ФорумОбсъждане на жалбиМаунтбърг прави печалба от фалшиви хора и проблем с хазарта

Маунтбърг прави печалба от фалшиви хора и проблем с хазарта

преди 2 години от Tamera
|
9469 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 2 години

здравей,


Днес съм тук, защото имам нужда от помощ. Предполагам, че това ще бъде взето в съда, тъй като моят иск тук все още не е разгледан и мисля, че езикът прави нещата още по-лоши...


Така че това е моята история:


Аз съм французин и бях в казиното Lucky Luke и още един (Mountberg), депозирах много, губех и много, и им казах, че имам проблем с хазарта и да закрия акаунта си, те го направиха и го потвърдиха .

Няколко дни по-късно получих промоция за ново казино: Evolve.

Създавам акаунт и депозирам като глупаво момиче..

Депозирам, депозирам и след това ги моля да ми закрият сметката, те ми казаха, че вече съм VIP и ми дадоха кешдроп (бонус пари), за да ме накарат да остана.


Продължавам да депозирам (55к...)


Моля ги на октомври 2021 г. да ми закрият акаунта. Казах им, че съм пристрастен, че не мога повече. Същата песен, предлагат ми паричен бонус...


На февруари ги моля да ми закрият акаунта завинаги и загубих много и не искам да продължавам да губя, те ми отговарят, че изпращат молбата ми до отдела..


Никога не са ми затваряли акаунта и са ми предлагали бонус, че всички...


На април ги моля да ми върнат всичките пари и че нарушават правото ми, злоупотребяват и печелят по моя проблем.

Те знаят проблема ми и никога не предприемат действия.

Най-лошото е, че ми казаха, че ако депозирам повече, ще имам повече бонус... Те никога не ограничават моя хазарт, никога не блокират лимитите ми и никога не спазват закона за залагане на хазарт...


Свързах се с експерт и той ми каза, че казиното не трябва да работи във Франция, че срещу тях тук са предприети съдебни действия.


Опитах Casino Guru, но все още не е лечение и нямам надежда, че ще бъде положително.


(Те правят това на всички хора, които не трябва да работят в страната)


Antilephone не отговаря от 1 месец...


Някой има ли данни за тях или начин да ми помогне?

Някой знае ли колко струва един адвокат в Кюрасао?


Благодаря ви много за помощта, наистина искам моят случай да бъде пример за онези казино, които печелят от нас..

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да чуя за проблемите ви с хазарта. Нека започна от края: Antilephone има лоша репутация като лицензиращ орган. Обикновено не общуват с играчи или отнема месеци.

Случаят, който описахте по-горе - ние като CasinoGuru виждаме голяма разлика между случай, когато играч поиска от казино да закрие акаунта си, но тъй като казиното е бизнес, те очевидно не искат да загубят клиента, така че им предлагат някои лакомства и бонуси. От друга страна, когато играч спомене проблеми с хазарта, акаунтът трябва да бъде затворен за постоянно без допълнително забавяне.

Така че предполагам, че е трябвало да затворят акаунта ви, след като сте споменали проблемите си с хазарта.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,


Благодаря за вашия отговор !


Те знаят за моя проблем с хазарта много преди, защото Lucky Luke и залозите са техните казина (Mountberg е името на компанията на казиното). Моите акаунти бяха затворени поради тази причина и те са тези, които ми изпращат промоция за Evolve. Казах на Evolve няколко пъти да затворят и те знаят, че отново имам проблем, когато им казах да затворят чата, за да ме накарат да спра депозита. Дори когато затвориха и изпратиха известието, те продължават да ми изпращат промоции и текстови съобщения за другите казино Mountberg.... Така че не, те използваха проблема ми и не съм единственият. (френският форум soscasino е доказателство), те правят това на всички френски играчи със зависимост, защото всички твърдения, които ще направим, ще бъдат затворени от антилефон.

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера.

Бихте ли потвърдили, че вече сте подали жалба чрез нашия център за разрешаване на жалби? И ако да, можете ли да публикувате линк към него.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Matej
преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, това е този

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,

Искам да съдя казиното в съда, някой знае ли колко струва един адвокат в Кюрасао?


Благодаря

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Честно казано,

Мисля, че първо трябва да изпратите няколко запитвания до адвокатите, за да получите някаква представа за техните консултантски такси и свързаните с тях разходи.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Определено бих се опитал първо да се свържа с техния лицензиращ орган - Antilephone. Можете да разрешите жалбата с тяхна помощ и без да харчите пари за адвокат. Ако казиното не отговори на жалбата, съм сигурен, че ще получите съвет от нашия екип да се свържете с регулатора на казиното - Antilephone. Имате много солиден шанс с регулатора да принуди казиното да ви върне парите.

Автоматичен превод:
Matej
преди 2 години

Четох, че Antilephone не приема сериозно претенциите и винаги заема страната на казиното.

Наистина имам нужда от помощ и за съжаление видях, че хората зад казиното са на панама, което означава пране на пари...


Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера,

Все пак бих пробвал Antilephone. Вашата ситуация е по-сложна и тежка от да кажем обикновените оплаквания, затова бих опитал като първа стъпка - струва безплатно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,


Не мисля, че казино гуруто иска да помогне. Предоставям доказателство, имейли, екранна снимка и за вашия агент фактът, че казиното най-накрая затвори сметката ми месеци, изисква добро и не изисква възстановяване на парите, които съм депозирал.


Също така заявявам, че бях изключен от другите им казино поради проблем с хазарта и че те продължават (просто така) да ми изпращат промоции, текстове, имейли, за да играя отново. Тя каза, че не е забранено, освен че лицензът за всички казино всички са под едно и също име Маунтберг.


Видях други случаи тук и вие успяхте да приемете иска.. За мен мина седмица и моят случай дори не е приет..


Четох, че много хора са в същия случай с мен и са се третирали като мен, използваха ни и нашата зависимост, за да правят пари. Просто проверете форумите, проверете отзивите и твърденията тук и на други уебсайтове.


Общността им е да направят това... и е жалко, че компанията продължава да ги подкрепя и насърчава.


Вече изпращам имейли до адвокат, специализиран в казино в Кюрасао, ако хората са в същия случай с мен, с Evolve или други казино на компанията Mountberg се свържете с мен.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що видях нова публикация за тях, някой в същия случай с мен: https://casino.guru/evolve-casino-the-player-s-self-exclusion-failed


Казиното не отговаря на случай с хора, които печелят проблем: https://casino.guru/evolve-casino-the-player-s-winnings-were-voided


Без отговор на печалби, които не са изплатени на победител:

https://casino.guru/evolve-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

https://casino.guru/evolve-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-confiscated


Проблеми на хората, които искат да затворят акаунта си:

https://casino.guru/complaints/rejected


Проблеми на хората, които искат закриване на акаунта си:

https://forum.soscasino.com/t/fermeture-cainos-evolve-montecryptos-impossible/5185


Пристрастен опит от този проблем с казиното: https://forum.soscasino.com/t/cloture-de-compte-definitive-sur-evolve/11087


https://forum.soscasino.com/t/demande-de-fermeture-de-compte-chez-evolve-impossible/9976


Списък на френски играчи, които имат проблеми с това казино:

https://forum.soscasino.com/search?q=evolve


Същият случай на оплакване: https://www.askgamblers.com/casino-complaints/evolvecasino-account-was-not-closed-even-though-self-exclusion-requested-1


И ако разширите проучването за други казино на Mountberg, списъкът е толкова голям...


Тази компания изобщо не е сериозна и дори цитирай онлайн да е компания за пране на пари.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравейте, прегледах накратко оплакването ви. Забелязах частта, когато поискахте от казиното да затворят акаунта ви поради проблем с хазарта, което те направиха. Казвате също, че едно казино-сестра ви е предложило бонус в същия момент и ви е накарало да депозирате парите. Честно казано, силно се съмнявам, че казиното-сестра е знаело за закриването на акаунта ви в другото казино.

Казината обикновено се опитват да активират отново играчи или да поканят нови играчи, без значение какво са правили в друго (сестринско) казино.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

здравей,


Благодаря за вашия отговор.


Моля за това през юли, когато отказаха да дадат бонус (дори се оплаквам от лиценза за игри) file октомври 2021, януари 2022, февруари.... Те приемат да закрият акаунта ми само в края на април, когато отказаха да ми изплатят печалбите на слот след технически проблем.


Те знаят какво правят, защото когато затворих Lucky Luke и Banzai, те се свързаха с мен по телефона и по пощата, за да ме направят депозит в Evolve, и направиха същото сега. Когато затвориха акаунта ми в Evolve, те се свързаха с мен чрез текстови съобщения и имейл за Cabarino Casino...

Мисля, че имам право да искам пари обратно за последното искане, което направих през февруари (0 теглене през цялото време).


Но тъй като те не отговориха, Antilephone също съм готов да отида в съда с LMS Advocaten за целия депозит + компенсация.


Както можете да видите онлайн, не съм сам в този случай и това казино не се интересува от хората и печели от пристрастяване...

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера,

Съгласен съм с посоченото във вашата жалба:

„Моля, имайте предвид, че това хазартно заведение работи под лиценз Curaçao и няма такова нещо като казино-сестра, когато става въпрос за самоизключване. Ако информирате едно казино за проблема си, това не означава непременно, че ще бъдете защитени някъде друго."

Но в крайна сметка това не означава, че стандартите на хазартната индустрия са добри, каквито са сега.

Мога да разбера, че редовните промоционални съобщения и специални оферти могат да бъдат като отрова за всеки с пристрастяване към хазарта.

Ако успеете да стигнете до съда, споделете напредъка си. Интересно ми е да знам как се справяте с този случай.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка


Но какво е странно, че се свързват с мен за ново казино всеки път, когато закривам една сметка, така че да знаят какво правят.


Например, когато Evolve беше затворен, на следващия ден получих имейл и текстове за другото им казино...


Ще споделя тук всички подробности, ако желаете.


На този етап мога да кажа (след 5 седмици):

Казиното не отговори на искането ми

Операторът не отговори

Лицензионният оператор не отговори


Взех адвокат миналата седмица и му изпратих всички имейли и всичко, което разбрах за собственика..

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Здравей Тамера,

В момента мисля, че можем само да гадаем дали тази група действа нарочно по този начин. Ето защо ми е толкова интересно да следя напредъка ви с адвоката. Тъй като мога да си представя, че промоциите се провеждат от отделна компания, така че ако акаунтът ви бъде затворен, може да отнеме известно време, за да актуализирате списъка с играчи. Тя може да бъде еднаква и за всяко "сестра" казино.

Както и да е, както Даниел спомена, Antilephone не е много активен, когато става въпрос за оплаквания, така че не е голяма изненада, че вероятно сте игнорирани.




Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей,


Имам доказателство, че това казино прави всеки път, защото ми се случва няколко пъти: затварям акаунт и на следващия ден на телефона ми изскача ново казино от тях + имейли...


Благодарение на някой имах достъп до другия си имейл акаунт и открих имейла си до Antilephone, изпратен на юли, за да го помоля да закрие акаунта ми, но той беше игнориран.


Адвокатът работи по случая и аз съм му изпратил много доказателства и той работи по него, а аз също депозирам европейска жалба.

Той е уверен в това

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Така че нека видим.

Успех с всичко това. 👍

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини