Здравейте, имам 2400 британски лири в моя акаунт в Nine Win - и съм предоставил банковото си извлечение вече 5 пъти, само за да го откажат 5 пъти подред. Дадох достатъчно доказателства, следвах всички дадени инструкции и те все още отказват да ми кажат, че се нуждаят от пълно име, адрес и подробности за сметката, въпреки че съм ги предоставил всички в екранната снимка на банковата сметка. Моля, всяка помощ ще бъде много оценена - свързах се с екипа за поддръжка на клиенти и те продължават да се въртят в кръг и не ми дават истинска причина защо акаунтът ми не може да бъде потвърден при правилните данни.
Hi, I have £2,400 sat in my Nine Win account - and have provided my bank statement 5 times now, only for them to decline it 5 times in a row. I have given enough evidence, followed all instructions given, and they still decline telling me they need full name, address and account details, even though I have provided them all in the bank account screenshot. Please any help would be greatly appreciated - I have been in contact with there customer support and they keep going round in circles and not giving me a real reason as to why my account can’t be verified given the correct details.