здравей
Чувствам, че има различен въпрос зад този, така че бих искал да го взема с по-висока сложност, ако нямате нищо против:
Някои казина никога не отговарят на оплаквания; други го правят, но не мога да дам дори средна времева рамка. Въпреки това остава същото за всеки сайт - играчът, казиното и посредникът - да има 7-дневен прозорец за отговор. Въз основа на развитието на жалбата и например очаквания резултат, всеки прозорец може да се повтори. Например, преди жалбата да бъде затворена поради липса на отговор, са необходими 2 пъти по 7 дни на засегнатата забавена страна, за да навакса напредъка.
Всъщност, по отношение на времевите прозорци, играе малка роля колко време преди подаването на жалбата играчът е "чакал".
Във вашия случай, според таймера, който винаги ви помага да разберете чий е редът, казиното има повече от 4 дни за отговор.
Проверете сами тук 👈
Трябва да сте търпеливи; процесът на оплакване изисква време:
„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.
Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."
Hello,
I feel there is a different question behind this one so I would like to take it with higher complexity, if you don't mind:
Some casinos never respond to complaints; others do, but I can't provide even an average time frame. It, however, remains the same for each site - the player, the casino, and the mediator - to have a 7-day window to respond. Based on the complaint's evolution and for example, the anticipated outcome, each window may be repeated. For example, before the complaint is closed for unresponsiveness, it takes 2 times 7 days for the involved delayed party to catch up with the progress.
Actually, in the manner of the time windows, it plays little part how long before the complaint was submitted the player has been "waiting".
In your case, according to the timer, which always helps you understand whose turn it is, the casino has more than 4 days to respond.
Check for yourself here 👈
You have to be patient; the complaint process needs its time:
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Автоматичен превод: