ФорумОбсъждане на жалбиМоят опит в казино dolfwin

Моят опит в казино dolfwin

преди 3 месеца от zeiv7
|
1068 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Трябва да споделя опита си с казино Dolfwin.


Играх в казино dolfwin, правейки някои бонус покупки и спечелих 5215 евро. След това изчаках 8 дни да тегля само за да видя, че сметката ми е празна от парите. Тегленето ми беше отменено и възпроизведено в казино слотовете.


Не съм го анулирал и съм играл евро. Казах това на казиното, но казиното каза „отменихте тегленето и изиграхте пари". Много пъти съм ги молил да проверят IP адресите ми от играни сесии, но те не са отговорили нищо на това след дълъг период на чакане. Закриха ми и акаунта.


Знам, че това нещо е направено от казино (не е един хакер, защото имах пари в 8 различни сайта с едни и същи данни за вход и това беше само един, в който парите бяха изчезнали), защото играта беше започната точно същият бонус купува това, което направих, Тогава след тези покупки балансът беше увеличен от 5215 на около 5400 и след това има около 100 завъртания за три минути с единичен залог от 100e.


ГОЛЯМО предупреждение към другите играчи, никога не депозирайте пари в този сайт!

Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

Видях, че сте имали оплакване в нашия сайт, но за съжаление не се оказа много славно.

Но според резултатите: „Играчът от Финландия беше спечелил 5215 EUR, но заявката му за теглене беше последователно отменена, въпреки обявения седмичен лимит от казиното от 5000 EUR. Той твърди, че балансът на сметката му е бил изчерпан поради залози, които не е направил. Казиното не беше отговорило на неговото искане за проверка на IP адресите, свързани с тези залози, по-късно беше закрито от казиното без обяснение. " не се случи нищо, което да считаме за грешка от страна на казиното, тъй като нашият екип също прегледа историята на залаганията. Честно казано, не знам какво друго да кажа, защото смятам, че това е доста погрешно.

съжалявам за случилото се 😕

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, по някаква причина вашият специалист по жалби в казино изобщо не се е свързал с казино.

Не знам какви доказателства е търсил от историята на залаганията, мога да покажа само необичайни залагания със залози от 100e за 3 минути и мисля, че това е най-добрият начин да загубите пари много бързо.

Мисля, че има само един начин да се докаже този случай с ip-адреси, но казиното и игрите в Кюрасао не отговарят, така че е доста трудно. Каква измама.


Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

Жалко, че дори властта не отговори. Не съм изненадан от казиното, защото няма най-добрия индекс на безопасност, така че предпочитам да го избягвам.

Нашият специалист обаче знае какво да търси и с какво да внимава в такива случаи. Не се занимавам с оплаквания, така че не съм сигурен в някои неща.

Въпреки това, кога сте писали на лицензиращия орган и колко време чакате за отговор?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Писах им на 29 януари и получих отговор на 31 януари:

„Регистрирахте се и направихте 360 EUR депозит и направихте залог за цялата сума. След победа продължихте да правите същите залози, което доведе до увеличение на баланса от 5000 EUR, за което подадохте заявка за теглене. Тази заявка беше отхвърлена до завършване на процедурата KYC, докато съответният отдел прегледа вашите документи, вие отменихте заявката си за теглене и продължихте да играете със същите залози от 360 евро. По-късно намалихте сумата на залаганията до 100 евро и в крайна сметка загубихте баланса. Те могат да бъдат подкрепени и от предоставените от вас документи.

Не виждаме причина да държим оператора отговорен, тъй като смятаме, че не е направил нищо лошо."

Поисках да проверят ip адресите в първото ми съобщение, но те не казаха нищо за това.

Тогава ги помолих три пъти след това съобщение, но не получих отговор. Вече чакам около четири месеца.

Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

Честно да ви кажа, не се учудвам, че вече не отговарят. Те не откриха нищо нередно от страна на казиното, така че случаят е приключен. Поне това разбирам.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но трябва да има нещо нередно, защото не съм отменил теглене и играл пари. Ако нямаше нищо лошо, те със сигурност щяха да ми отговорят на въпроса за ip адреса.

Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

Мисля, че за подобни оплаквания или обвинения казиното трябва да разполага с някакви доказателства, че не се е случило нищо лошо от тяхна страна, но знам, че не всички доказателства могат да бъдат споделени с играчите. Така че, ако са доказали на властта, че не е така, за съжаление, вероятно няма да има какво да се прави повече. Вероятно просто избягвайте това казино в бъдеще. 😥

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз, от друга страна, мисля, че целият въпрос за ip е подминат и оставен непроучен. Наистина е странно, че никой не може да помогне по този въпрос, когато трябва да зададете само един въпрос: Кои IP адреси и кой браузър е използван за играните сесии. Трябва да наема адвокат, мисля, че тогава нещо ще започне да се случва.

Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

Е, бих искал да мога да ви помогна, но ако казиното не полага усилия, съжалявам. Освен това нашите експерти стигнаха до някои заключения и не беше възможно да ви помогнем от наша страна.

Тогава изглежда, че адвокатът вероятно ще бъде последната инстанция. Мислиш ли, че ще ухапеш куршума и ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, трябва. Няма начин да оставя този въпрос тук, това е най-голямата измама, която някога ми се е случвала и въпреки това имам повече от 15 години опит в интернет казината. Благодаря ти във всеки случай. Имате ли препоръки за добри адвокати, които имат опит в борбата с тези лицензирани от Кюрасао казина?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
zeiv7
преди 3 месеца

О, аз нямам това. Но можете да опитате да попитате във форума или да видите дали играчите са адресирали нещо подобно в други теми и да опитате да се включите там.

Надявам се, че ще успеете да разрешите всичко, както очаквате, и можете да ме уведомите, ако нещо се промени.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини