Здравей Gio75.
Благодарим ви за проявения интерес. Нека обясня по-подробно. Рейтингът/репутацията на всяко казино се изчислява с нашата частна автоматизирана формула (която отчита аспекти като несправедливи правила и условия, лимити, неразрешени оплаквания...) и тази формула беше актуализирана наскоро. Това леко повлия на нашата база данни и рейтингите на казиното. Това е причината рейтингът на Фезбет да се повиши от 7,0 на 7,2 (точно 1 декември - преди 5 дни). Имайте предвид, че потребителските отзиви или отворените жалби нямат ефект върху нашите изчисления за оценка.
Досега сме имали само добър опит с тази марка и тяхното управление (само разрешени и необосновани оплаквания), затова съм убеден, че вашият случай ще бъде разгледан правилно. Моля, уведомете ме, ако имате въпроси.
Hello Gio75.
Thank you for your interest. Let me explain in more detail. The rating/reputation of each casino is calculated with our private automated formula (which considers aspects like unfair T&Cs, limits, unresolved complaints...), and this formula was recently updated. It slightly affected our database and casino ratings. That is the reason why Fezbet's rating increased from 7,0 to 7.2 (exactly 1st December - 5 days ago). Be aware that user reviews or opened complaints have no effect on our rating calculations.
So far, we have had only good experiences with this brand and their management (only resolved and unjustified complaints), therefore I am convinced that your case will be handled correctly. Please, let me know if you have any questions.
Автоматичен превод: