През последните два месеца играх много слотове на уебсайта на казино Shazam. Особено харесвам страхотните им бонуси, като магическите завъртания за влизане.
Трябваше да говоря с отдела за обслужване на клиенти за първи път поради проблем, свързан с бонуса. Срещата беше отвратителна. Агентите, с които общувах, бяха недружелюбни като цяло и изглежда не знаеха правилата относно бонуса Magic Spins. Освен това раздаването на безплатни чипове не замества или изравнява обмена на услуги, който се случва между представител и депозирал играч.
Играчът трябва да влиза всеки ден и да прави депозит на всеки 72 часа (около 3 дни). След като достигнат седмия бонус, играчът може да продължи да изисква 7-ия бонус всеки ден, ако изискванията са изпълнени. Бях достигнал и играх през седмия бонус, но когато влязох на следващия ден, се върнах към първия. Трябваше да получавам седмия бонус поне още два дни, тъй като бях изпълнил всички изисквания за квалификация. Предвид вариациите в бонуса, това е важен проблем. Има разлика в изплащането за всяко печелившо завъртане, с 10 безплатни завъртания за разлика от 50.
Изпратих имейл до отдела за обслужване на клиенти, за да ги уведомя какво не е наред. Помолих те да разгледат и отстранят проблема. Агент от Shazam отговори на следващия ден: „За всеки случай и прикачи правилата за различен бонус. Нямах нулева увереност, че този човек ще се погрижи проблемът да бъде разгледан.
Отварям прозореца за чат и започвам да разговарям с агент, който не знае как работи бонусът. Агентът заяви, че бонусът трябва да се нулира до първия бонус след седмия. Казах му, че греши. Той отговори с: „Ще го взема под внимание. Нещо друго? Когато поисках да говоря с мениджър, той отговори: „НЕ." Едва когато заплаших да публикувам преписа на нашия чат онлайн, той веднага ме прехвърли.
Ема, акаунт мениджър, се свърза с мен. Уверявайки ме, че проблемът ще бъде докладван на техническия отдел, тя кредитира акаунта ми с $150 безплатен чип, което се равнява на седмия бонус, който трябваше да получа три пъти. Освен това тя съветва да се свържете чрез чат, за да може да се добави ръчно, ако това се повтори, преди проблемът да бъде отстранен.
Проблемът не е отстранен, тъй като бонусът се върна към първия бонус в деня след като в крайна сметка отново достигнах до седмия бонус, докато играех слотове на уебсайта на Shazam. Свързах се с поддръжката на клиенти. За това си говорихме.
Аз: Магическите завъртания се нулират към начините на Бъфало. Трябва да получа изпитанията на Анубис
Агент: Както виждам от моя страна, не сте депозирали през последните 3 дни, тъй като условията на ежедневните завъртания не са били изпълнени, той се нулира към първоначалния ден.
Аз: Да, имам. Направих депозит на 19-ти. Дава ми бонус завъртания, но не и правилното.
Агент: Напомняме ви, че можете да осребрите нашите ежедневни награди, ако има поне ЕДИН депозит, направен през последните 72 часа. Тъй като последната ви транзакция е обработена преди повече от 72 часа, няма да можете да осребрите тези безплатни завъртания, докато не бъде направен нов депозит.
Аз: Така че, ако не можех да взема бонуса, той дори нямаше да ми даде завъртания. 15:00 ч. източно време на 22 май прави 72 часа.
Агент: Моля, имайте предвид, че са изминали успешно 3 дни след вашия депозит на 19-ти, следователно бонусът се нулира на ден 1 и можете да започнете да изисквате безплатни завъртания от ден 1.
Аз: Както казах, последният ми депозит беше на 19-ти в 15:00 ч. 72 часа ще бъдат в 15:00 ч. на 22-ри.
Агент: Само момент, моля, ще проверя това вместо вас. Наистина съжалявам за неудобството, ще добавя бонуса за вас след секунда.
Изпратих имейл на Ема и включих преписа на нашия разговор. Въпреки че бонусът може да бъде добавен ръчно, казах в имейла си, че е неприемливо да се опитвам да убедя агента, който преглежда акаунта ми, да го добави ръчно. Какво ще кажете за играчи, които просто приемат, че бонусът е правилен, когато се върне, без да прочетат правилата? Не мислите ли, че е ваша отговорност да се уверите, че всички бонуси и игри работят правилно? Нейният отговор беше следният: „ След преглед виждам, че Rust е добавил безплатните завъртания за вас. Няма нужда да се притеснявате, тъй като ние разрешихме проблема от наша страна. След като имаме актуализация за функцията, вие ще бъдете информиран. Ако има нещо друго, което мога да направя за вас, моля, уведомете ме!
Според мен не мисля, че това е проблем, който е в списъка им с приоритети. Твърде лесно е за играчите да го пренебрегнат.
I have played a lot of slots on the Shazam Casino website over the past two months. I particularly like their cool bonuses, such as the Magic Spins for logins.
I had to speak with customer service for the first time because of a bonus-related issue. The encounter was abhorrent. The agents I interacted with were unfriendly in general and didn't appear to know the rules regarding the Magic Spins bonus. Additionally, giving away free chips does not take the place of or equalize the service exchange that occurs between a representative and a depositing player.
The player must log in every day and make a deposit every 72 hours (about 3 days). After they have reached the seventh bonus, the player can continue to claim the 7th bonus every day if the requirements are met. I had reached and played through the seventh bonus, but when I logged in the following day, it was back to the first one. I should have been receiving the seventh bonus for at least two more days, as I had met all the qualifying requirements. Given the variations in the bonus, this is a significant issue. There is a difference in the payout for every winning spin, with 10 free spins as opposed to 50.
I sent an email to customer service to let them know what was wrong. I asked that they look into and fix the issue. An agent from Shazam replied the following day, "Just in case and attached the rules for a different bonus. I had zero confidence that this person would see to it that the problem was looked into.
I open the chat window and start conversing with an agent who did not know how the bonus worked. The agent stated that the bonus should reset to the first bonus after the seventh one. I told him he was mistaken. He replied with, "I will take it into consideration. Anything else? When I asked to talk to a manager, he responded, "NO." It was only when I threatened to post our chat transcript online that he transferred me immediately.
Emma, an account manager, was put in touch with me. Assuring me that the issue will be reported to the tech department, she credits my account with a $150 free chip, which is equal to the seventh bonus that I should have received three times. She further advises contacting via chat so that it can be manually added if this recurs before the problem has been fixed.
The problem hasn't been fixed, since the bonus went back to the first bonus the day after I eventually reached the seventh bonus again while playing slots on the Shazam website. I got in touch with customer support. That's what we talked about.
Me: The magic spins reset to Buffalo ways. I'm supposed to get the Trials of Anubis
Agent: As I see from my side, you have not deposited in the last 3 days as the terms of the Daily Spins were not met it reset to the initial day.
Me: Yes, I have. I made a deposit on the 19th. It's giving me bonus spins but not the correct one.
Agent: Please be kindly reminded that you can redeem our Daily Rewards if there is at least ONE deposit made within the last 72 hours. As your last transaction was processed more than 72 hours ago, you won't be able to redeem those Free Spins until a new deposit is made.
Me: So if I wasn't able to claim the bonus then it wouldn't even be giving me the spins. 3:00 p.m. eastern time on May 22nd makes 72 hours.
Agent: Please be advised that 3 days have successfully passed after your deposit on the 19th, therefore, the bonus reset to day 1 and you can start claiming from the day 1 Free Spins.
Me: Like I said my last deposit was on the 19th at 3:00 p.m. 72 hours will be at 3:00 p.m. on the 22nd.
Agent: Just a moment, please, I will check that for you. I'm trully sorry for the inconvenience, I'll add the bonus for you in a second.
I emailed Emma and included the transcript of our conversation. Although the bonus can be added manually, I said in my email that it is unacceptable to go through the trouble of trying to persuade the agent who is looking at my account to add it manually. What about players who simply assume that the bonus is correct when it reverts without reading the rules? Don't you think it's your responsibility to make sure all bonuses and games are operating correctly? Her reply was as follows: " Upon review, I see that Rust has added the free spins for you. There's no need for concern as we have resolved the issue on our end. Once we have an update on the feature, you'll be informed. If there is anything else I can do for you, please, feel free to let me know!
In my opinion, I don't think this is an issue that's on their priority list. It's too easy for players to overlook.