ФорумОбсъждане на жалбиLyracasino ме оставя на тъмно изплащане

Lyracasino ме оставя на тъмно изплащане

преди 2 години от wennertom
|
3827 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

здравей Намерен Lyracasino чрез Casinoguru. Изплатени 303 евро. Попитайте дали искате документите за проверка. Без отговор. Също и следващите 3 имейла. Без отговор. След това попаднах на публикация тук във форума от финландски играч, който преживя точно същото нещо. Lyracasino изглежда не отговаря на имейли. Ако съм прав Lyracasino принадлежи към група от много добре оценени казина тук в Casinoguru. Уважаеми екип на Casinoguru, вие сте в контакт със собствениците или мениджърите на групата около Happyspins (9.8 рейтинг), която е оценена добре. Можете ли да попитате защо очевидно категорично не предлагате никаква подкрепа? И по този начин разочароват играчите си? Вече виждам, че правя следващото оплакване. Но изчакайте още малко. Някой имал ли е подобен опит с Lyracasino?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да чуя за негативния опит, който имате с казино, което е оценено добре на нашия уебсайт. Чудя се, кога им изпратихте първия имейл от 3-те?

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей Само преди 24 часа. Затова все още съм предпазлив с личната си оценка. Но малък знак за живот от Lyracasino, ако искат документи или когато можете да очаквате изплащане. Би било чудесно. И преди всичко подкрепа. Както казах, финландският играч не е получил отговор от 3 дни. Така се чувствам в момента 😂

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Това е, което си мислех. 24 часа са нищо и оттогава изпратихте още 2 имейла. Просто им дайте малко време да отговорят и ако сте нетърпеливи, винаги можете да опитате чата на живо, който намерих там.

file

Има много казина, в които проверката отнема 2 седмици, което според мен е доста, но ако успеете да получите проверка в рамките на една седмица, което все още е възможно, тогава бих казал, че е добре.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей Няма чат на живо😂. Това е проблема. Пише: Оставете съобщение. И както казах, не ми искаха никакви документи. Изобщо нямам информация от Lyracasino. За жалост . Освен това две седмици е напълно неприемливо. Най-много 1 седмица до плащане. Други казина също го правят за няколко часа. Тогава защо другите трябва да имат нужда от 14 дни? за разбирането

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Честно казано, не знам защо някои казина се нуждаят от две или дори повече седмици, за да завършат процеса на проверка. Някои играчи казват, че това е, защото се опитват да забавят тегленето и се надяват да загубите парите, докато чакате, но аз по-скоро мисля, че е защото нямат достатъчно човешки ресурси, така че всичко отнема твърде много време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако това е персоналът, казиното трябва да съобщи график и след това да се придържа към него. Всеки играч би разбрал това. Сигурен съм, че проблемът е общ. Ние, играчите, не можем да си позволим нито една грешка. Maxbet – игри със забранени проверки и т.н. И казината често не се придържат към собствените си правила и условия. пример направо. Лираказино ми поиска документи преди час. Въпреки че вече го изпратих вчера. Означава, че просто не са прочели имейлите ми от вчера. Но най-доброто нещо за Lyracasino са правилата и условията: KYC се изисква за депозит от 2000 евро. Но съм платил само 50 евро. Само малък пример за това. Правилата и условията важат само за играчите😂

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Да, напълно разбирам това. Ясно е, че не са прочели имейла ви. Спомням си, че когато работех като агент за поддръжка на клиенти в казино, ние винаги проверявахме всичко, което получаваме от играча, само за да сме сигурни, че няма да поискаме нещо, което вече имаме.

Явно човекът, който ви е поискал документите, не го е направил. Има казина, в които можете да потвърдите, като качите документите си в специален формуляр и те се потвърждават автоматично. Бих казал, че това е най-удобният начин.

Най-общо казано, казината винаги мълчат, дори и да имат някакви проблеми. Може просто да ви се случи внезапно да ви липсва персонал, защото някой е бил уволнен, друг се е разболял, друг е под карантина и т.н. Обикновено не ви дават никаква информация и просто многократно ви молят да изчакате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тогава просто го кажи. Имаме недостиг на персонал поради заболяване. Всичко е обработено за 72 часа. завършен

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Да, никога не разбрах защо е толкова сложно да го кажа. Смятам, че липсата на прозрачност спрямо играчите е голям проблем за целия хазартен бизнес. Има случаи, когато играчите са помолени да изпратят документи и казиното казва: "това не може да бъде прието". Но играчът не знае дали изображението е с ниско качество или какво точно не е наред с изпратеното по-рано изображение и т.н.

Знам, че е трудно, особено когато спечелиш, чакай парите, но никой не реагира на съобщенията ти, но като цяло стратегията трябва да бъде да продължаваш да чакаш и да си напомняш веднъж на няколко дни. В повечето случаи вашият акаунт в крайна сметка ще бъде потвърден и тегленето ще бъде одобрено.

След това можете да решите дали това е било ОК опит или не. Ако не, можете да вземете печалбите си и да потърсите друго казино. Има много, от които можете да избирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, така е. Просто гледам на отзивите от Casinoguru. И пак съм разочарован отново и отново. Както сега от Lyracasino. Това е наистина тъжно.

Автоматичен превод:
wennertom
преди 2 години

Знам, че е разочароващо, но все пак не означава, че сте били измамени. Надявам се, че в крайна сметка ще получите своите печалби. Просто се уверете, че не загубите парите, преди да успеете да ги изтеглите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че това е стара публикация, но аз съм нов клиент на Lyracasino и сега имам тегления, които чакат да бъдат обработени. Може ли Уенъртом да ми каже дали накрая е получил парите си или не? Намерих Lyracasino чрез casino.guru и високият рейтинг ме убеди, но сега съм малко уплашен.


Надявам се, че не нарушавам никакви правила, като пускам този пост.

Автоматичен превод:
Anonymized412
преди 1 година

Здравейте

Не се притеснявайте, това е форумът и всички въпроси са добре дошли. 🙂

Само малък намек, трябва да попитате члена wennertom директно, като използвате бутона за отговор, той предоставя на получателя известието и увеличава шанса ви да получите отговор по-рано.:

file


Мога ли да знам какво ви кара да се тревожите за вашите притеснения? Какво изглежда не е наред?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини