Здравей!!!
Колко време мина?
Как вървят нещата при вас? Виждам, че има проблеми в казиното. Е, най-доброто място за коментар за това конкретно казино е тук 👈.
Интересно ми е да чуя вашите мисли по въпроса и искрено се надявам, че жалбата ще бъде разрешена бързо за вас. 💚
Hello there!!!
How long has it been?
How are things going for you? I see there are problems at the casino. Well, the best place to comment about this particular casino is here 👈.
I am interested in hearing your thoughts on the matter and sincerely hope that the complaint will be resolved quickly for you. 💚
Радкааааа! Колко е чудесно да те чуя!
Да, за съжаление направих ОГРОМНАТА грешка да не проверя репутацията на това казино, преди да се ангажирам с тях...
така че току-що играх малък турнир и спечелих 100 USD, но след това, за да изтегля, трябваше да имам минимум 150, така че играх на слотовете с тези пари, след което получих изненадващо ОГРОМНА печалба от повече от 1700 и имах общо 1800 и Опитах се да изтегля това, но те отказаха тегленето ми, като казаха, че трябва да заложа още 150, така че го направих, след което играх обратно и за парите си, докато стигна до 3000, така че се опитах да изтегля отново и този път те казват „бонусът" прилага се правило и те платиха само 125 долара за него максимум… Поисках връзката към правилото, те никога не ми предоставиха тази връзка Поисках регистрационните файлове или нещо официално, за да докаже, че греша, и те никога не ми изпратиха нищо, така че разговарях и с тях и те казаха, че ще ескалират проблема ми до финансовия отдел, след което финансовият отдел ми изпрати имейл, че вече са прегледали акаунта ми и времето за преглед е минало и не желаят да го отворят отново или да го прегледат втори път!!. .,
така че в заключение този оператор е един от най-лошите, защото през повечето време отново имаха акаунта ми или ми бяха изпратили доказателство за правилата с официални връзки и този път просто затвориха случая без предоставена официална информация.
И затова се върнах...
Лили.
Radkaaaaa! How wonderful to hear from you!
Yeah, unfortunately I made the HUGE mistake of not checking this casino reputation before engaging with them….
so I just played a small tournament and won 100 USD but then in order to withdraw I had to have 150 minimum so I played on the slots with that win money then I got a surprising HUGE win of more than 1700 and I had total 1800 and I tried to withdraw that but they denied my withdrawal saying that I needed to wager 150 more so I did then I played back and for my money until I got up to 3000 so I attempted to withdraw again and this time they say the "bonus" rule applied and they only paid 125 dollars for it max… I asked for the rule link they never provided me with that link I asked for the logs or something oficial to prove me wrong and they never did send me anything so I chatted with them too and they said they were going to escalate my issue to the financial department then the financial department emailed me saying they had review my account already and the time for reviewing has past and they were not willing to reopen or review it a second time!!..,
so in conclusion this operator is one of the worst because most of the time they had my account again or they had sent me proof of the rules with oficial links and this time they just closed the case without any oficial information provided.
And, That’s why I’m back…
Lili.
Здравейте, определено бихме предпочели положителните съобщения да са тези, които са ви довели тук, но тъй като имате нужда от помощ, добре е, че писахте.
Виждам от това, което описахте, че казиното почти избягва всякакви обяснения и като цяло нещо, което вероятно също не бих искал да чуя. Разгледахте ли Общите условия? Не разбирам защо трябва да залагате 2 пъти и след това ви казват, че можете да изтеглите само определена сума.
Също така забелязах, че е ред на казиното да отговори на оплакването ви, така че предполагам, че ще ни разкажат повече за цялата ситуация.
Следващият път не забравяйте да проверите информацията предварително, защото това казино не беше най-добрият избор.
Късмет. ☘️
Hi, we would definitely prefer it if the positive messages were the ones that brought you here, but since you need help it's good that you wrote.
I can see from what you've described that the casino is pretty much avoiding any explanation and something in general I probably wouldn't want to hear either. Have you looked at the Terms and Conditions ? I don't understand why you had to wager 2 times and then they tell you that you can only withdraw a certain amount.
I also spotted that it's the casino's turn to reply to your complaint, so I guess they will tell us more about the whole situation.
Next time be sure to check the information beforehand because this casino was not the best choice.
Good luck. ☘️
Със сигурност бих предпочел да се срещнем отново при по-удобни обстоятелства!
Все пак се радвам да те видя отново. Само се надявам представителят на казиното да се присъедини към жалбата в крайна сметка. Би било точното време...
Стискаме палци 🤞🤞
I would certainly prefer to meet you again under more convenient circumstances!
Still, It's nice to see you again. I only hope the casino representative is going to join the complaint eventually. It would be just the right time...
Fingers crossed 🤞🤞
Да, в сроковете и условията те не посочват никакви лимити за бонус пари от турнири, лимити за тегления, така че затова съм толкова ядосан...
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
О, искаш ли да чуеш нещо хубаво?
