Моят залог

преди 2 години от ianelliott121
|
2715 преглеждания 4 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, имам затруднения с моя залог. Те блокираха акаунта ми след няколко скорошни печалби. Изпратих им цялата си документация (шофьорска книжка, доказателство за адрес и селфи) за проверка. Изпратих многобройни имейли и без отговор. Може ли някой да ме посъветва какво мога да направя? Това дори легитимна компания ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ето защо казвам, че винаги трябва да използвате стари проверени сайтове. Препоръчвам ви винаги да проверявате много внимателно какво ще играете. Казиното е такова нещо, че трябва да се избере само един полезен източник. Особено новите казина трябва да бъдат проверени. И тук получавате списък с казина с изгодни условия. Пишете на поддръжката няколко пъти. Пишете поне веднъж на ден. Ако не отговорят, можете да пишете във форума. Но е много, много странно. Не съм срещал нещо подобно преди. Казвам, че трябва внимателно да прочетете рецензиите на уебсайтовете, които използвате за играта.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам затруднения с моя залог. Те блокираха акаунта ми след няколко скорошни печалби. Изпратих им цялата си документация (шофьорска книжка, доказателство за адрес и селфи) за проверка. Изпратих многобройни имейли и без отговор. Може ли някой да ме посъветва какво мога да направя? Това дори легитимна компания ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

доколкото разбирам ситуацията, вашият акаунт все още не е напълно верифициран. Вашият акаунт вероятно е блокиран поради текущата проверка. Съвсем нормално е.

Предлагам ви да изчакате малко, първата проверка може да отнеме много време. Казиното трябва да провери всеки детайл, за да пристъпи към теглене.

Кога задействахте проверката, моля? Съветваме играчите, че това може да отнеме до 14 дни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Започнах да използвам компанията едва в петък. Притеснителното за мен беше, че сякаш се случваше само когато печелех. Ще им дам още малко време и се надявам, че ще се разреши без ескалация. Никога досега не съм бил блокиран от сайт на букмейкър, така че ми се стори много странно.

Автоматичен превод:
ianelliott121
преди 2 години

Разбирам, че може да ви изглежда по-скоро като лошо намерение. Все пак, за да се обработи тегленето, KYC трябва да бъде завършен, понякога тази проверка се задейства по друга причина. Ако останете с впечатлението, че имате нужда от помощ, не се колебайте да изпратите жалба, моля.

Можете също така да ни държите в течение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини