Здравейте,
изглежда като казино, което все още не сме прегледали.
Бихте ли споделили връзката му, моля?
Hello,
it seems like a casino we have not reviewed yet.
Would you share its link, please?
Използвам и депозирам средства с Mirage66.com и след това играя през сайта joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Телеграма @ Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Използвам и депозирам средства с Mirage66.com и след това играя през сайта joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Телеграма @ Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Здравей Радка,
Спечелих $34 000 миналата седмица и те отказаха да ми изплатят, изплатиха ми преди малки печалби, но този път не го направиха.
Те дори се опитаха да ми предложат $1000 и допълнителни кредити в моята сметка, което направих малко, освен.
Изгубих всякаква увереност в играта онлайн и никога няма да играя с Mirage66 или други агенти, които използват джокер връзката.
Hi Radka,
I won $34,000 last week andthey refuse to pay me out they have paid me out before little wins but this time they didn't.
They have even tried to offer me $1000 and extra credits in my account which I did bit except.
I Have lost all confidence playing online and will never play with Mirage66 or any agents who use the joker link.
Здравей Бронсън,
добре, това звучи подозрително. Казиното обвини ли ви в нарушение на някакви условия? Какъв беше техният аргумент, чудя се?
И аз не мога да им разбера логиката. Защо бихте приели допълнителен кредит, ако вече сте спечелили много и искате само да изтеглите печалбите си?🤔
Чудя се какъв резултат за репутация получава това казино, след като нашият екип за данни приключи прегледа.
Hi bronson,
well, that sounds suspicious. Did the casino accuse you of breaching any conditions? What was their argument, I wonder?
I can't understand their logic either. Why would you accept extra credit if you already won big and you only want to withdraw your winnings?🤔
I wonder what reputation score this casino gets after our Data Team finishes the review.
Здравей Радка,
Много е разочароващо. Изобщо не съм нарушил никакви правила, направих директен депозит, използвайки pay id, точно както през последните 14 месеца.
След това първо каза, че ми плащат след 14:00 ч., след което започна да се извинява след извинение, докато не деактивираха акаунта ми.
Надяваме се, че има нещо, което мога да направя, за да поема отговорност за действията си.
Hi Radka,
It's very disappointing. I haven't breached any rules at all I made direct deposit using pay id just like I have been for last 14 months.
Then first said they pay me after 2:00pm then started making excuse after excuse until they deactivated my account.
Hopefully there is something I can do to make then accountable for there actions.
Така че не знаете защо акаунтът ви е затворен, нали?
Веднага щом поставим това казино в нашата база данни, ще ви помоля да подадете жалба. Трябва да е скоро, вече виждам, че колегата проверява казиното, така че трябва да е въпрос на дни, надявам се.
So you do not know why your account has been closed, do you?
As soon we put this casino into our database, I'll ask you to submit a complaint. It should be soon, I can already see that my colleague is checking the casino, so it should be a matter of days I hope.
Здравей Бронсън,
Имате ли връзка с казиното в момента? Ще се опитам да получа някои отговори, ако е възможно, но мога да си представя, че може да е еднопосочен въпрос. Прав ли съм?
Hi bronson,
Are you in touch with the casino at the moment? I'd try to get some answers if possible, but I can imagine it could be a one-way matter. Am I correct?
Здравей Радка,
Не, те спряха да ми изпращат съобщения, те изпратиха съобщение до моя приятел, който също или беше голям играч в сайта.
Тъй като първо им изпрати съобщение с искане за обяснение защо няма да изплатят, тъй като той беше един от VIP играчите.
поискаха да говорят с мен относно вземането на $1000 и че могат да изработят бонус кредит и за двама ни.
моят приятел им каза да се свържат директно с мен, което направиха миналата седмица, предлагайки ми $1000 в банковата ми сметка в рамките на минути допълнителен кредит и т.н. което отказах и те не са ми изпращали съобщения оттогава и ме блокираха и игнорираха други съобщения относно моя акаунт и транзакции и т.н.
Hi Radka,
No they have stopped messaging me they did message my friend who also or was a big player on there site.
As he messaged them first asking for explanation to why they won’t pay out as he was one of there VIP players.
they asked to speak to me about taking $1000 and that they could work out bonus credit for both of us.
my friend told them to contact me directly which they did last week offering me $1000 in my bank account within minutes extra credit etc once again. which I declined and they have not message me since and have blocked me and ignored other message regarding my account and transactions etc.
Здравей Бронсън,
колкото повече чета за цялата тази ситуация, толкова по-малко ми харесва.
Звучи много непрофесионално и някак сенчесто - не мога да се сдържа. Веднага след като казиното е публикувано на нашия уебсайт, жалбата е необходима, бих казал.
Дори ако казиното ви е обвинило в нарушаване на някои правила, предлагането на допълнителен кредит няма да има смисъл.
Започвам да си мисля, че на казиното му липсват средства.
Hi bronson,
the more I read about this whole situation, the less I like it.
Sounds very unprofessional and somehow shady - I can't help myself. As soon as the casino is published on our website, the complaint is necessary, I'd say.
Even if the casino has accused you of breaching some rules, offering you the extra credit would not make any sense.
I'm beginning to think that the casino is short of funds.
Здравей Радка,
Мисля, че и на казиното може да му липсват средства.
Изтеглих $1000 няколко пъти, без проблем.
уведомете ме, когато използвате казиното във вашата база данни, тогава ще подам жалба.
за разбирането,
Бронсън.
Hi Radka,
I think the casino may be short of funds too.
I have withdrawn $1000 couple times no issue.
let me know when use have the casino in your data base, I will then make a complaint.
regards,
Bronson.
Здравей Бронсън,
Е, ако това е така, не е много оптимистично.
Както и да е, помолих колегата от Data Team да го ускори малко.
Ще го държи под око и ще ви уведоми със сигурност.
Hi bronson,
Well, if this is the case, it's not very optimistic.
Anyway, I asked my colleague from the Data Team to speed it up a bit.
Will keep an eye on that one and will let you know for sure.
Най-накрая свършено!
Чувствайте се свободни да подадете жалбата си, като щракнете върху тази връзка .
Е, виждам, че това казино не приема играчи от Австралия и няма лиценз:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Да видим какво можем да направим.
Finally done!
Feel free to submit your complaint by clicking this link.
Well, I can see that this casino does not accept players from Australia and lacks a license:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Let's see what we can do.
Здравей Радка,
Подадох нова жалба какъв е шансът този проблем да бъде разрешен?
Пише, че не приема играчи от Австралия.
във фейсбук рекламира, че е австралийско казино и също така има австралийска банкова сметка в ANZ, в която депозирате средства, за да можете да играете.
Hi Radka,
I have submitted new complaint what are the chance of this issue getting resolved?
It says does not accept players from Australia.
in face book it is promoting that it’s a Australian casino and also has a Australian ANZ bank account where you deposits funds into so you can play.
Здравей, Бронсън.
Това е ново казино за нас, така че не смея да предполагам нищо относно вашето оплакване .
Но бих искал да кажа, че това, което наистина има значение, е посочено в правилата и условията, а не в социалните мрежи.
Виждам, че си играл чрез агент, честно казано - не бих го направил. Винаги играйте директно в казиното, за да имате достъп до всички правила и ограничения, които се отнасят за вас. Нашият екип за оплаквания ще се справи с вашия проблем и ще ви информира. Надявам се, че ще можем да ви помогнем.
Hello, bronson.
This is a fresh casino to us, so I do not dare to guess anything concerning your complaint.
But I'd like to say that what truly matters is stated in the terms and conditions, not on social networks.
I can see that you played through an agent, honestly - I wouldn't do that. Always play in the casino directly to have access to all rules and limitations that apply to you. Our Complaint Team will handle your issue and will update you. I hope we will be able to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.