Имам страхотни неща да кажа за вас, момчета и други казина, прав сте, идвам тук най-вече да се оплача, но ще започна да пиша повече положителни отзиви за добрите оператори, които винаги са уважавали своите играчи и са отговаряли бързо на запитвания или проблеми, Имах много преживявания навсякъде, тъй като играя онлайн предимно турнири, но научих толкова много от вас, момчета, както и лошите си преживявания...
любов,
Лили.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Да, в сроковете и условията те не посочват никакви лимити за бонус пари от турнири, лимити за тегления, така че затова съм толкова ядосан...
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
Тогава и на мен не ми се струва правилно. Знам, че понякога правилата и условията са написани отделно за даден бонус или нещо подобно, но ако това не е така, тогава се чудя как ще се развие всичко.
Твърдо вярвам, че ще бъде добре и ще можете да напишете, че е имало добър край.
Ще чакам. 😊🤞
Then it doesn't seem right to me either. I know that sometimes the terms and conditions are written separately for a given bonus or similar, but if that wasn't the case, then I wonder how the whole thing will turn out.
I firmly believe that it will be good and you will be able to write that it had a good ending.
I will be waiting. 😊🤞
О, искаш ли да чуеш нещо хубаво?
Имам страхотни неща да кажа за вас, момчета и други казина, прав сте, идвам тук най-вече да се оплача, но ще започна да пиша повече положителни отзиви за добрите оператори, които винаги са уважавали своите играчи и са отговаряли бързо на запитвания или проблеми, Имах много преживявания навсякъде, тъй като играя онлайн предимно турнири, но научих толкова много от вас, момчета, както и лошите си преживявания...
любов,
Лили.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Що се отнася до теб, Лили, винаги се радвам да те чуя 😀!
Както винаги, ние всички сме благодарни за любезните ви забележки и честният преглед несъмнено ще бъде от полза и за другите.
Колкото повече, толкова по-добре!
Regarding you, Lili, I always appreciate hearing from you 😀!
Like always, we are all grateful for your kind remarks, and a fair review will undoubtedly benefit others as well.
The more, the better!
Благодаря Радка!,
Вие, момчета, винаги правите деня ми!, Отсъствах, защото нямах други проблеми с кметовете, но винаги чета публикациите на други хора за определени оператори, преди да играя там, но обещавам, че ще бъда по-проактивен с рецензии или споделяне на подходяща информация с хората в техните запитвания...
Относно мен, добре, справям се, засега е добре за мен в живота като цяло, благодаря за интереса да ме чуете!
да кажем, и ти ми липсваше!
Лили.
Thank you Radka!,
You guys always make my day!, I have been away because I didn’t have other mayor issues playing, however, I’m always reading the posts from other people about certain operators before playing in there, but I promise I’ll be more proactive with reviews or sharing relevant information to people in their inquiries…
About me, well, I’m doing well, so far so good for me in life in general, thanks for your interest in hearing from me!
let’s say, I missed you too!
Lili.
Благодаря ти Джаро,
Вие момчета! караш ме да се чувствам толкова подкрепен, благодаря много!
Лили.
Thank you Jaro,
you guys! you make me feel so supported, thanks a lot!
Lili.
За това сме тук, заповядайте и аз твърдо вярвам, че всички трудности ще бъдат решени възможно най-скоро и ще бъдете щастливи. ☘️😊
That's what we're here for, you're welcome, and I firmly believe that any difficulties will be resolved as soon as possible and you'll be happy. ☘️😊
Здравейте всички!
изглежда, че на това казино не му пука! Все още не са отговорили на жалбата, остават им само 20 часа и просто не отговарят изобщо!…
Лили.
Hello everyone!
looks like this casino doesn’t care! They haven’t respond to the complaint yet they only have 20hrs left and they are just not responding at all!…
Lili.
Всъщност малко се притеснявам как ще стане. Казиното дори няма добър индекс на безопасност, така че няма да се изненадам, ако изобщо не реагират. Таймерът вероятно ще бъде удължен отново, ако не успеят, но не знаем как ще стане.
Бих искал да кажа, че ще оставят отговор, но няма да ви лъжа и предпочитам да съм подготвен за по-лошото. 😥
Actually, I'm a bit worried how it will turn out. The casino doesn't even have a good safety index, so I wouldn't be surprised if they don't respond at all. The timer will probably be extended again if they don't make it, but we don't know how it will turn out.
I would love to say that they will leave an answer but I won't lie to you and I would rather be prepared for the worse. 😥
знамwww!
И аз не съм изненадан, наистина са лоши, имам само нишка надежда, но съм реалист и знам, че това никога не може да бъде разрешено.
Лили.
I knowww!
Im not surprised either, they are really bad I only have a thread of hope but I’m realistic and I know it can never be solved too.
Lili.
Може би всичко ще изненада и двама ни, така че докато жалбата е отворена, все още има надежда. Трябва да сте позитивни, дори когато знаете, че може да се окаже зле.
Надявам се съдбата да е на ваша страна. ☘️
Maybe the whole thing will still surprise both of us, so as long as the complaint is open there is still hope. You have to be positive, even when you know it could turn out badly.
I hope fortune will be on your side. ☘️
Няма за какво, ще чакам с нетърпение да видя как ще се развият нещата. 🙂
You're welcome, I'll be waiting impatiently to see how things turn out. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.