здравейте
Това е като да имаш мисловно преживяване! Вашата система показва, че това казино е сравнително ново, така че времето все още не му е дало доверие. Мисля, че идването тук по този начин беше мъдро решение въз основа на това, което описахте.
Не само, че два месеца изглеждат като необичайно дълго време за справяне с грешка, но също така се съмнявам, че разбирам защо тегленето е било неуспешно. Бихте ли ми обяснили това? Ако разбирам правилно, изискването за залагане не изглежда да е изпълнено навреме.
Мисля, че ще е най-добре да споделите обяснението, което сте получили от казиното. Казано по-просто, не разбирам защо, дори в случай, че бонусът е невалиден, пак трябва да заложите депозита си.
Предполагам, че няма начин да наблюдавате напредъка си в залагането въз основа на другата точка, която повдигнахте. правилно ли е Това не е най-доброто потребителско изживяване. Проста лента за залагане, разположена някъде в акаунта, би предотвратила това. Или се притеснявате колко залагате, когато играете игри? Бих поискал казиното да изпрати историята на игрите в тази ситуация. В някои казина историята на игрите на играчите дори е достъпна за преглед в техните акаунти.
Бих искал да ви помогна, така че, моля, предоставете изявлението на casios или екранна снимка, показваща обмена на съобщения с оператора за чат. Всичко, което изяснява обосновката за анулирането на бонуса и повишеното изискване за залагане, би било полезно.
Имате ли нещо такова?
Hi there.
It is like having a thought experience! Your system indicates that this casino is relatively new, so time has not yet given it any credibility. I think coming here in this manner was a wise decision, based on what you described.
Not only does two months seem like an inordinately long time to deal with an error, but I also doubt that I understand why the withdrawal was unsuccessful. Could you please explain this to me? If my understanding is correct, the wagering requirement does not appear to have been fulfilled on time.
I think it would be best to share the explanation you got from the casino. Simply put, I do not understand why, even in the event that the bonus is void, you still have to wager your deposit.
I assume there is no way to monitor your wagering progress based on the other point you raised. Is that correct? Not the greatest user experience, that is. A simple wagering bar located somewhere in the account would prevent that. Or do you worry about how much you wager when you play games? I would request the casino to submit the gaming history in this situation. In certain casinos, players' gaming histories are even available for viewing on their accounts.
I'd like to help you, so please provide the casios statement or screenshot showing your message exchange with the chat operator. Anything that clarifies the rationale for the bonus's voiding and the increased wagering requirement would be helpful.
Do you have something like that?
Автоматичен превод: