здравей,
Днес съм тук, защото имам нужда от помощ. Предполагам, че това ще бъде взето в съда, тъй като моят иск тук все още не е разгледан и мисля, че езикът прави нещата още по-лоши...
Така че това е моята история:
Аз съм французин и бях в казиното Lucky Luke и още един (Mountberg), депозирах много, губех и много, и им казах, че имам проблем с хазарта и да закрия акаунта си, те го направиха и го потвърдиха .
Няколко дни по-късно получих промоция за ново казино: Evolve.
Създавам акаунт и депозирам като глупаво момиче..
Депозирам, депозирам и след това ги моля да ми закрият сметката, те ми казаха, че вече съм VIP и ми дадоха кешдроп (бонус пари), за да ме накарат да остана.
Продължавам да депозирам (55к...)
Моля ги на октомври 2021 г. да ми закрият акаунта. Казах им, че съм пристрастен, че не мога повече. Същата песен, предлагат ми паричен бонус...
На февруари ги моля да ми закрият акаунта завинаги и загубих много и не искам да продължавам да губя, те ми отговарят, че изпращат молбата ми до отдела..
Никога не са ми затваряли акаунта и са ми предлагали бонус, че всички...
На април ги моля да ми върнат всичките пари и че нарушават правото ми, злоупотребяват и печелят по моя проблем.
Те знаят проблема ми и никога не предприемат действия.
Най-лошото е, че ми казаха, че ако депозирам повече, ще имам повече бонус... Те никога не ограничават моя хазарт, никога не блокират лимитите ми и никога не спазват закона за залагане на хазарт...
Свързах се с експерт и той ми каза, че казиното не трябва да работи във Франция, че срещу тях тук са предприети съдебни действия.
Опитах Casino Guru, но все още не е лечение и нямам надежда, че ще бъде положително.
(Те правят това на всички хора, които не трябва да работят в страната)
Antilephone не отговаря от 1 месец...
Някой има ли данни за тях или начин да ми помогне?
Някой знае ли колко струва един адвокат в Кюрасао?
Благодаря ви много за помощта, наистина искам моят случай да бъде пример за онези казино, които печелят от нас..
Hi,
I'm here today because I need help.. I thing it going to be take in court as my claim here is not handle yet, and I think that language is making things worst...
So thats my story :
I'm French, and I was on casino Lucky Luke and an other (Mountberg), I deposit a lot, and lost and lot, and told them that I have gamble issue and to close my account, they did it, and confirm it.
Few days later I received a promo for a new casino : Evolve.
I create an account and deposit as a stupid girl..
I deposit, deposit, and then ask them to close my account, they told me that I was now a VIP and they gave me cashdrop (bonus cash), to make me stay.
I continue to deposit (55k...)
I ask them on october 2021 to close my account I told them that I was addicted, that I couldn't take it anymore. Same song, they offer me money bonus...
On february I ask them to close my account forever, and I lost a lot, and don't want to continue to loose, they reply that they send my request to the department..
They never closed my account and offer me a bonus that all...
On April I ask them to refund all my money and that they violate my right, abused, and make profit on my issue.
They know my problem, and never take action.
Worst they told me that if I deposit more I will have more bonus... They never limit my gamble, never block my limits, and never respect the gamble aware law...
I've contacted an expert and he told me that the casino is not supposed to operate in France, that legal action were taken againt them here.
I tried Casino Guru, but its still not treat, and I don't have hope that it will be positive.
(They are doing that to all people they are not supposed to be operate on the country)
Antillephone didn't reply since 1 month...
Does someone have data about them, or a way to help me ?
Does someone know how much a lawyer cost in Curaçao ?
Thanks a lot for your help, I really want my case to be an example for those casino making profit on us..