Първоначално поисках тегленето си чрез банков превод на 8.7.2023 г. След като изчаках и се свързах с чата за обслужване на клиенти, молбата ми беше отхвърлена, защото отказах да предоставя копие от банковото си извлечение, както беше поискано от представителя в чата. След това поисках отново на 20.07.2023 г. и предоставих цялата необходима информация, поискана по това време. На 4.8.2023 г. разговарях с Едуард, който каза, че оттеглянето ми трябва да бъде одобрено скоро и каза да проверя отново на 7.8.2023 г. На 8.8.2023 г. разговарях с Розана Кроу, която каза, че молбата ми не е одобрена, тъй като имат твърде много заявки за теглене и отново се нуждаят от моята информация. По това време предоставих моето име, имейл, биткойн адрес и копие от сметка за комунални услуги. На 15.08.23 разговарях с Роналд Грант, за да попитам за моята заявка за теглене. Той каза, че трябва да анулирам заявката и да поискам отново като банков превод. Не стигам доникъде. Някой има ли предложения? Тегленето е за голяма сума.
I originally requested my withdraw by wire transfer on 7/8/2023. After waiting and contacting customer service chat, my request was denied because I refused to provide a copy of my bank statement as requested by the representative on chat. I then requested again on 7/20/2023 to and provided all required information requested at that time. On 8/4/2023 I chatted with Edward who said my withdraw should be approved soon and said to check back on 8/7/2023. On 8/8/2023 I chatted with Roseanna Crowe who said that my request was not approved because they had too many withdraw requests and needed my information again. I provided my name, email, bitcoin address, and a copy of a utility bill at that time. On 8/15/23 I chatted with Ronald Grant asking about my withdraw request. He said I needed to cancel the request and re-request as a wire transfer. I am getting nowhere. Anyone have any suggestions? Withdraw is for a large amount.