Здравей,
Виждам, че сте успели да изпратите жалбата - това е най-добрият начин, така че изчакайте малко развитие, моля.
Е, понякога казината използват едно и също правило за IP/домакинство, за да затварят акаунти автоматично. Но смятаме, че играчът не е отговорен за това, че всеки съсед вероятно играе в едни и същи казина.
Надявам се, че ще можем да ви помогнем.
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint - this is the best way, so kindly wait for some development, please.
Well, sometimes casinos use the same IP/household rule to close accounts automatically. But we feel that the player is not responsible for every neighbor possibly playing in the same casinos.
I hope we will be able to help you.
да сър. това не е грешка на играча. те са рекламно приложение навсякъде. така че хората също използват тези приложения. ако потребителите ще се увеличат, това ще се случва по-често.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Бих казал, че ще имаме нужда от известно ниво на сътрудничество с казиното, за да продължим напред, така че любезно ви моля да бъдете търпеливи. 🙏
I'd say that we would need some level of cooperation with the casino to progress further, so I ask you kindly to be patient. 🙏
Здравейте, винаги можете да видите актуализациите, когато отворите жалбата си и проверите състоянието:
Hi, you can always see the updates when you open your complaint and check the status:
Melbet е един от най-препоръчваните БУКМЕЙКЪРИ в Нигерия, така че ако не сте нарушили тяхното правило, успокойте се, вашият депозит ще бъде изплатен.
Melbet is one of the most recommended BOOKMAKER in Nigeria, so if you did not breach thier rule,calm down your deposit will be paid.
да сър. това не е грешка на играча. те са рекламно приложение навсякъде. така че хората също използват тези приложения. ако потребителите ще се увеличат, това ще се случва по-често.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Не, имам само 1 акаунт от 3 години. моят наемател също използва мелбет. живеем в една сграда. препоръчах му да използва мелбет за допълнителен доход. той използва собствената си сметка на собствения си мобилен телефон, използвайки собствените си банкови данни. просто го напътствах как да използва мелбет
No. i just have 1 account from 3 years. my tenant also use melbet. we live in same building. i reffered him to use melbet for earning extra income. he was using his own account on his own mobile using his own bank details. i just guided him how to use melbet
Добре, сега те разбирам, приятелите ми имаха подобен опит и техните акаунти бяха затворени до момента, те не можаха да го извлекат, заедно със средствата си в него!
Но не на melbet, имаха го на 1win и betmaster.
Okay now I get you, my friends had similar experience and thier accounts got closed upto date they couldn't retrieve it, together with thier funds in it!
But not on melbet, they had it on 1win and betmaster.
Всичко най-добро за жалбата ви, надявам се скоро да бъде решена!
All the best on your complaint, I hope it gets resolved soon!
не съм нарушил нито едно от правилата, доколкото знам. аз съм стар потребител, не нов. просто не отговарят на имейлите ми
i didn't break any of there rule as per my knowledge. i am an old user not new. they just not giving any reply to my mails
Понякога се чудя как казиното се отнася с такива маниери към лоялните играчи... Вие от Индия ли сте?
Попитах само защото играх в ужасно казино, което работи в Индия.
Sometimes I wonder how casino treats loyal players in such manners....are you from india?
I only asked because I played on a terrible casino that operates in India.
Deenah, имайте предвид, че тази тема е за "Melbet casino banned my id", знам, че се чувствате така, сякаш всички трябва да чуят за проблема ви с 1win, просто любезно обсъдете това казино в подходяща тема (или свързани такива), ако ситуацията се случи, ние просто искаме да поддържаме форума доста организиран.
Винаги можете да използвате „добавяне на връзка" (малката икона на верига), за да свържете темите си за казиното 1win към публикацията си в различни теми, това би помогнало много 😉.
Благодаря ти.
Deenah, kindly note, that this thread is about "Melbet casino banned my id", I know you are feeling like everybody should hear about your problem with 1win, just kindly discuss this casino in a proper thread (or associated ones) if the situation occurs, we just want to keep the forum quite organized.
You can always use "add link" (the little chain icon) to link your threads about the 1win casino into your post in a different threads, it would help up a lot 😉.
Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.