Здравейте мили хора. Разгледах много жалби и забелязах, че жалбите рядко се препращат към казината, но се обработват от вътрешния екип за жалби на Casino Guru.
Интересно ми е на кой от вас е помогнал и в момента имам много оплаквания, като всички трябва да са положителни и много се вълнувам. Когато се оплаках, дори се държах точно както беше препоръчано от Casino Guru.
В черния списък съм и съм блокиран от всички така наречени лицензиращи органи (малта/курасао/антилефон; ICL, KHANAWAHKEE), но въпреки това успявам да играя отново и отново. Съгласно споразумението за отговорна игра, което игралните оператори имат с лицензиращите органи, трябва да върнем всички депозити, печалбите не трябва да се теглят и акаунтът ми трябва да бъде закрит незабавно. Но това никога не се случва. Любопитен съм как реагира Casino Guru тук.
Hello dear people. I looked at a lot of complaints and noticed that the complaints are rarely forwarded to the casinos but are processed by Casino Guru's internal complaints team.
I'm interested in who of you has been helped and I currently have a lot of complaints, all of which must be positive and I'm very excited. When I complained, I even behaved exactly as recommended by Casino Guru.
I'm blacklisted and blocked by all the so-called licensing authorities (malta/curacao/antillephone; ICL, KHANAWAHKEE) but I still manage to play again and again. According to the responsible gaming agreement that the gaming operators have with the licensing authorities, we must return all deposits, winnings must not be withdrawn and my account must be closed immediately. But this never happens. I'm curious how Casino Guru reacts here.
Hallo liebe Leute. Ich habe mir sehr viele Beschwerden angeschaut und festgestellt dass die Beschwerden nur selten an die Casinos weitergeleitet werden sondern von dem internen Beschwerdeteam von Casino Guru abgearbeitet werden.
interessieren, wer von euch hat sächlich geholfen wurde und ich habe derzeit viel Zeit Beschwerden die allesamt positiv werden müssen und ich bin sehr gespannt. Bei einer Beschwerde habe ich mich sogar genauso verhalten wie es mir von Casino Guru empfohlen wurde.
ich bin bei allen so genannten LizenzBehörden (malta/curacao/antillephone; ICL, KHANAWAHKEE) auf der schwarzen Liste und gesperrt trotzdem gelingt es mir immer wieder zu spielen. gemäß Responsible Gaming Vereinbarung die die Spielebetreiber mit dem Lizenz Behörden haben, müssen wir alle Einzahlungen werden, gewinnen dürfen nicht ausbezahlt werden und mein Konto musst sofort geschlossen werden. Dies passiert aber nie. Ich bin gespannt wie Casino Guru hier reagiert.