ФорумОбсъждане на жалбиказино вулкан Лас Вегас

казино вулкан Лас Вегас

преди 1 година от ugalderaul781
|
2180 преглеждания 12 отговора |
|
преди 1 година

Добър ден


Влезте, за да играете на промоционална машина, която горещ деко


Имах баланс от 121 000 clp


Направих няколко игри и разбрах, че имам баланс от 26 000


Помолиха ме да видя записите на залаганията и бях изненадан, че първата транзакция на тази машина беше залог за 100 000 CLP. Подадох рекламацията и те настояха, че е направено доброволно и може би по погрешка съм въвел максималния залог, което е невъзможно. няколко причини


1. Ако беше така, щях да получа отстъпка от 121 000. Какво имах?


2. В записите на игрите има разлики от секунди между залозите, които, ако ми се стори при първото хвърляне, че надвишават сумата на втория залог и транзакцията щеше да отнеме повече време


Те обаче са корелативни помежду си, 100 000 скача на 200. 200 200 и така нататък и след известно време се появява друга транзакция за 1000 и се връща на 300 300 300. Не е странно


Моля, какво мога да направя по въпроса?

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Здравейте.

Вероятно не разбирам въпроса. Направихте залог на 100 000 CLT, за който не знаете.

Какъв е проблемът, моля? Убедени ли сте, че това е вид грешка? Дотогава може би сте играли с бонус? Смята ли се, че този залог е нарушение на правилото за максимален залог?

Както и да е, според оплакването ви, Ник се нуждае от вашата история на залагания; можете ли да го предоставите?

Надявам се, че можете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Влязох да играя на тази машина за първи път. Следователно не е логично доброволно да искам да заложа 100 000 clp. С общ баланс от 121000clp.

Това бяха истински пари, които поисках да изтегля преди два дни. Но трябваше да изпратя документи за валидиране, докато не бъде валидиран, трябваше да чакам.

Играх в казиното от няколко седмици

Що се отнася до историята, аз също ги помолих да прегледат, тъй като никога не съм правил залог, който надхвърля 450 clp.

Ще изпратя на Ник историята на залаганията възможно най-скоро.

Благодаря ти


Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Да разбирам. Мисля, че подобен залог би бил твърде рискован и когато пишете, че никога не сте правили залог над 450 CLP, е странно.

Колкото до проверката, успешна ли е?

В контекста на историята на залаганията би било подходящо да добавите Ник към жалбата точно както сте написали.

Надявам се този случай да се разреши и всичко да е наред.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поискайте историята от поддръжката на Vulkan веднага щом я получа, ще я кача.

Както и да е, влязох в това казино преди по-малко от месец. Игрите, които играех редовно бяха

Авиатор, пирамида кинг гараж. Плодов коктейл със злато.

И винаги jyego със стойности 25 или 50 или 75. clp. Авиатор 100 или 200 песо най-много 75 песо.


Поздравления







Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Добре, Ник със сигурност ще използва добре историята.

Какво ще кажете за проверката? Минахте ли? Надявам се, че имаш!

Ще бъдем тук за актуализация.🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Магически всички документи, които бях качил, вече ги няма. И потребителят е виновен, всичко е много странно

Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Хм, това изглежда доста странно дори на мен, ако трябва да съм честен. Според scrennhsot изпратихте ли отново документите или се опитахте да попитате казиното как е възможно, когато сте ги качили, те да не са там?

Що се отнася до оплакването, Ник трябва да стигне до вас скоро и ще видим какво ще се случи по-нататък. Дано всичко се оправи.

Ако отново имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Доказателствата са на лице


Направете заявка за теглене на 2 октомври за общо 130 000


В момента имам баланс 0

В историята на играта последният път, когато играх, беше на 28-ми.


Как загубихте парите, които спечелихте, къде са транзакциите, които поддържат това.

filefilefile

Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Имам чувството, че по някакъв начин се губи информация. Средствата ви изчезнаха от сметката ви? Вашето теглене предстои ли или дори не се показва?

Мисля, че е добре, че имаш толкова много доказателства и Ник ще го намери за полезно. Той трябва да стигне до вас скоро. Силно се надявам всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От доста време чакам тези негодници да отговорят, те само обвиняват клиентите за грешките си и се хвалят, че са честни казино

Някой може ли да ми каже коя институция контролира, регулира и лицензира тези негодници, за да ги изобличи публично.

Сигурен съм, че е обичайна практика и няма да се успокоя, докато не ги разплета.



Автоматичен превод:
ugalderaul781
преди 1 година

Наблюдавах развитието на жалбата ви и изглежда, че Ник е разбрал къде е препъникамъкът.

Що се отнася до лиценза, те имат лиценз за Curaccao-Antillephone.

Мога да добавя ръководство тук, където можете да видите как и къде да подадете жалба, ако смятате, че е подходящо: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Ако го пробваш, кажи ми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини