здравейте
Само за да избегнем недоразумения, създаването на повече от един акаунт в едно казино е 99% нарушение на неговите правила. Тъй като вие сте само един човек с една самоличност, само един акаунт на човек. Така че, надявам се, че сте имали само една сметка в две казина.
Това случвало ли се е в Pin-UP, моля? Забелязах оплакването ви и изглежда, че може да е свързано с тази публикация.
Hi there.
Just to avoid misunderstandings, creating more than one account in one casino is per 99% a violation of its rules. Since you are just one person with one identity, only one account per person. So, I hope you had just one account in two casinos.
Has this occurred at Pin-UP, please? I spot your complaint, and it sounds like it may be related to this post.
Тези акаунти бяха отворени от съпругата ми и нейната майка и успешно проверени. Когато спечелиха много, pinup заключи акаунтите им. Да, pin-up е измама с потребителите и кражба на парите от заключените сметки.
Those accounts was opened my wife and her mother and verified successfully. When they won a lot pinup has locked their accounts. Yes pin-up is scamming with the users and thieving the money from the locked accounts.
Здравей и благодаря
Казахте, че и двата акаунта са ваши, така че реших, че е добре да обясня как работят нещата в казината. Сега казвате, че ситуацията е различна. Нямам причина да не ти вярвам, разбира се. Така че нека да видим какво се съдържа в жалбата. Ако мога да имам съвет, непременно информирайте Вероника за другите акаунти, ако все още не сте го направили. Винаги е по-добре да споменете всички свързани подробности по-рано, когато казиното ги извади наяве като изненада.
Hi and thanks.
It's that you said both accounts were yours, so I thought it would be good to explain how things work in casinos. Now you say the situation is different. I have no reason not to believe you, of course. So let's see what comes in the complaint. If I may have a tip, surely inform Veronika about the other accounts, if you have not yet done so. It is always better to mention all associated details sooner that the casino brings that to light as a surprice.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.