ФорумОбсъждане на жалбиМоето впечатление от процеса на подаване на жалба

Моето впечатление от процеса на подаване на жалба

преди 3 години от mumblesmountain
|
3363 преглеждания 1 отговор |
|
преди 3 години

Бях много оптимистичен за Casino Guru, когато се регистрирах за първи път и подадох жалба. Искрено бях вярвал, че може би това ще е различен процес от стандартните сайтове, финансирани от партньори, които използват жалби като маркетингова тактика, но изглежда, че случаят е такъв.


За да бъдем честни, мисля, че има значение за кого подавате жалбата.


Нека обясня. Моята жалба е „отворена" и може да бъде намерена тук:

https://casino.guru/mbitcasino-player-s-attempts-to-close-the-account


Единственото нещо, което прави жалбата ми уникална от всяка друга жалба? Тя е единствената, при която цялата информация се прави частна / цензурирана,


Дори последващите ми публикации са частни, което е точно същото нещо, което съм изпитвал другаде. Изчакването за преглед е просто още един начин за филтриране на всичко, което може да разстрои хората, които плащат за този сайт.


Това беше последното резюме на случая : Играчът от Съединените щати на няколко пъти се опита да закрие акаунта. За съжаление всички запитвания бяха игнорирани.


Тъй като не можете да видите съдържанието на публикацията ми, може да не разберете колко объркващо беше това за мен да прочета. Оплакването ми беше от две части, като първата беше, че Mbit отказва да потвърди опитите ми да затворя акаунтите си поради проблем с хазарта.


Второто оплакване, което беше по-голямото от двете, беше за това как след като се регистрирах за моя акаунт през 2016 г., не знаех, че играчи от САЩ нямат право да играят в казиното си. Процесът на регистрация беше различен и те никога не са ми казвали това или са ме карали да щраквам върху условия, за да се съглася. Следващата седмица трябваше да направя KYC и да изпратя паспорта си в САЩ, шофьорската си книжка в Минесота и екранна снимка на моя IP адрес в Минесота.


След известно време трябваше да проверя отново акаунта си, тъй като според mbit някаква информация „липсваше". Когато отидох да избера Съединените щати, той не беше в списъка за моя изненада. Поисках подкрепата какво да направя, тъй като САЩ липсваха, и те ме инструктираха да „избера друга държава". Всичко това съм документирал, което означава, че Mbit нарушава лиценза им, нарушава собствените им условия на услуга и ме поставя в губещия край на всяка ситуация, тъй като сега те ще твърдят, че съм излъгал за местоположението си.


Или фактът, че Mbit се е превърнал в измамно казино, отказва да отговори с документи, които са длъжни да имат.

Нищо от това не е споменато изобщо в жалбата, последвала това.


Отговорът, който ми беше даден, беше копие и беше поставен в друг отговор на жалба, преди моят да стигне до блока за рязане.

https://casino.guru/harry-s-casino-player-s-attempts-to-close-the-account


Какъв прекрасен сайт за жалби, финансиран от партньори, който филтрира сайтовете, които им плащат повече от останалите. Това ви отне четири дни, за да стигнете до това заключение? За да не прочетете жалбата и просто да копирате / поставите и скриете информацията от моята публикация или да проследите от останалите потребители?


Казаха ми също, че тъй като Mbit ми блокира акаунта, сега ще трябва да отхвърлят жалбата ми. Чудя се защо всички тези жалби могат да продължат напред, въпреки че са били блокирани.

https://casino.guru/bet365-casino-it-player-s-account-has-been-blocked

https://casino.guru/black-diamond-casino-player-s-account-has-been-blocked-3

https://casino.guru/unibet-casino-uk-player-s-account-has-been-suspended

https://casino.guru/slotty-slots-casino-player-s-account-has-been-blocked


Исках някой да помогне да посредничи и да отвори разговора между това казино, но е ясно, че моят пост ще бъде отново защитен от хората, които го виждат, тъй като играят други интереси.


За щастие вече спазвах много внимателно протокола, който Antillephone NV изисква, и след като проверих всички изисквания и факта, че Mbit няма да отговори, подадох официална жалба, приета срещу Mbit Casino.


Качвам това в Pastebin, тъй като те вероятно ще ме забранят малко след публикуването, което може да е първото, честно ревю на този сайт.


Чувствайте се свободни да ми пишете на mumblesmountain@gmail.com, ако искате пълно копие на моя доклад, така че можете да видите колко обидно е да получите отговор от тях.


Точно както Mbit направи с опитите ми да затворя акаунта си от проблем с хазарта, Casino Guru избра да игнорира всички раздели на жалбата ми, че

1) Предоставени факти, доказателства чрез екранни снимки

2) Накараха Mbit да изглежда като измамното казино, което те са избрали да се държат

3) Засягат доходите на техните партньори.


Pastebin Копие на тази публикация: https://pastebin.com/2rNtt6qq


Имейл: mumblesmountain@gmail.com




Автоматичен превод:
mumblesmountain
преди 3 години

„Единственото нещо, което прави жалбата ми уникална от всяка друга жалба? Тя е единствената, при която цялата информация се прави частна / цензурирана ..."

Наистина ли? Само първата ви публикация е частна, защото съдържа лична информация и ние просто не искаме да споделяме вашата лична информация с всички останали. Останалите два поста очакват одобрение. Това означава, че все още никой не ги е виждал и те трябва да бъдат ръчно одобрени и прегледани. Ако съдържат лична информация, те се задават като частни, ако не, се задават като обществени.


„Искрено бях вярвал, че може би това ще бъде различен процес от стандартните сайтове, финансирани от партньори, които използват жалби като маркетингова тактика, но изглежда, че случаят е такъв".

Наистина съм алергичен към тези прокламации. Наистина ли мислите, че се страхуваме да накажем казино, което вече има оценка 6.3 / 10 и репутацията им е означена като „съмнителна"? Наистина ли вярвате, че това е едно от казината, откъдето идват основните ни доходи, така че трябва да ги защитаваме с всички средства? Наистина ли??? 😑

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини