Това е имейл, който MGA смята за подходящ, за да изпрати играч, който няма къде да се обърне.
Тегленето на Condor Malta Limited преди два месеца не пристигна в моята банка. Подобно на много играчи там, групата не помага, обичайната тактика на забавяне, когато едно казино фалира.
Първоначално MGA ми каза да се свържа с MADRE (ADR). MADRE не реагира. Върнах се в MGA с това и те казаха, че не могат да помогнат? Попитах на какво основание, какво трябва да направи играч и те предложиха съд!???
Какъв е смисълът от този доставчик на лицензи, ако отказват да помогнат на играчите?
This is an email the MGA feels appropriate to send a player with nowhere to turn.
Condor Malta Limited withdrawal two months ago did not arrive in my bank. Like many players out there the group is not helping, the usual tactitcs of delaying when a casino is going bust.
MGA at first told me to contact MADRE (the ADR) MADRE is unresponsive. I went back to the MGA with this and they said they can't help? I asked on what grounds, what is a player supposed to do and they suggested court!???
What is the point of this license provider if they refuse to help players?