ФорумОбсъждане на жалбиКазино Спортаза... Теглене

Казино Спортаза... Теглене

преди 2 години от bmeleady17
|
5014 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Направих теглене и след 10 дни получих имейл, че тегленето ми е отхвърлено от моя доставчик на плащане. Това е невярно. Направих депозита по същия начин, както направих и тегленето. С моята визова карта.


Как е разрешено да работи тази компания?



Помолиха ме да направя депозит по друг метод и след това да тегля отново.

Намирам това за много подозрително и вероятно незаконно.. Имам доказателства за това.


Смятам, че това, което тази компания прави, е незаконно


Някакви предположения?


Поздрави

Брендън


Автоматичен превод:
bmeleady17
преди 2 години

Обикновено в Обединеното кралство, когато депозирате с Visa, трябва да теглите с банков превод. В Обединеното кралство имате Iban код и BIC swift код, който го намирате в банковото си извлечение, ако е същото в Ирландия или може да имате нещо подобно. Ще отида в чат на живо или ще им изпратя имейл и ще видя дали предлагат тази възможност за теглене. Ако можете да използвате банков превод, обикновено отнема 2/5 дни след одобрението на тегленето, за да го получите във вашата банка. Надявам се тази информация да помогне

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих теглене и след 10 дни получих имейл, че тегленето ми е отхвърлено от моя доставчик на плащане. Това е невярно. Направих депозита по същия начин, както направих и тегленето. С моята визова карта.


Как е разрешено да работи тази компания?



Помолиха ме да направя депозит по друг метод и след това да тегля отново.

Намирам това за много подозрително и вероятно незаконно.. Имам доказателства за това.


Смятам, че това, което тази компания прави, е незаконно


Някакви предположения?


Поздрави

Брендън


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Брендън,

Бих искал да добавя, че е нормално да депозирате, за да потвърдите начина си на плащане, така че дори и да искате да изтеглите печалбите си, може да се наложи да депозирате, когато преминете към друга опция за плащане.

Съгласен съм с nigeljc, бих попитал техния чат на живо.

Кажете ни какво научавате.


Предполагам, че това е проблемът, който споменахте тук: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion#post-19450 - прав ли съм?

В момента не смятам, че сте измамени.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро,


Така че и аз не мога да кажа нищо добро.

1.) Проверка без заявка за плащане не е възможна.

2.) Изплащането отнема много време

3.) Кешбек няма да бъде присъден, ако залозите все още са отворени. [добре – все още разбирам това] Кешбек винаги трябва да се иска в понеделник – и не трябва да има повече отворени залози.

Направих го в понеделник. Бях информиран, че това ще бъде проверено и след това резервирано. Днес пак попитах какво ще кажете за кешбек. Сега съм информиран, че заявки могат да се правят само в понеделник. много готино Ако питате в понеделник, казвате добре, ще бъде проверено, но няма да бъде публикувано. Това е шега. Така че мога да препоръчам 0,000. Тактика на засада и празни обещания. Не се препоръчва.


Така че дръжте ръцете си далеч от магазина.


LG

ЛОДДАР

Автоматичен превод:
LODDAR999
преди 1 година

Здравейте,

добре, и аз не бих се зарадвал на това, предполагам.

Казиното обясни ли ви защо не можете да се потвърдите предварително? Колко време обикновено отнема тегленето, моля?




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, от 05.03.23 г. се опитвам да потвърдя акаунта си, за да тегля, но не приемат екранни снимки за плащане на банковата ми сметка, тъй като имам карта Genius, нямам последните 3 месеца от моята банка извлечение, тъй като тази карта има само годишно извлечение и направих екранни снимки на 3-месечните плащания, но те не ги приемат. Не знам как да ми помогнете, моля, трябва да потвърдя акаунта си, за да тегля.

Автоматичен превод:
Massimo0210
преди 1 година

Здравей!

Мога ли да знам кога за първи път депозирахте в това казино? Искам да кажа, какво създава необходимостта от предоставяне на 1-годишна история? Мисля, че трябва да подадете жалба. Ако смятате, че казиното не е разумно, съмнявайте се, че скоро ще постигнете напредък.

Моля, прочетете тази статия, за да се запознаете с процеса на оплакване:

https://casinoguru-it.com/istruzioni-risoluzione-reclami

И ми кажи какво мислиш.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, да, бих искал да подам оплакване, защото се боря да потвърдя акаунта си, депозирах на 20.04.23 г., опитвам се да изтегля от 03.05.23 г., но те не приемат документите ми, не приемам знаете как да го направите, моля, помогнете. .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро и днес в казино sportanza. Не получавам отговори, за да потвърдя акаунта си и да изтегля .. Не знам как да го направя, моля, помогнете ми.

Автоматичен превод:
Massimo0210
преди 1 година

Здравейте, просто използвайте правилния раздел:

file

Тази връзка води до създателя, ако предпочитате по-директен начин:

https://casino.guru/complaints

Моля, опишете проблема точно и добавете всеки свързан разговор или екранна снимка, която имате.

Желая ти бързо решение!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,

Имам огромен проблем. Играх светкавична рулетка и спечелих 100x, преди това същото. И двата пъти печалбите се появиха в баланса ми и изчезнаха след 10 секунди. Свързах се с чата на живо и те казаха, че има проблем. Казаха ми също, че са препратили случая ми в казиното. Чудя се към кого да се обърна за помощ.

Благодаря ви предварително


Автоматичен превод:
Marshall
преди 10 месеца

Здравейте. Е, съжалявам да го чуя.

Предполагам, че казиното се е свързало с доставчика на играта, нали? Ако не, можете да опитате да достигнете до него сами. За целта трябва да вземете историята на игрите си от казиното.

Прилично казино би направило това от името на играча, за да ускори всякакви решения, но освен ако доставчикът на играта не пусне заключение, става въпрос най-вече за търпение.

Е, кажете ми как е положението, моля.



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моята приятелка чака изплащане от €1000 от 15 октомври. Потвърдено за месеци и изплатено няколко пъти и винаги най-късно на следващия ден. Сега всичко идва на мястото си. Това казино изглежда прави своите изплащания след получаване на продажби, магазин за сокове. Има голяма вероятност моята приятелка да изтрие акаунта си след изплащане на тегленето

Автоматичен превод:
maestro808
преди 7 месеца

Здрасти.

Тя знае ли каква може да е причината за това забавяне? Все пак минаха само няколко дни, така че не бих се притеснявал толкова. Но разбирам, че трябва да се чувства неудобно, като се има предвид предишният положителен опит.

Ако обаче тя се бори повече, моля, изпратете я по нашия път.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Причината е, че планираният месечен оборот все още не е достигнат и вие чакате клиентите да внесат, за да изплатят печалбите, с надеждата, че печалбите ще бъдат анулирани и заложени. rabidi nV Не мисля, че трябва да казваш повече, нали?

Автоматичен превод:
maestro808
преди 7 месеца

Имайки предвид нашите пасивни читатели, бих казал, че предпочитам да чуя повече подробности. 🙂

Как да разберете, че в казиното всъщност липсват пари за изплащания? Със сигурност това е интересна тема.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Можете ли да ми докажете, че греша? Освен това не казвам, че им липсват пари, просто има забавяне, за да не са на червено. Може би счетоводството е на +- 0 като печалба. Оборотът не е същото като печалбата и тъй като едно казино винаги трябва да реализира печалба, системата я забавя с надеждата, че играчът ще се откаже или ще изплати веднага след изплащането, защото търпението му вече е достигнало границите си.


По-специално казината с нисък оборот работят по подобен начин. Първо, оборот, докато разходите бъдат покрити, след това направете печалба и изплатете малка част от тази печалба на потенциално пристрастени играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Няма такова забавяне в казината с по-големи доходи (emojino, tsars, Slothunter). В казината с ниски доходи обаче има много забавяния и проблемите могат да бъдат разрешени.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Можете ли да ми докажете, че греша? Освен това не казвам, че им липсват пари, просто има забавяне, за да не са на червено. Може би счетоводството е на +- 0 като печалба. Оборотът не е същото като печалбата и тъй като едно казино винаги трябва да реализира печалба, системата я забавя с надеждата, че играчът ще се откаже или ще изплати веднага след изплащането, защото търпението му вече е достигнало границите си.


По-специално казината с нисък оборот работят по подобен начин. Първо, оборот, докато разходите бъдат покрити, след това направете печалба и изплатете малка част от тази печалба на потенциално пристрастени играчи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Говорим почти за същата ситуация, само че използваме други думи. Въпреки че звучиш така, сякаш искаш да ни научиш. 😀

Нямам намерение да ви доказвам, че грешите; от друга страна е съвсем естествено да ви попитаме откъде имате такава информация. Искаш ли да обясниш?

Както и да е, тази тема е за Sportaza Casino , нещо от това свързано ли е с това казино? Ако не, моля, намерете подходяща нишка или започнете своя собствена. Съвсем просто е.😉



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Няма такова забавяне в казината с по-големи доходи (emojino, tsars, Slothunter). В казината с ниски доходи обаче има много забавяния и проблемите могат да бъдат разрешени.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, и тъй като Sportaza се счита за среден, какво означава това за вас?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини