НачалоФорумОбсъждане на жалбиLocowin не плаща, беше изключен след многобройни проверки ... почти 17 000 евро

Locowin не плаща, беше изключен след многобройни проверки ... почти 17 000 евро

преди 1 година от Goldkind
|
3 020 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 година

Играя в locowin от миналата година... Вече загубих над €20 000 за кратко време! Е, аз спечелих, почти €17 000.. сметката беше блокирана веднага след щракване и тегленето завърши и бяха необходими документи за допълнителна проверка... Разкрих всичко, дори брачното ми свидетелство беше необходимо в даден момент! Сега, след 4-5 дни тестване, просто ме блокираха и изключиха от locowin... какво да правя по-нататък? Моля за помощ

Автоматичен превод:
Goldkind
преди 1 година

Съжалявам да го чуя. Обясниха ли защо са ви блокирали, след като сте им предоставили всички документи?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се притеснявай, надявам се всичко да свърши добре за теб

Автоматичен превод:
Goldkind
преди 1 година

Един от моите приятели имаше подобен случай и той беше блокиран, защото спомена в друго казино, мисля, че Кашимаши, че има проблем с хазарта. Може би са свързани по някакъв начин и затова сте блокирани?

Автоматичен превод:
SusieS
преди 1 година

Здравейте

Извинете, че ви прекъсвам, просто искам да ви попитам дали съм разбрал правилно ситуацията.

Един от вашите приятели поиска самоизключване в едно казино и в резултат на това сметката му беше затворена и в друго. Това ли каза?

Тъй като това е доста необичайно, от друга страна, жизненоважно е да прочетете внимателно правилата и условията, особено ако играете в казина от една и съща група. Което също е доста сложна част.

По един или друг начин играчът, на когото сте отговорили, е намерил решение чрез жалбата.

Вижте подробностите тук , ако проявявате интерес.

Също така посочвам, че в този случай изобщо не става въпрос за самоизключване; блокирането на акаунта вероятно е било зададено поради текуща проверка.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте,.....аз също имам проблеми с изплащането, въпреки че имам всички документи. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
neubi210788
преди 3 седмици

Моля, опитайте се да опишете целия проблем, който изпитвате там, за да можем да го разберем и да се надяваме да разрешим ситуацията.

Изпратихте ли всички необходими документи и одобрени ли са вече или все още чакат?

Кога точно започнахте с процеса на верификация?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Явно ходът е мой. Адресът е сменен само в рамките на града. Но дори не мога да видя това...разбира се, всички документи имат новия адрес

Автоматичен превод:
neubi210788
преди 3 седмици

За съжаление все още не сте описали какъв точно е проблемът, така че наистина не знам как мога да ви помогна. 🤷‍♀️

Бихте ли, моля, отговорете на жалбата си, тъй като се нуждаем от още информация, за да продължим напред?

По този начин наистина ни е трудно да разберем проблема, знаете ли.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини