хм, така че според това, което описвате, никъде в бонуса не беше написано, че ще подлежи на максимално теглене, да? Не е ли споменато в Общите условия за такива бонуси по принцип?

Разбирам обаче, че залагането 50x е твърде много и не можете да го правите всеки ден, така че разбирам, че сте разочаровани. Какви други условия имаше бонусът, с който играехте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Не съм чел нищо по въпроса.

След това го видях на дребния шрифт. Но бонусът ми вече беше изтекъл дотогава...

Имаше „само" условието да се изпълни 50 пъти. Нищо друго. Но първо трябва да направите това.

Автоматичен превод:
Nilsg1
преди 11 месеца

Разбрах. В такъв случай бих ви препоръчал даподадете жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ще видим накъде ще стигне, ако ухапеш куршума и го направиш. Мислите ли, че си струва да опитате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, исках да пусна жалба. Но след 3 въпроса излиза само тази снимка, която вече съм сложил в поста по-горе... Тогава не мога да стигна повече и не мога да отворя жалба.

Можете ли да ми помогнете с това? file

Автоматичен превод:
Nilsg1
преди 11 месеца

Здравейте, според това, което виждам в системата, вашата жалба е в статус на заявка, така че всичко трябва да е наред и нашият екип ще стигне до вас. Надявам се всичко да се реши справедливо. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини