ФорумОбсъждане на жалбиМоето оплакване от Slots Plus

Моето оплакване от Slots Plus

преди 3 месеца от dralililopez
|
1059 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте тук ли е правилният форум за обсъждане на оплаквания от този оператор?

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 3 месеца

Здравей!!!

Колко време мина?

Как вървят нещата при вас? Виждам, че има проблеми в казиното. Е, най-доброто място за коментар за това конкретно казино е тук 👈.

Интересно ми е да чуя вашите мисли по въпроса и искрено се надявам, че жалбата ще бъде разрешена бързо за вас. 💚

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Радкааааа! Колко е чудесно да те чуя!

Да, за съжаление направих ОГРОМНАТА грешка да не проверя репутацията на това казино, преди да се ангажирам с тях...

така че току-що играх малък турнир и спечелих 100 USD, но след това, за да изтегля, трябваше да имам минимум 150, така че играх на слотовете с тези пари, след което получих изненадващо ОГРОМНА печалба от повече от 1700 и имах общо 1800 и Опитах се да изтегля това, но те отказаха тегленето ми, като казаха, че трябва да заложа още 150, така че го направих, след което играх обратно и за парите си, докато стигна до 3000, така че се опитах да изтегля отново и този път те казват „бонусът" прилага се правило и те платиха само 125 долара за него максимум… Поисках връзката към правилото, те никога не ми предоставиха тази връзка Поисках регистрационните файлове или нещо официално, за да докаже, че греша, и те никога не ми изпратиха нищо, така че разговарях и с тях и те казаха, че ще ескалират проблема ми до финансовия отдел, след което финансовият отдел ми изпрати имейл, че вече са прегледали акаунта ми и времето за преглед е минало и не желаят да го отворят отново или да го прегледат втори път!!. .,

така че в заключение този оператор е един от най-лошите, защото през повечето време отново имаха акаунта ми или ми бяха изпратили доказателство за правилата с официални връзки и този път просто затвориха случая без предоставена официална информация.

И затова се върнах...

Лили.


Автоматичен превод:
dralililopez
преди 3 месеца

Здравейте, определено бихме предпочели положителните съобщения да са тези, които са ви довели тук, но тъй като имате нужда от помощ, добре е, че писахте.

Виждам от това, което описахте, че казиното почти избягва всякакви обяснения и като цяло нещо, което вероятно също не бих искал да чуя. Разгледахте ли Общите условия? Не разбирам защо трябва да залагате 2 пъти и след това ви казват, че можете да изтеглите само определена сума.

Също така забелязах, че е ред на казиното да отговори на оплакването ви, така че предполагам, че ще ни разкажат повече за цялата ситуация.

Следващият път не забравяйте да проверите информацията предварително, защото това казино не беше най-добрият избор.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 3 месеца

Със сигурност бих предпочел да се срещнем отново при по-удобни обстоятелства!

Все пак се радвам да те видя отново. Само се надявам представителят на казиното да се присъедини към жалбата в крайна сметка. Би било точното време...

Стискаме палци 🤞🤞


Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, в сроковете и условията те не посочват никакви лимити за бонус пари от турнири, лимити за тегления, така че затова съм толкова ядосан...

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

О, искаш ли да чуеш нещо хубаво?

Имам страхотни неща да кажа за вас, момчета и други казина, прав сте, идвам тук най-вече да се оплача, но ще започна да пиша повече положителни отзиви за добрите оператори, които винаги са уважавали своите играчи и са отговаряли бързо на запитвания или проблеми, Имах много преживявания навсякъде, тъй като играя онлайн предимно турнири, но научих толкова много от вас, момчета, както и лошите си преживявания...


любов,

Лили.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, в сроковете и условията те не посочват никакви лимити за бонус пари от турнири, лимити за тегления, така че затова съм толкова ядосан...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тогава и на мен не ми се струва правилно. Знам, че понякога правилата и условията са написани отделно за даден бонус или нещо подобно, но ако това не е така, тогава се чудя как ще се развие всичко.

Твърдо вярвам, че ще бъде добре и ще можете да напишете, че е имало добър край.

Ще чакам. 😊🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, искаш ли да чуеш нещо хубаво?

Имам страхотни неща да кажа за вас, момчета и други казина, прав сте, идвам тук най-вече да се оплача, но ще започна да пиша повече положителни отзиви за добрите оператори, които винаги са уважавали своите играчи и са отговаряли бързо на запитвания или проблеми, Имах много преживявания навсякъде, тъй като играя онлайн предимно турнири, но научих толкова много от вас, момчета, както и лошите си преживявания...


любов,

Лили.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Що се отнася до теб, Лили, винаги се радвам да те чуя 😀!

Както винаги, ние всички сме благодарни за любезните ви забележки и честният преглед несъмнено ще бъде от полза и за другите.

Колкото повече, толкова по-добре!

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Благодаря Радка!,

Вие, момчета, винаги правите деня ми!, Отсъствах, защото нямах други проблеми с кметовете, но винаги чета публикациите на други хора за определени оператори, преди да играя там, но обещавам, че ще бъда по-проактивен с рецензии или споделяне на подходяща информация с хората в техните запитвания...

Относно мен, добре, справям се, засега е добре за мен в живота като цяло, благодаря за интереса да ме чуете!


да кажем, и ти ми липсваше!


file

file

Лили.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ти Джаро,


Вие момчета! караш ме да се чувствам толкова подкрепен, благодаря много!


file


Лили.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ти Джаро,


Вие момчета! караш ме да се чувствам толкова подкрепен, благодаря много!


file


Лили.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За това сме тук, заповядайте и аз твърдо вярвам, че всички трудности ще бъдат решени възможно най-скоро и ще бъдете щастливи. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички!


изглежда, че на това казино не му пука! Все още не са отговорили на жалбата, остават им само 20 часа и просто не отговарят изобщо!…

file

Лили.

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 3 месеца

Всъщност малко се притеснявам как ще стане. Казиното дори няма добър индекс на безопасност, така че няма да се изненадам, ако изобщо не реагират. Таймерът вероятно ще бъде удължен отново, ако не успеят, но не знаем как ще стане.

Бих искал да кажа, че ще оставят отговор, но няма да ви лъжа и предпочитам да съм подготвен за по-лошото. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

знамwww!

И аз не съм изненадан, наистина са лоши, имам само нишка надежда, но съм реалист и знам, че това никога не може да бъде разрешено.

Лили.

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 3 месеца

Може би всичко ще изненада и двама ни, така че докато жалбата е отворена, все още има надежда. Трябва да сте позитивни, дори когато знаете, че може да се окаже зле.

Надявам се съдбата да е на ваша страна. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ти Джаро!.


file

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 2 месеца

Няма за какво, ще чакам с нетърпение да видя как ще се развият нещата. 🙂


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини