ФорумОбсъждане на жалбиКАЗИНО ЗЛАТНА ЗВЕЗДА

КАЗИНО ЗЛАТНА ЗВЕЗДА

преди 4 години от Shitta2020
|
9519 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 4 години

*** ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА ВСИЧКИ ИГРИ ***


НЕ ИГРАЙТЕ НА КАЗИНО GUNSBET ИЛИ КАЗИНО ЗЛАТНА ЗВЕЗДА!


Първо, нека да бъда ясен с едно нещо. Споделям опита си с всички вас, за да можете да вземете по-разумно решение, като изберете онлайн казино, в което да играете.


На второ място, аз съм наясно с отговорния хазарт и това не е случай на „загуба на парите си, залагайки го" и след това да плача за това! Наясно съм как работят онлайн казината! Наясно съм колко време им отнема тегления, така че с това казано би било абсолютно странно защо някой би избрал да заложи големи суми пари, за да започне!


Тези „сестрински" сайтове измамиха над 9 000 AUD от моите банкови сметки! Дори не отворих сметка в Guns-bet ???? Екипът за поддръжка е абсолютно отвратителен за работа! Този въпрос би могъл да се справи, когато беше вдигнат на $ 4 000 AUD, но никое казино не предприе активно нищо, за да предотврати повторно възникване на проблеми с транзакциите и в резултат на това нямам повече от 9 000 AUD.


Изберете мъдро момчета, стойте далеч от тези двамата, защото те са мошеници! Дори и да притежават лиценз, със сигурност не би трябвало, защото със сигурност са 100% измамници!


Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

Здравей, какво точно се случи? You Играли ли сте в Golden-star и те са депозирали пари в сметката ви в казиното без вашето съгласие или какъв е случаят?

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Да, създадох акаунт със златна звезда направи депозит и там процесор за плащане се натъпка, като дубликати или приспадане от моя акаунт! За да направя нещата още по-лоши, се свързах с „VIP MANAGER", който ми предложи бонуси за златна звезда, но тя беше от залагания на оръжия, а след това получих имейли от залагания на оръжия, предлагащи ми бонуси и дори не отворих сметка в тях, което съм го подложил на съмнение и очевидно съм депозирал $ 700 там казино

Автоматичен превод:
преди 4 години

file вижте

Автоматичен превод:
преди 4 години

това file беше моят „VIP MANAGER", твърдейки, че ще реши проблемите и няма

Автоматичен превод:
преди 4 години

file file те са абсолютно ** дупки

Автоматичен превод:
преди 4 години

filefile наистина е лошо

Автоматичен превод:
преди 4 години

Golden Star са поели над 8 500aud от моя акаунт

Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

По дяволите, това изглежда наистина зле, но вече имахме подобни проблеми с друго казино (Joka Room) тук на нашия форум. Каква е текущата ситуация? Все още ли имате парите като салдо по сметката си в казиното?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Не, нямам достъп до моя акаунт!

Съобщех за това, когато беше само 3.200 $ златна звезда и случайните $ 700 оръжия заложиха

Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

Ако таксите по вашата сметка се случват без вашето съгласие, трябва незабавно да се свържете с банката си, да блокирате картите си и да поискате обратно възстановяване на такса. Поне това бих направил.

Автоматичен превод:
преди 4 години

те никога не са действали file „в очакване"

Автоматичен превод:
преди 4 години

Но някои от тях бяха няколко оторизирани, които никога не са били успешни депозити в моята сметка?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Там легитимно най-ниското! Съжалявам, но да, сега съм в ярост заради това

Автоматичен превод:
Shitta2020
преди 4 години

Разбирам, но сега е ред на вашата банка. Наистина трябва да говорите с тях, за да могат те да ви върнат парите.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Не, това е процесорът за плащане

Автоматичен превод:
преди 4 години

Никой не е имал достъп до акаунта ми, картата ми или нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 4 години

Ако купите нещо онлайн и не го получите, с кого се свързвате с бизнеса или банката?


какво ще кажете, ако бизнесът ви таксува дублирани суми? С кого се свързвате с банката или бизнеса си?

Автоматичен превод:
преди 4 години

дори не би трябвало да ходи до банката!


като легитимен! Казиното трябва да се занимава с там бизнеса!


каква абсолютна шега !!! И ето защо НИКОЙ НЕ ПОПОВТЯХ НИКОЙ не трябва да играе там!

Автоматичен превод:
преди 4 години

Никой не е имал достъп до акаунта ми, картата ми или нещо подобно

Автоматичен превод:
преди 4 години

Обработващият плащания трябва да поиска парите от вашата банка и ако нямате парите по банковата си сметка, тогава очевидно банката ви е изпратила парите на обработващия въз основа на тяхното искане. Така че банката ви трябва да ви каже защо са изпратили парите на процесора, ако никога не сте ги поискали да го направят.


И моля, опитайте се да избягвате публикуването на всяко изречение в една публикация. Много е трудно да се чете и следва.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини