ФорумОбсъждане на жалбиКой все още има лош опит с fezbet librabet campobet от Araxio Development?

Кой все още има лош опит с fezbet librabet campobet от Araxio Development?

преди 2 години от Gio75
|
7204 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Открих сметка в фезбет казино .... депозирах пари .... спечелих пари и сега търся причините да не тегля нищо ...

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Здравейте, каква е причината да не ви плащат? Казиното каза ли ви нещо, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече има жалба при вас срещу fezbet ...

Потвърждаването на обаждането по Skype е отказано, защото уж не знаех правилата


Какъв беше вашият опит с fezbet?

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Здравейте. Съжалявам, не съм сигурен, че разбирам това изречение: „Потвърждаването на обаждането по Skype е отказано, защото уж не знаех правилата" ..? Поискахте обаждане за проверка и казиното го отказа, защото не сте знаели някои правила - правилно ли е, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте жалбата ми🙂

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Съжалявам, разбрах сега. И също така трябва да призная, че щях да бъда много нервен, ако трябваше да премина през обаждане за проверка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече има жалба при вас срещу fezbet ...

Потвърждаването на обаждането по Skype е отказано, защото уж не знаех правилата


Какъв беше вашият опит с fezbet?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Става дума за баскетболните правила и залози, нали? Обсъдихме го на редовната ни среща в сряда. В момента чакаме отговора на казиното, така че да видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да точно ... това е некоректно поведение към клиентите ...

Бях наистина нервен и много уплашен ... също така винаги трябваше да питам, защото служителят на казиното разбираше много зле ... имаше чувството, че тук нищо не е наред ... винаги създаваха усещането, че ще отворят и ще счупят нещо искам да намеря за да не плащам ... не е точно малко ... Благодаря, че се справихте с проблема ....

Автоматичен превод:
преди 2 години

И ако тази фирма беше сериозна...нямаше ли да има толкова негативни оплаквания...даже не знам защо имаш репутация 7.2?

Те не печелят повече от 0,2 ...

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Приспадаме точки за много различни неща. Включени оплаквания. Така че, ако се окаже, че играчът трябва да получи печалбите, но казиното отказва да плати, това винаги влияе негативно върху рейтинга.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих много проучвания в интернет и fezbet и стигнах дотам, че много клиенти имат проблеми с този доставчик .... Вашите методи са повече от съмнителни .... Вие се предпазвате от изплащания, като насочвате условията си и условия много срещу клиента. ..и има няколко опции и лостове за оказване на натиск срещу клиенти .....което според мен не е ЧЕСТНО

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Ето защо имаме специален екип за жалби, като можем да коригираме репутацията на казиното според нивото на сътрудничество и коректност. Ние също така проверяваме Общите условия. От друга страна, има стандарти, които бихме искали да подобрим, дори ако лицензиращият орган ги счита за приемливи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знам, че се застъпвате за клиентите на операторите на казино... ГОЛЯМО уважение към вас и вашето представяне и компетентност...

Продължавайте все така... Пазарът има нужда от вас

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но това, което не разбирам е ... fezbet имаше репутация 7.1, тогава дадох оценка. Това беше прието и репутацията падна до 7.00 .... два дни по-късно беше и беше на 7.2 .... защо?

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Първо бих искал да отбележа, че рецензиите на потребителите имат своя собствена система за оценка, поради което оценката със звезди се променя веднага след приемането на определен преглед. От друга страна, оплакванията отнемат много време и рейтингът на казиното може да бъде променен само след разглеждане на жалбата. Зависи и от това как конкретното казино си сътрудничи и показва (или не) справедлив подход по време на всеки процес на оплакване. Дори и да се опитаме да комбинираме всички тези фактори, просто не можем да направим това незабавно. Разбирам, че може да изглежда, че всичко е наред, защото има открити оплаквания със същите модели, все пак това не означава непременно, че всичко е наред само от страна на казиното. Не мога да отговоря на въпроса ви относно конкретна промяна в резултата в момента. Ще се опитам да разберем повече.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е отрицателно и също не е критика .... Просто съм любопитна и любопитна🙁

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Радка вече обясни, че потребителските отзиви влияят само на оценката на потребителите, но аз помолих моя колега да обясни тук защо рейтингът се промени малко през последните дни 🙂

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Здравей Gio75.

Благодарим ви за проявения интерес. Нека обясня по-подробно. Рейтингът/репутацията на всяко казино се изчислява с нашата частна автоматизирана формула (която отчита аспекти като несправедливи правила и условия, лимити, неразрешени оплаквания...) и тази формула беше актуализирана наскоро. Това леко повлия на нашата база данни и рейтингите на казиното. Това е причината рейтингът на Фезбет да се повиши от 7,0 на 7,2 (точно 1 декември - преди 5 дни). Имайте предвид, че потребителските отзиви или отворените жалби нямат ефект върху нашите изчисления за оценка.


Досега сме имали само добър опит с тази марка и тяхното управление (само разрешени и необосновани оплаквания), затова съм убеден, че вашият случай ще бъде разгледан правилно. Моля, уведомете ме, ако имате въпроси.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Хуху Йозеф,

Благодаря ви много за информацията.. Вече мога да го разбера!

Това, което не разбирам в моята ситуация, е как могат да отрекат самоличността ми? Взеха всичките ми документи .. нямаха друг акаунт .. сътрудничиха през цялото време .... защо трябва да се оправдавам какво и как играя? Според мен трябваше само да определите самоличността ми чрез проверка на обаждането по Skype ... но с въпроси, които са свързани с мен ... когато отворя банкова сметка, банката не пита защо харча парите и за Какво? ? За щастие това са всичките ми решения .... аз работя и си харча парите както си искам .... същото е и с доставчик на залагания и казино игри .... предлагат ми нещо .... и играя до насита без да давам сметка... прав ли съм?



Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Вие сте добре дошъл. Ако разбирам правилно вашия случай, те не отричат вашата самоличност. Те обаче подозират, че вместо това някой друг е играл във вашия акаунт. Това е само моето предположение, да видим как реагира FEZBET.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини