ФорумОбсъждане на жалбиКазиното не резервира депозита

Казиното не резервира депозита

преди 1 година от Sommer2021
|
1992 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Аз съм доста възрастен и доста "опитен", когато става въпрос за казина.


Досега, като повечето от нас, имах проблеми с тегленията. Кой не знае това? Проверката се проточва, изискват се всички абсурдни документи, депозитът с картата се извършва и картата се приема, но тегленето не се прави на картата, онлайн проверки с уеб камерата като престъпник, в един момент каза, че трябва да завършите игра, преди да изплатим - която "разбира се" не може да бъде завършена "технически" с дни - списъкът може да бъде дълъг сега.


Днес отново бях изненадан - никога не спираш да учиш - моят ДЕПОЗИТ не беше резервиран в казино.


Служител от поддръжката в чата каза - не зависи от казиното - трябва да се свържа с ВЛАДЕТЕЛЯ в банката!


Парите очевидно са дебитирани от сметката ми, има подробности за резервацията и казиното не иска да кредитира сумата. Това никога досега не ми се е случвало в нито едно казино!


Не искам да обвинявам никого в нищо, но ако извадите това от 50-100 играчи, казиното може да има добра сума за няколко дни, преди играчите да трябва да се усложняват с банката, много имейли и чатове с те обменят подкрепата, докато казиното трябва да резервира добре парите, защото това със сигурност ще свърши - парите вече не са в моята сметка.


Казиното има добър рейтинг тук, но вече не можете да разчитате на рейтингите - въпреки това смятам, че е изключително важно винаги да оценяваме играчите.



Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 1 година

Искам да кажа, че не е нужно казиното да е по вина, но дори и ваша. Има още поне 2 предмета. Вашата банка и доставчикът на плащания, който изпраща пари към казиното. Работата е там, че трябва да разберете кой е направил грешката там и казиното трябва винаги да е готово да сътрудничи по този въпрос.

Както и да е, можете да започнете с вашата банка, да им кажете, че парите не са стигнали до получателя и да ги оставите да разследват. Ако опитът им да изпратят парите е неуспешен, те трябва да ви възстановят сумата или ще получат доказателство, че парите са изпратени. В такъв случай можете да препратите доказателството на казиното и след това те трябва да говорят със своя доставчик на плащания. Всички транзакции имат собствен идентификатор на транзакция, така че трябва да могат да намерят плащането.

Ако това е добро казино, тогава трябва да е достатъчно да им изпратите например екранна снимка от вашето интернет банкиране, показваща транзакцията, за да започнете разследването от тяхна страна. Но винаги можете да започнете със собствената си банка. Парите не могат да се загубят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трара...Проблемът е решен...

Не знам какво помогна сега или кой наистина е виновен..

Банката ми кредитира отново сумата.. парите вече са останали в сметката ми...

Не питах банката, но казах на съпорта в чата, че ще пиша тук във форума.

Беше ми ясно, че парите няма да бъдат загубени, но както писахте, липсваше ми съдействие - защо служителят от поддръжката не каза да изпратите разписката или екранната снимка.

Аз съм човек, който при съмнение не компрометира никого за "обвиняемия".

Не бих се осмелил обаче да направя друга сделка там.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден. Пиша ви, защото не получих кода си за потвърждение. Бихте ли ми помогнали?

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 1 година

Здравейте лято 2021 🙂

Просто исках да кажа, че е страхотно, че проблемът беше решен толкова бързо, защото "обикновено" отнема доста време на казиното да идентифицира проблема.

Благодарим ви за опита и хубава неделя😉

Автоматичен превод:
lupetrujillogaray3
преди 1 година

Здрасти,

за да се избегнат възможни недоразумения, любезно имайте предвид, че ние не сме казино.

Можете ли да обясните какъв код за потвърждение липсва и кое казино е замесено - ако има такова, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини