Казино Nine Win

преди 6 месеца от jameschrisbrownhill
|
1842 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Здравейте, имам 2400 британски лири в моя акаунт в Nine Win - и съм предоставил банковото си извлечение вече 5 пъти, само за да го откажат 5 пъти подред. Дадох достатъчно доказателства, следвах всички дадени инструкции и те все още отказват да ми кажат, че се нуждаят от пълно име, адрес и подробности за сметката, въпреки че съм ги предоставил всички в екранната снимка на банковата сметка. Моля, всяка помощ ще бъде много оценена - свързах се с екипа за поддръжка на клиенти и те продължават да се въртят в кръг и не ми дават истинска причина защо акаунтът ми не може да бъде потвърден при правилните данни.

Автоматичен превод:
jameschrisbrownhill
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че сте успели да подадете жалба за този проблем, така че нашият екип определено ще се опита да ви помогне.

Но по отношение на вашия документ, възможно ли е да го изпращате като екранна снимка? Често знам, че се изисква pdf, така че се чудех дали това може да е проблем. Разбира се, най-добре би било казиното да ви каже какво не е наред и защо не са приели документа ви вече 5 пъти.

Все пак без ясен отговор от тяхна страна май няма да мръднем, така че ще се опитам да ги попитам пак или да видя дали някъде пише какво трябва да съдържа документът и в какъв формат трябва да бъде.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро - благодаря за отговора. Изпратих го като PDF сега - но също го опитах преди и беше отхвърлен. Ще опитам отново и ще ви държа в течение - стискам палци, това вече ще бъде потвърдено, но нямам много надежда, тъй като преди това имаше причина за това „трябва да включите име, адрес и банково извлечение", които всички бяха предоставени преди ! Ще ви уведомя, когато се върне моят сега 8-ми опит.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро - бърза актуализация - отново е неодобрен. Това наистина започва да ме разочарова, тъй като чувствам, че знаят точно какво правят!


" Банковото извлечение трябва да съдържа вашето име, номер на банкова сметка. Нуждаете се от bs**2153" "


е съобщението, което получавам обратно поради неодобрение. това е лудост Абсолютно нищо лошо в PDF файла, който изпратих, проверих го внимателно. В него е моето име и номер на банкова сметка. Само за да се уверя, че не съм аз - какво е BS**2153? Предположих само моето твърдение.


Наистина се надявам, че можете да опитате да ми помогнете, за да направя чудо.

Автоматичен превод:
jameschrisbrownhill
преди 6 месеца

Не съм сигурен, но определено е добра идея да попитате казиното какво представлява, може би затова не е одобрено. Чудя се дали това е номер на сметка, но можем да видим, че го имате в това извлечение, така че, както казах, най-добре е да проверите в казиното.

Ако обаче нищо не се обърка, нашият екип ще бъде на разположение и се надяваме, че можем да разрешим всичко, защото виждам, че сте доста разочарован от това, въпреки че не съм изненадан, защото и аз бих бил.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро - Свързах се с казиното и те ми казаха, че това е така, защото номерът на банковата ми сметка в извлечението ми не съвпада с банковата сметка, в която депозирах - въпреки че им показах екранна снимка на транзакцията от сметката, в която депозирах - и тя не съвпада с тази, която имат в системата - и не желаят да ми позволят дори да се опитам да я променя.


този в записите там завършва на 2153, но моята сметка, в която депозирах моите £20, не съвпада с това. Дори нямам акаунт, който завършва на 2153! Мога да ви предоставя доказателства чрез защитен имейл, ако искате моята транзакция и от каква сметка, както и чатовете между тях в поддръжката на живо, че ми казват, че не е от тази банкова сметка. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
jameschrisbrownhill
преди 6 месеца

Мислех, че може да е нещо подобно. Не забравяйте да запазите тези неща и когато Ник стигне до вас и има нужда от нещо от вас, можете да му го изпратите като доказателство. Значи сте депозирали от сметка, различна от казаното от казиното? Искам да кажа, че не би трябвало да е проблем да го верифицираш и да изпратиш парите, но явно имат различни процедури. Така че ще видим как ще е и се надявам да се оправи. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро - да, това е абсолютно същото нещо отново и отново. Опитах се да им обясня, че ако имах тази банкова сметка, тогава очевидно щях да я изпратя за проверка! Не мога да изпратя акаунт, който не притежавам!


Единственото нещо, за което се сещам е, че моята КАРТА завършва на 2153. Аз също попитах за това и изпратих, но отново ми казаха не. Така че не мога да си представя, че е така, но никога не се знае. Стискаме палци, че можем да разрешим това - предложих им да депозирам още £20 чрез една от моите различни банкови сметки и да изпратя необходимите документи за конкретно банково извлечение, но те отказаха и на това. Много разочароващо!


Стискаме палци да уредим нещо и очакваме с нетърпение да ви отговорим 😀

Автоматичен превод:
jameschrisbrownhill
преди 6 месеца

Здравейте!

Току-що попаднах на този разговор и трябва да кажа, че съм заинтригуван да разбера какво стои зад това - нека го наречем бъркотия. 😀

Може би си струва да попитате казиното за конкретния номер на сметката, който се опитват да съпоставят с вашето банково извлечение. Само за да се изключи човешка грешка.

Искам да кажа, че дори и да има някакви проблеми с данните на картата, обикновено картата е обвързана с конкретна банкова сметка, така че не би трябвало да е толкова трудно да се сравнят няколко числа.

И съм напълно съгласен, че можете да проверявате само банкови сметки, които притежавате.

Е, нищо друго градивно не ми е минавало през ума, така че наистина разчитам на Ник в това отношение.

Чакайте и моля, споделете всеки удобен детайл, който можете.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам много проблеми с този сайт по отношение на тегленето на средствата ми (£500) първо трябваше да верифицирам акаунта си и това не беше проблем, беше потвърдено доста бързо, но през последните 5 дни съм нямах нищо освен проблеми при опитите си да тегля, продължаваше да казва, че тегленето е отменено около 10 пъти, очевидно тогава разговарях с тях чрез чат на живо и имейл, за да ме уверят, че ще бъде сортирано, след което да отида на сайта това сутринта, за да видя какво се случва и акаунтът ми вече е спрян и те спряха да отговарят на имейли, ще бъда повече от благодарен, ако можете да ми помогнете да разреша това? Благодаря.

Автоматичен превод:
Sarak35
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че сте успели да подадете жалба до нас, така че нашият екип ще я проучи и ще види какво може да се направи.

Казиното не ви каза защо е деактивирало акаунта ви? Мисля, че трябваше да ви уведомят за нещо подобно. Играхте ли с бонуса или не? Каква беше причината за отхвърлянето на тегленето, каза ли ви нещо казиното?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини