Здравей.
Съжалявам за неприятностите ви. За съжаление казиното е непознато за нас, което означава, че нямам представа с какво си имаме работа, когато става въпрос за надеждността на казиното. 🙁
Смятам, че бихте могли да се нуждаете от незабавна помощ, затова ще пропусна няколко подробности, за да ви представя безплатна функция, наречена оплаквания.
За играчи на подобни позиции предлагаме опция за подаване на жалба срещу казиното, така че нашият специализиран и посветен екип от специалисти да разгледа това и да се опита да се свърже с казиното, ако е възможно.
Това ръководство трябва да ви даде представа: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ако сте за, използвайте тази връзка, за да изпратите: https://casino.guru/complaints/create
Съвет – използвайте опцията „Не познавам казиното", след което посочете линка му към описанието, моля.
Как ви звучи това? Мисля, че трябва да опитате това.
Ще чакам вашето мнение, ако имате нужда от повече подробности или нещо друго, питайте.
Hello there.
I'm sorry for your trouble. Sadly the casino is unknown to us, which means I have no clue what we are dealing with when it comes to the question of the casino's trustworthiness. 🙁
I feel you could use immediate assistance, hence I will skip a few details in order to present you a free feature called complaints.
For players in similar positions we offer an option to submit a complaint against the casino, so our speciliazed and dedicated team of specialists can look into that and try to contact the casino if possible.
This guide should give you an idea: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you're in, use this link to submit one: https://casino.guru/complaints/create
Word of advice - use the option "I don't know the casino" then provide its link to the description, please.
How does that sound to you? I think you should try that.
I'll wait for your opinion, if you need more details or anything else, just ask.
Автоматичен превод: