ФорумОбсъждане на жалбиLemon Casino - Конфискувани печалби

Lemon Casino - Конфискувани печалби

преди 3 месеца от Mikkel7
|
776 преглеждания 9 отговора |
|
преди 3 месеца

Здравейте с вас


Lemon Casino ме информира, че са конфискували моите печалби/изплащания, защото наруших правилата за бонус, като заложих €3 на завъртания вместо максимум от €2. Някой има ли опит с него?


Трябва да се каже, че бях платил ок. €600 предния ден (без бонус), спечелено и наредено плащане от €1500! На следващия ден получавам бонус (не зависи от нов депозит), който те твърдят, че съм играл неправилно - все още не съм получил документация за това - и на тази база те конфискуват всичко!


Някакви данни тук?

Автоматичен превод:
Mikkel7
преди 3 месеца

здравей

това наистина е доста обичаен проблем и е една от причините да не харесвам много бонусите. Има твърде много правила, но най-вече от играча зависи да се придържа към тях. Е, да се върнем към вашия проблем, сега.

Ние от Casino Guru вярваме в справедливия и приличен подход към всеки проблем - включен лимит за максимален залог:

"смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за "честни и безопасни казина".

Ако налагането на максимални залози не е възможно, защото казиното работи със софтуер на трета страна, който не ги поддържа (или поради някаква друга причина), казиното трябва внимателно да прецени всеки случай поотделно. Някои играчи могат да нарушат правилото за случайност, например като щракнат върху бутона „Максимален залог" на слот машина по погрешка. Несправедливо е да ги наказваме за това, особено ако не са спечелили нищо в рундовете на играта с надвишени размери на залога."


Ако не се лъжа, това казино не прилага никакви активни ограничения върху залозите, докато играете с бонус. прав ли съм


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка

Благодаря ви много за коментара!

Напълно съм съгласен и по същата причина никога не изисквам бонус за депозит, тъй като е твърде непрозрачен. И тук не го направих (въпреки че имах възможност и депозирах няколко пъти)

Това, което се случва вместо това е, че - след като играя и поискам изплащане - получавам случаен бонус (кутия със съкровища), когато вляза, за да видя състоянието на моите изплащания. Играя €50 на машина и не печеля нищо. Нямам никакви „собствени пари" там. Именно тук казиното вярва, че съм играл за над Betmax, което е много скрито в техните условия. Също така се посочва, че не е „възможно" да се играе за повече от €2 на завъртане и че, ако е необходимо, те си запазват правото да конфискуват печалбите. Технически е възможно и явно смятат, че това им дава право да конфискуват напълно независими суми.


Изглежда лудо във всяко едно отношение и също така очаквам, че при по-внимателен преглед ще разберат, че разбира се е грешка. Алтернативата е, че никога повече не мога да играя там, тъй като те винаги ще могат да конфискуват печалбите ми въз основа на грешка в миналото, напълно несвързана с печалбите. Едва ли така трябва да се тълкуват техните условия - дори и от тях


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

и да отговоря ясно на въпроса ви; не, възможно е да заложите всичко без предупреждение или нещо подобно.


В противен случай съм съгласен - но независимо от лошото им техническо решение и запазените условия, не спечелих нищо/излязох от бонус играта след 5 минути с 0, така че това не ви дава право на конфискация. Бонусът за €50 се залага около 9%, така че (също) само поради тази причина е невъзможно печалбите от €2200 да дойдат оттук.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що получих това от Lemon Casino:


Пишем ви, за да се извиним за скорошното неудобство, причинено от погрешната конфискация на вашите средства. Разбираме, че това е грешка от наша страна, и искрено съжаляваме за евентуално причиненото страдание.


Проучихме въпроса и можем да потвърдим, че средствата вече са върнати в сметката ви. В знак на нашето извинение добавихме и бонус от 50 евро към вашата сметка.


Ние ви ценим като клиент и искаме да ви уверим, че се ангажираме да ви предоставим възможно най-доброто игрово изживяване.



Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
Mikkel7
преди 3 месеца

Прочетох цялата ситуация, която сте имали. Виждам, но това беше решено според последния пост, прав ли съм? Значи казиното ви е върнало парите, които са ви взели и сега ще можете да ги изтеглите? Направихте ли тегленето си вече? Чувствайте се свободни да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро


Благодаря ви за вашето съобщение. Поправено е, да! Току-що одобриха плащането ми. Явно си струва да се оплакваш 😊

Автоматичен превод:
Mikkel7
преди 3 месеца

Това е страхотна новина. Радвам се, че казиното най-накрая призна, че е грешка и ще ви върне парите. Иска ми се всеки да може да признае грешка като тази. Така че, когато получите парите си обратно, уведомете ме.

Както и да е, ще продължите ли да играете тук, когато казиното е предприело разумна стъпка и е помогнало за разрешаването на ситуацията? 🎉😁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро

Не, загубих доверието си в казиното. Когато могат да вземат такова драстично и напълно погрешно решение и просто да ми вземат 2200 евро неочаквано, не им вярвам да не се опитат да намерят подобно извинение, за да откраднат парите ми втори път. Не си струва да рискувате с избора на казина там.

Автоматичен превод:
Mikkel7
преди 3 месеца

Надяваме се, че следващия път няма да ви се налага да преминавате през подобни проблеми.

Имате ли друго казино наум вече, може би?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини