ФорумОбсъждане на жалбиКешбек казино онлайн

Кешбек казино онлайн

преди 4 години от 9711680
|
6284 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 години

Здравейте, аз съм нов тук ...

Исках да видя вашето мнение за проблем с кешбек в онлайн казино.

Получих възстановяване на сумата в размер на 600 eur. Условията казват, че максималното възстановяване на разходите в този случай е 10 пъти по-голямо от 600. Засега правилно. Спечелих повече от 6000 и поисках теглене ... тъй като максимумът е 6000, те извадиха 600 и имах предстоящо теглене от 5400 ... оттук ми направиха първо плащане от 400. Оставяйки 5000 в очакване ... но след това, мислейки, че тези пари вече са мои, ги върнах, за да продължа да играя ... с това спечелих до над 10 000 евро ...

Сега ми казват, че тъй като съм играл с пари, които преди това са дошли от кешбек с лимит за печалба, те няма да ми платят нищо, което съм спечелил, когато се върна в баланс ...

Тълкувам, че тези пари вече са били мои, тъй като базата им е намалена и вече е достъпна за събиране ... няма да ми платят нищо, което съм спечелил ... как го виждате?

Автоматичен превод:
9711680
преди 4 години

Здравейте, имате кешбек, който всъщност е форма на бонус. Ако те казаха макс. тегленето е 10 пъти по 600 за бонуса, след което можете да изтеглите макс. 10 пъти бонус. Изчакващото теглене не означава, че парите са ваши. Правилата за теглене винаги се прилагат, докато тегленето не бъде обработено. Ако изчакате, докато тегленето бъде обработено (5000) и след това депозирате тези 5000 в казиното и спечелите 10 000, ще бъде наред, защото няма да се прилагат правила за вашия 5000 депозит.

Така че според това, което описвате тук, те пак трябва да ви платят 5000, но не и останалите. Аз така го виждам.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Благодаря ви много Даниел, че ме оценихте и ми отговорих ... така или иначе, мисля, че казиното не трябва да позволява да се върне, за да балансира теглене, което не признава възможна печалба, а само да го загуби ... или да го предупреди, когато го върне да балансирам, за да избегна играенето на часове безполезно, както ми се случи.

Въпреки това в случая имаше странни неща ... Вчера не обясних, че имам 2 поискани тегления ... едно от 5400 (кешбек) и друго от 2100 от депозит без ограничения. Един от 5400 чакаше повече от седмица да бъде обработен ... а 2100, току-що го бях поискал часове преди ... (те никога не обработват теглене за по-малко от седмица)

Получих 2500 в сметката си ... и интерпретирах, че е от най-старото теглене ... и имах нов общ баланс от 5000, без да посочвам на какъв капитал отговаря ... Мислех, че са ми платили най-стария ...

След това ми отговарят, че първо са ми платили последните часове преди (2100) и 400 от стария ... в никакъв случай остатъкът в очакване на събирането не е посочил от кое теглене идва, тъй като сумата вече не съответства на някой от исканите ... накратко, 10 200 евро печалба, която не ми плащат (но плащат 5 000 от кешбека) ...

Е, виждам странни практики в този случай, но благодаря за мнението и пожелания

Автоматичен превод:
9711680
преди 4 години

Виждам, че всъщност никога не сте споменавали марката на казиното. Къде свири, когато се случи?

Мога да се съглася, че е много странно, че сте поискали 2 тегления - 2100 и 5400, но сте получили едно теглене от 2500. Когато работех в казино, това дори не би било възможно да се случи. Вие или одобрявате тегленето, или отказвате, но не можете просто да преместите пари от едно теглене в друго искане за теглене.

Просто си мисля, че може би техният макс. изтеглянето е 2500 и тъй като 2100 + 5400 е 7500, това би било точно 3x 2500. Би било хубаво да имате предупрежденията, които описахте по-горе, но това е нещо, което просто не е бизнес стандартът. Дори не съм сигурен дали изобщо има казино, което да ви предупреди за това. Има казина, които ви предупреждават за загуба на бонус пари, когато поискате теглене с положителен бонус баланс по сметката си, но това е друга история.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Благодаря отново на Даниел за отговора.

Нека не споменавам името на казиното за момента ... но мога да кажа, че то е едно от най-уважаваните в черните списъци (жалко, че не знаех, когато започнах с него отдавна) . Не знам до каква степен коментарите ми могат да стигнат до ушите им и отдавна прочетох, че са затворили акаунти без причина на играч и дори заплахи поради негативни коментари във форуми ... и все още ми дължат кешбек парите, които предстоят за събиране. Чакам го.

Те имат доста ограничени по количество и време тегления до такава степен, че, играейки малко високо като мен, не мога да поискам тегления дори за депозираната сума, освен ако не направя нови депозити (предмет, който не успях да видя в неговите условия и разпоредби). Не виждам, че при депозити без промоция или бонус времето за плащане е обусловено от нови депозити, но те го правят. Ако не депозирате повече, отнема много време, за да съберете до това, което сте поставили.

И след това те постепенно отварят възможната сума за теглене за вас, когато правите депозити. В случая се натрупват няколко искания за теглене. Ако имам предстоящо теглене, напр. от 1000 евро, а друг от напр. 3000, на различни дати, плащат ми примерно 2500 евро. изчезвайки двете първоначално поискани тегления и оставяйки ново теглене в очакване на 1500 евро на новата дата ... това ново теглене, аз не съм го поискал, но в действителност то съответства на сумата, която остава в очакване на плащането, и затова никога не съм твърдял, че ...

До този момент нямаше проблем за това, тъй като всички тегления имаха пълни права и не бяха засегнати от никакви ограничения за промоции или бонуси. И дълбоко в себе си не ме интересуваше към коя молба се отнася плащането, тъй като сумите бяха верни. какво стана сега? Е, имах искане за теглене преди повече от седмица, което вече имаше своя максимален лимит на ползи, и друго поискано седмица по-късно без никакъв оперативен лимит. В този случай те бяха 5400 с лимит и 2100 без ... но редът на заявката беше 5400 седмица преди ... Как само искаха да ми платят в това плащане 2500, казват, че ми платиха в пълно за 2100 и 400 кешбек ... изчезват както заявки за теглене, така и

5000 останали висящи от касата ... но те не ми казаха за това. Предполагах, че първо ми е платено за това, което съм поискал първо ...

Когато се връщах, за да балансирам общата сума, която ми остана (не можах да разделя), интерпретирах, че връщам част от капитала, която няма ограничения. И аз отивам и печеля 10 300 евро с това ... и сега те казват, че не плащат нищо, защото е дошло от кешбек.

Това плащане, което ми направиха на 2500, беше денят след молбата ми за 2100 без лимит ... Те никога не са плащали теглене толкова бързо ... но сега казват, че беше ... че ми платиха незабавно предния ден , но само част от седмицата ...

И с това трябва да остана, защото казват, че е така и период ... няма да ми плащат.

Предполагам, че няма начин някой отвън да съди, че ...

Благодаря ви много и ми простете описанието, което обясних, но за мен беше важно, защото това са много пари

Автоматичен превод:
9711680
преди 4 години

Съжалявам, че го казвам, но тъй като казвате, че дори са в черни списъци, какво очаквате сега? Разбирам, че не са обработили по-старата молба за теглене, но са обработили новата един ден след това, което е необичайно. Може би те са направили това нарочно, защото не са искали да ви платят останалата част от печалбите, така че те всъщност са създали възможност за нарушаване на техните условия, което вероятно сте направили. От друга страна, както казвате, те изискват нови депозити от вас, въпреки че това не е упоменато в техните условия.


Просто казано, има хищни казина, които не се интересуват от репутацията си или удовлетворението на играчите. Те просто търсят пари. Ето защо е създаден проектът Casino Guru. Не казваме на хората да спрат да играят в казината, но просто искаме да им помогнем да изберат най-добрите според нашето задълбочено и редовно тестване и да избегнат лошите. И така, каква е текущата ситуация. Мислите ли, че ще ви платят кешбека?

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Здравей отново.

Моето мнение е, че те ще ми платят това, което върнах, за да балансирам според тях от кешбек и предполагам, че с доста бавни темпове, но нито една от 10 300 ползи. Все още има пари в баланса ми, но си представям, че те ще изчезнат при следващото плащане, което ми направят ...

Автоматичен превод:
9711680
преди 4 години

Тогава мога само да ви пожелая успех в получаването на спечеленото с кешбека 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей, Даниел, поздрави след много време ... съжалявам, че не писах отново, защото в крайна сметка така ми писна от случилото се с мен, че загубих всякакъв интерес ... благодаря за помощта ти в онези дни ...

В крайна сметка бях толкова обсебен, че направих нови силни депозити, след като ми платиха само част от това, което имах ... но се влоши. Тъй като загубих много, когато спечелих, нямаше да ми позволят да изтегля дори половината от депозита, което беше достатъчно ... В крайна сметка се уморих, че анулирах акаунта, твърдейки за проблеми с играта, които станаха истина, показвайки че не исках да получавам никаква комуникация.

В онези дни ви казах, че в момента не искам да разкривам името на казиното. Сега не ми пука, защото мисля, че те не могат да отмъстят, което ме засяга.

Това е play2win, който въпреки индикацията за затваряне на акаунта поради проблеми с играта, много често ми изпраща имейли с промоции.

Искам да ви благодаря за голямата помощ, получена от вас в онези дни. И ако това може да бъде от полза за някого, ще бъде достатъчно ...

Поздравления

Автоматичен превод:
9711680
преди 3 години

Съжалявам да чуя за негативния ви опит. Както и да е, благодаря, че го споделихте с нас и искрено се надявам да оправите място, където ще бъдете много по -щастливи 🙂 Кажете ни, ако в крайна сметка го намерите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Постоянно чета за подобни проблеми, когато става въпрос за изплащания. Има просто малко справедливи казино уебсайтове. Преди винаги ходех в местно казино. След пандемията това стана много по-трудно, особено ако не планирате да се ваксинирате. Мой колега наскоро ми препоръча страхотен сайт, където можете да получите страхотен онлайн съвет за всеки проблем. Моят колега и аз редовно печелим в казиното и със следващата печалба най-накрая можем да си позволим пътуването до Финландия.

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ти много. Отговорихте напълно на всичките ми въпроси. Много съм ти благодарен за това, защото много дълго време търсих отговори на въпросите си, докато попаднах на публикацията ти.

Автоматичен превод:
Bedolaga
преди 6 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам на кого отговаряте и какъв беше проблемът ви? На какви въпроси трябваше да отговорите? Ако има нещо, което не разбирате или искате да сте сигурни, че сте прави, не се колебайте да попитате.

Ако искате да отговорите на някого конкретно, можете да използвате бутона „отговори" и лицето, на което сте писали, ще бъде уведомено. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини