ФорумОбсъждане на жалбиКой ВСЪЩНОСТ беше подпомогнат от Casino-Guru?

Кой ВСЪЩНОСТ беше подпомогнат от Casino-Guru?

преди 1 година от SeargentSlotty
|
2229 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте мили хора. Разгледах много жалби и забелязах, че жалбите рядко се препращат към казината, но се обработват от вътрешния екип за жалби на Casino Guru.


Интересно ми е на кой от вас е помогнал и в момента имам много оплаквания, като всички трябва да са положителни и много се вълнувам. Когато се оплаках, дори се държах точно както беше препоръчано от Casino Guru.


В черния списък съм и съм блокиран от всички така наречени лицензиращи органи (малта/курасао/антилефон; ICL, KHANAWAHKEE), но въпреки това успявам да играя отново и отново. Съгласно споразумението за отговорна игра, което игралните оператори имат с лицензиращите органи, трябва да върнем всички депозити, печалбите не трябва да се теглят и акаунтът ми трябва да бъде закрит незабавно. Но това никога не се случва. Любопитен съм как реагира Casino Guru тук.

Автоматичен превод:
SeargentSlotty
преди 1 година

Не съм сигурен какво търсите с тази тема, но има много прост отговор на въпроса ви. Casino Guru помогна на всички хора, които имат своите оплаквания в секцията Разрешени. Има почти 7000 случая.

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как може да ви бъде забранен лиценз от Кюрасао? Имат ли инструменти за изключване във всички казина?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Относно Casino Guru, знам, че може да бъдете разочаровани, когато вашият случай не бъде обработен, но знам, че те помогнаха на много хора и можете да видите случая разрешен в раздела за оплаквания.

Можете да поискате обяснение за вашия случай и те ще ви отговорят.

Освен това е безплатно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Casino Guru ми помогна да получа печалбите си от ротативките Sunrise. Опитвах от няколко месеца, постоянно получавах една и съща история от казиното. След като подадох жалбата си на казино гуру, най-накрая получих парите си.

Автоматичен превод:
jennifermcelroy91
преди 1 година

О, първоначално пропуснах съобщението ви тук. Благодаря ви за положителните отзиви. Радвам се, че успяхме да ви помогнем 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини