ФорумОбсъждане на жалбиMaChance не изпраща пари

MaChance не изпраща пари

преди 2 години от TimTym
|
4016 преглеждания 5 отговора |
|
преди 2 години

Здравейте, разказвам ви за моята ситуация с това казино, преди месец или повече депозирах в Skrill и спечелих достатъчно, за да поискам теглене, до днес не ми изпращат парите и когато им пиша само кажи ми, че ще се актуализират по пощата, повтарям, те са така повече от месец.

Автоматичен превод:
TimTym
преди 2 години

Здравейте TimTym, надявам се, че не говорите за някаква голяма сочна печалба. Повече от месец казвате? Изглежда, че наистина не искат да ви платят. Има ли шанс да използвате различен начин на плащане?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

За съжаление не мога да използвам друг начин на плащане, тъй като парите са изтеглени от баланса ми, но никога не са изпратени.

Автоматичен превод:
TimTym
преди 2 години

Тъй като чакате един месец и дори не виждате парите в баланса си, предполагам, че е подходящият момент да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

Да се надяваме, че ще получите печалбите си в края на деня.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, имам нужда от съвет, тъй като ви казах преди около 15 дни в онлайн казиното MaChance ice, депозирах 100e за игра, не спечелих много, но не ми хареса. И исках да си тръгна с печалбите, които избрах в играта. Нещото, което ми поиска определени документи, за да направя тегленето ги изпращам и до днес ако не е едно е друго, а те казват, че не е валидно. шегувам се

общо последното нещо, което искат от мен банково извлечение, за да cosume момчето за теглене. Моля банката ми да го изпрати и изненадва, че не си струва да ме поискате.

определено, че все още не са ми изплатили моите 300 e спечелени преди 2 седмици

банда негодници, които са. Казах им, че имам нужда от пари заради семейна болест. И ми се смеят

ПОМОГНЕТЕ НА XF КАКВИ СТЪПКИ ДА ПРЕДПРИЕМ благодаря и поздрави


Автоматичен превод:
finitococo
преди 2 години

Здравейте,

тази проверка на акаунта може да бъде много труден процес и за да получите печалбите си, просто трябва да го преминете. Целият въпрос е, че казиното трябва да е 100% сигурно, че вие сте депозирали първоначалните пари, че сте предоставили точна и вярна информация по време на регистрацията и че вие сте играли и спечелили.

Моля, прегледайте всички имейли, свързани с проверката на акаунта, и проверете дали сте изпратили всички необходими документи в правилния формат (за предпочитане .pdf, без екранни снимки и т.н.), ако е наличен, проверете акаунта си дали има някакъв списък с одобрени документи, така че можете да сте сигурни, че не сте объркали случайно да кажем сметката за ток с банковото извлечение. Също така е важно да разберете от какво се нуждае казиното и какви са спецификите, ако не сте сигурни, продължете да питате персонала. Ако ги затрупвате с документи, които не са необходими или вече са подадени, просто губите време.

Така че просто се опитайте да разберете по-добре какво липсва в момента. На кой език общувате с казиното? Може да се случи да се объркате за някоя заявка, защото служителите на казиното се затрудняват да обяснят на чужд език.

Както и да е, ако се загубите напълно, ние ще се опитаме да ви помогнем чрез жалба.

Но бих искал да ви помоля да прегледате отново документите, за да се уверите, че всичко е правилно от ваша страна.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини