ФорумОбсъждане на жалбиКазино Neonix затвори акаунта ми и взе парите ми

Казино Neonix затвори акаунта ми и взе парите ми

преди 3 месеца от piotrsalecki1
|
848 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте, пиша ви с много тъжна тема. Както можете да видите от темата, neonix casino затвори акаунта ми, след като изтеглих печалбата и, разбира се, взех всички пари

това продължава вече три месеца и дори не могат да отговорят на имейлите ми. Наистина съм объркан от тази ситуация. Искам само да предупредя всички да не играят там.

екранните снимки по-долу описват ситуацията, но само за да знаете, че ако отидете на T&C на сайта, секциите, които са посочили, са наистина много широки и просто глупости, просто погледнете датите на тези имейли. Жалка компания. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
piotrsalecki1
преди 3 месеца

Здравейте, очаквах да разбера от имейлите какво се е случило, но всичко беше написано само в общи линии, така че не знаем причината основно. Забелязах също, че казвате, че не сте запознати с неправомерни действия от ваша страна, така че беше добър ход да подадете жалба и ще видим какво ще разбере нашият екип.

Споменахте, че сте играли с бонуса, няма ли нещо в точките, че казиното е споменало нещо за тях?

Надяваме се, че това ще бъде решено справедливо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

За съжаление не прочетох за нищо, което бих могъл да направя погрешно. Никога не съм надвишавал максималния залог, играх само на слотове, не на vpn. Просто мисля, че не искаха да тегля, което е супер тъжно, особено като се има предвид, че не е малка сума за мен, тъй като все още съм студент.

Автоматичен превод:
piotrsalecki1
преди 3 месеца

Имах идея за бонуса от ограничени игри, ако нещо подобно не може да бъде в конфликт. Разгледах и действителните точки 8.2 и 8.3, но там не пише нищо конкретно.

Така че бих казал, че е добре, че сте регистрирали жалба и се надявам, че казиното ще отговори.

Както и да е, според индекса на безопасност това не беше най-добрият избор и следващия път вероятно ще си спестя да депозирам в такова казино. Видяхте ли го и вие?

Както и да е, надявам се да се оправи.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, това беше лоша идея в hinesight, но тогава не знаех. Тази ситуация ме накара да загубя всякакъв интерес към хазарта. Може би това е нещо хубаво 😔

Автоматичен превод:
piotrsalecki1
преди 3 месеца

Както се казва, всичко лошо е полезно за нещо. Но жалбата все още не е приключила, така че се надявам да можем да ви помогнем. Ако не, поне имате "печалба" и тя е, че вероятно ще спрете да играете.

Ако казиното се свърже с вас с нещо ново, уведомете ни.😕

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини