ФорумОбсъждане на жалбиКонфискация на печалби от казино

Конфискация на печалби от казино

преди 7 месеца от mariaperaki95
|
1613 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Добър вечер, имам нужда от вашата ценна помощ, вчера с моя партньор се опитахме да изтеглим сумата от 3000 евро от въпросната компания за залагания (n1 казино), така че след депозита, който беше приет от картата на моя партньор, играхме нормално и реши да изтегли сумата от 3000 евро,

Там разбрахме, че това не е възможно и ни поискаха легитимация, която направихме правилно. Конфискуваха сумата и ни казаха да завършим идентификацията, за да си върнем парите Идентификацията, която поискаха, беше за моя партньор, а не за мен, продължихме да въвеждаме правилно документите, които ни бяха поискани за възстановяване на сумата в картата на моя партньор, което за за нас не е проблем, тъй като живеем заедно, а след това ни информираха, че сумата няма да бъде върната и ще ни бъдат върнати само парите по депозита. (40 евро), твърдейки нарушение на правилата, за които бяхме информирани по време на споразумението за прехвърляне по време на моята регистрация, което не е вярно, защото нямаше прикачен линк, който да записва конкретното събитие, в противен случай защо да не вмъкна собствената си карта, ако знаеше за това предварително? И ако, второ, те твърдят, че не приемат карти, сметки и т.н. на трети лица, защо аз приех депозита, а не тегленето? И този въпрос, който ви зададох накрая преди два часа, е без отговор от отдела за обслужване на клиенти на компанията, който също ни говори по лош начин и ни се подиграва в кореспонденцията. За хора, които служат ли говорим? да се подиграваш с безкрайна лекота на двойка, която се опитва да получи печалбите си? питат ни дали имаме нужда от тях? не вместо това те се подиграват. Много лошо поведение. Бих искал да знам след като приеха депозита, това не се ли счита за незаконно и смята ли се за теглене? Защо ? защото спечелихме

Ще ви помоля да ни помогнете по какъвто начин можете.

Деактивираха акаунта ми и ми конфискуваха парите.

Това е моят доклад до EEEP искате ли да постигна нещо????

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mariaperaki95
преди 7 месеца

Калшпера. Съжалявам за тази ситуация, в която попаднахте. За съжаление, не е необичайно казината да разберат дали картата, която използвате за депозиране и след опит за теглене, е действително ваша, само по време на проверката. Също така е доста често срещано в повечето казина, мога да кажа, че имат правило, според което не приемат плащания от трети страни. Винаги препоръчваме да прочетете условията предварително, за да предотвратите бъдещи проблеми.

Видях и твоето оплакване , където Кристина ти обясни всичко. Моля, погледнете, когато е възможно, и можете да й отговорите на всеки въпрос, който имате, ако нещо не ви е ясно. Ние сме тук, за да помогнем, така че, моля, не се колебайте да се свържете с нас и тук във форума.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини