Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбсъждане на жалбиКолко дни са необходими на едно казино да отговори на жалба??

Колко дни са необходими на едно казино да отговори на жалба??

 от liageokrik
|
731 преглеждания 7 отговора |
|

Колко още ще трябва да чакам отговор на моята заявка от 20bet??? Жалко!!! Вече повече от месец чакам да разбера!!!

Автоматичен превод:
liageokrik

здравей

Чувствам, че има различен въпрос зад този, така че бих искал да го взема с по-висока сложност, ако нямате нищо против:

Някои казина никога не отговарят на оплаквания; други го правят, но не мога да дам дори средна времева рамка. Въпреки това остава същото за всеки сайт - играчът, казиното и посредникът - да има 7-дневен прозорец за отговор. Въз основа на развитието на жалбата и например очаквания резултат, всеки прозорец може да се повтори. Например, преди жалбата да бъде затворена поради липса на отговор, са необходими 2 пъти по 7 дни на засегнатата забавена страна, за да навакса напредъка.

Всъщност, по отношение на времевите прозорци, играе малка роля колко време преди подаването на жалбата играчът е "чакал".

Във вашия случай, според таймера, който винаги ви помага да разберете чий е редът, казиното има повече от 4 дни за отговор.

Проверете сами тук 👈

Трябва да сте търпеливи; процесът на оплакване изисква време:

„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."


Автоматичен превод:

Благодаря ви много за отговора!

Автоматичен превод:

Таймерът е на път да се нулира и нямам отговор!!! sos

Автоматичен превод:
liageokrik

Виждам, че жалбата се придвижва в момента и те работят по вашата заявка. Ще държим това под око със сигурност. 🤞

Автоматичен превод:

Благодаря много!

Автоматичен превод:

🆘 Таймерът е на път да се нулира, а аз нямам отговор!!!

Автоматичен превод:
liageokrik

Наистина съжалявам, ако колегата се е забавил с отговора Ви. Повярвайте ми, това не беше лесен случай със сигурност и целият ни екип го е обсъждал.

За съжаление, както бяхте информирани, не успяхме да ви помогнем и затова жалбата ви беше отхвърлена.

Моля, имайте предвид, че е наистина важно да посочите ясно причината за вашето самоизключване, когато го поискате от онлайн казино.

Надявам се да сте здрави и да избегнете подобни проблеми в бъдеще.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини