ФорумОбсъждане на жалбиКазино награди: Луксозното казино запазва 26000,00 печалби

Казино награди: Луксозното казино запазва 26000,00 печалби

преди 2 години от upperdan91
|
5612 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

www.luxurycasino.com OCRHM0646927650


Здравейте, свързах се с поддръжката на CasinoRewards. Смята се, че акаунтът ми е в нарушение на t&c. Имах този акаунт повече от месец. Моите документи и адрес бяха одобрени на 16 петък 2023 г. Никога не съм се регистрирал за луксозно казино допреди месец, където вкарах 150,00, които те възстановиха незабавно, веднага щом отидох да изтегля 26 000,00. Позволено е да получавате само 4000 на седмица и само в петък, което след това ще отнеме още 2 дни, за да депозира платежният процесор. Навлязох изключително подробно в обслужването на клиенти, защото беше толкова сложно. Те основно се надяват, че ще ги похарчите обратно, което да, аз похарчих малко, но доведох баланса си до 2800,00 и с тегления, които паднаха до 21000,00 до общо 30 000,00


Обвинен в регистриране на повече от 1 акаунт. Моля техния cs чат да намерят акаунта ми отговорен и никой не може да бъде предоставен многократно. Чувствам, че са го измислили.


Като се има предвид това, не мога да отключа акаунта си, но мога да вляза в CasinoMondial със същото членство.. използвайте бонус парите от времето, когато играех луксозно.


No1 ще ми каже всичко и аз се свързах с RiskManagement@casinorewards.com и те не ми отговориха. Просто искам да се отнасят с мен справедливо. Имало е подобни случаи, при които хората все още получават своето с изтегляне. Просто минус някои санкции. Но аз не заслужавам чисти 0,00, това не е правилно.


Помогне?

Дан горна част

Автоматичен превод:
upperdan91
преди 2 години

Здравейте,

Трябва да кажа, че не съм сигурен какво е това CasinoRewards. Може би някаква VIP стая или агент за залагания?

Вашият акаунт в CasinoRewards е потвърден на 16 петък 2023 г.? Но кога се регистрирахте в Luxury Casino, моля?

Вашият акаунт също ли е потвърден в Luxury Casino?

Можете да подадете жалба ( просто щракнете върху тази връзка ) и нашият екип за жалби ще се опита да разследва, вярвам, че трябва да опитате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че съм се регистрирал преди не повече от месец. Първоначални депозити 3 по 50,00 всеки. Но не си спомням да съм искал бонуса, помня, че нарочно се отказах чрез чата. Моят акаунт беше напълно потвърден на 15 септември, а 16 беше първият петък за теглене. Тогава изведнъж акаунтът ми беше заключен и получих имейл от RiskManagement@casinorewards.com. оттогава е разочароващо. Casino Rewards е членство, в което се поддържат казино марки. Луксозното казино и Grand Mondial са примери. При същото членство с казино награди имам страхотен акаунт в Mondial. Също така знам, че имам друга голяма сметка в Mondial, посочена под различен имейл .. но все още получавам промоции и ми казаха, че трябва да депозирам. Но всичко това ще доведе до същото нещо като това.


Що се отнася до мен, те ви карат да правите T&C грешки преди и никога да не ви казват.. и да пазите малки депозити. Но ако спечелите голяма печалба, те ще ви изведат и ще конфискуват големите ви печалби.



Автоматичен превод:
upperdan91
преди 2 години

filefilefilefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че съм се регистрирал преди не повече от месец. Първоначални депозити 3 по 50,00 всеки. Но не си спомням да съм искал бонуса, помня, че нарочно се отказах чрез чата. Моят акаунт беше напълно потвърден на 15 септември, а 16 беше първият петък за теглене. Тогава изведнъж акаунтът ми беше заключен и получих имейл от RiskManagement@casinorewards.com. оттогава е разочароващо. Casino Rewards е членство, в което се поддържат казино марки. Луксозното казино и Grand Mondial са примери. При същото членство с казино награди имам страхотен акаунт в Mondial. Също така знам, че имам друга голяма сметка в Mondial, посочена под различен имейл .. но все още получавам промоции и ми казаха, че трябва да депозирам. Но всичко това ще доведе до същото нещо като това.


Що се отнася до мен, те ви карат да правите T&C грешки преди и никога да не ви казват.. и да пазите малки депозити. Но ако спечелите голяма печалба, те ще ви изведат и ще конфискуват големите ви печалби.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега разбирам защо ми прозвуча толкова объркващо.

За съжаление не мога да разчета тези печатни екрани, защото буквите са твърде малки, за да бъдат четими, така или иначе, смятам, че трябва да подадете жалба, този въпрос трябва да се разгледа по-отблизо. Просто щракнете върху тази връзка и ако мога да добавя, изпратете тези екранни снимки за предпочитане по имейл, когато дойде времето. Нямам търпение да видя докъде ще стигне екипът по жалбите.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам куп екранни снимки, които трябва да видите дали има имейл, на който мога да ги изпратя.. това също ще разкаже моята история

Автоматичен превод:
upperdann
преди 2 години

Това е добре, любезно изпратете всичко чрез жалбата . Вярвам, че Ник ще го намери за полезен.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Казахте, че имате проблеми с четенето на изображенията тук... има ли имейл, на който мога да ги изпратя

Автоматичен превод:
upperdan91
преди 2 години

Съжалявам, че помислих, че Ник ви е дал имейла. Моля, използвайте този:

nikolas.b@casino.guru

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че не получих отговор от Nikolas.b, но говорих за казино награди. Казаха ми, че нямам друга луксозна сметка и че мога да тегля и няма други пречки по пътя към тегленето от моята сметка. По този начин доказвайки, че те са измислили проблема, ограничавайки моите 30000,00 с теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Само малко обобщение/актуализация..


Луксозното казино задържа моите $30 000 печалби и затвори акаунта ми след успешно завършване на KYC. ИЗВИНЕНИЕ: Нарушаване на t&c. Компютърът откри нарушение на дублиран акаунт или някои от моите данни се използват в други акаунти.


Днес заредих сестрински сайт. Увериха ме, че имам други акаунти в същото членство, свързани с луксозния акаунт. Казаха ми, че това не е проблем и ще мога да тегля, ако спечеля. защо е така Когато другият ми акаунт беше закрит и конфискуван от мен. Имам доказателства за тези разговори. Чувствам се ограбен и бих искал да се оттегля от лукса! Моля помогнете

Автоматичен превод:
upperdan91
преди 2 години

Здравейте,

мога ли да разбера защо сте създали нов акаунт, моля?

Както и да е, имайте търпение, Ник все още има 2 дни за проучване на случая.

file

Сигурен съм, че той ще ви информира.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Нищо не е предадено Сякаш нещо от природата е лоша политика и се държи само за хора, които действително печелят. Ако не бях спечелил, щяха да ми позволят да играя с повече пари завинаги. Но скоро някой печели и търси извинение в своите несправедливи условия. Това е посочено като това


Играчите трябва да поддържат данните си за регистрация актуални. Центърът за поддръжка трябва да бъде уведомен за всякакви промени в адрес, имейл, телефонен номер или друга информация за контакт/лична информация.


няма къде да направите това, тъй като те не показват нищо освен вашите дълги и трудни за запомняне потребителски имена.


Играчите могат да отварят и управляват само един акаунт. Когато играч бъде идентифициран с повече от един акаунт, ние си запазваме правото да спрем тези акаунти и печалбите, свързани с множество акаунти, могат да бъдат конфискувани. Играчът също не трябва да е използвал бонуси за регистрация многократно.


Разбира се, но това е много косвено, тъй като те казват, че ако депозирате повече от печалбата си, тогава сметката МОЖЕ да бъде спряна или оставена отворена, за да запази депозитите ви. За съжаление, ако има печалба, ние ще спрем и конфискуваме печалбите ви.


Опитвам се никога да не използвам бонуси и сайтът го прави автоматично, трудно е да не събираш бонус всеки път, когато депозираш. Харесва ми да се откажа от всяка възможност, която имам от самото начало. ЛУКСЪТ прави това почти невъзможно. Освен това за залагането няма дисплей в реално време, който да следи за вашето спокойствие и ум.


Тази промоция трябва да бъде заявена чрез извършване на първи депозит в рамките на 7 дни, след което Luxury Casino си запазва правото да промени промоцията.


Сметката ми беше отворена повече от месец и въпреки това тези оферти бяха автоматични за всеки депозит. Какъв е смисълът да посочваш 7 дни.


Бонусът за първи депозит и бонусът за втори депозит подлежат на 200 пъти игра, преди вашият бонус баланс да бъде преобразуван в пари.


200x. Това е напълно изостанало. Те дават $1000,00 и имате нужда от $1000,00 собствени пари и имате нужда от залог от $200 000,00. Никога няма да спечелите с тези автоматично наложени бонус суми.


Всички промоции могат да бъдат заявени само веднъж за устройство, лице, домакинство, семейство, физически адрес, имейл адрес, финансова сметка, IP адрес или споделена мрежова среда като библиотека, работно място, университет или училище. Всички печалби, свързани с изискания бонус повече от веднъж, ще бъдат конфискувани и акаунтът в казиното е закрит.


Разбирам на човек. Но кажете, че купувате употребявано устройство или взимате назаем лаптоп или давате своя на приятел. Или още по-интересно е, че рекламират като.crazy трета страна или не. Ако дори посетя уебсайта на 1 казино, получавам 4 други, които веднага ми изпращат имейли, като ми казват за бонуси и споделената мрежа, моите приятели, които са в същата мрежа, получават подобни имейли магически, за да вземат също бонуса и да се регистрират. Точно там те накараха да нарушиш и го планираха през цялото време.


Още по-хубавото е, че експресът достига до цяла библиотека и всеки посетител, ден след ден до цяло работно място, така че се уверете, че пазите печалбите си в тайна, ако случайно кажете на някого от вълнение, че ще ви хванат там. За да завършите училище, как можете дори да избегнете нарушаването на T&C.


Те нямат раздел с формуляри, който изразява, че не трябва да се регистрираме, ако сме от определени работни места или училища, университети, където колежите вече са приели насърчаването им за спам да приемат акаунт с автоматизирани бонус добавки. Загубихме преди първото си завъртане... безсмислено е.


Ще бъдат положени всички усилия за кредитиране на сметката на играча с промоционални бонуси в рамките на един работен ден или по-рано. Промоциите, които са спечелени за период от време, като уикенд или месечни бонуси, ще бъдат присъдени в рамките на един работен ден след края на този период от време, т.е. в понеделник след уикенда или на първия работен ден от следващия месец.


Те са бонус на всяко място, което сметнат за добре. Като цяло ви кара постоянно да гадаете дали играете истински пари или фалшиви бонус точки. Също така ви държи непрекъснато да залагате и по този начин никога не можете да теглите. Точно там те харесват.


Luxury Casino си запазва правото да коригира всяка грешка в бонус точките, казино кредитите и/или присъдените награди. Печалбите няма да бъдат засегнати, но балансът на казино сметката на играчите ще бъде коригиран, за да отразява правилната сума, когато бъде открита грешка.


Това е термин и условия за газова лампа. Да, салдото по вашата сметка е мястото, където се съхраняват вашите печалби.



Продължава..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Промоционалните бонуси/награди, които останат неизползвани в казино сметката на играч повече от 60 дни от датата на регистрация, ще бъдат конфискувани. Промоционалните бонуси/награди ще се считат за „използвани", след като са изпълнени изискванията за минимален залог. Бонусът за регистрация се определя от датата, на която е открит акаунт в казиното. Ако играч отвори акаунт в казино, но го остави неактивен за определен период от време, играчът все още ще получи бонуса за регистрация, който е бил активен, когато се е присъединил към Luxury Casino.


Губите бонуса си, който трябва да бъде използван в рамките на 7 дни, както е посочено в предходен срок и условие. Но тук се посочва, че 60 дни е действителната времева рамка. Въпреки това, ако депозирате, вие все още трябва да залагате, независимо какво, без значение за каква времева рамка може да не играете веднага. Газова светлина.

Само промоции, специално рекламирани на уебсайта на това казино, ще бъдат уважени от Luxury Casino. Всяка промоционална оферта, издадена от която и да е друга страна, включително, но не само, свързани лица или организации, може да не бъде разпозната от това Казино и следователно се счита за невалидна.

Това е интересно, като се има предвид, че повечето играчи са се регистрирали от своя имейл, когато са получили произволен спам и всеки имейл се състои в опит да ви накара да опитате да се регистрирате и да вземете бонус. Това означава ли, че техните бонуси всъщност не са реални и че не се броят.


Използване на функцията за автоматично пускане с цел изпълнение на изискванията за залагане на бонус сметка.


Игрите имат тази функция, повечето от тях. Предполагам, че трябва да бъдем ограничени от използването им или те не трябва да бъдат включени в играта изобщо. Възможно е предупредително съобщение да се появи на екрана при първото използване.


Загубих $30 000 и сега ми казват от комисията, отговаряща за Governing Luxury Casino, че те не са виновни. До ден днешен не съм получил отговор от самото казино. Ако отида в чата на тяхното обслужване на клиенти, уебсайтът просто продължава да се зарежда и никога не зарежда чата. Сигурно е хубаво да подвеждаш хората да си мислят, че печелят.


Имах приятел, който имаше 3 луксозни акаунта. Този, в който имаше 200.00, беше заключен. Изпратих имейл до управлението на риска, след като му помогнах да изтрие 2 от другите акаунти също луксозни.. и той спечели няколко хиляди и успя да изтегли.

Това е само доказателство за моята теза. Ако спечелите твърде много, те просто ще кажат, че сте нарушили.

Някой знае ли добър адвокат или има предложение за такъв.


Не разбирам как на един уебсайт те са оценени с 2,9 от 10, а на този сайт са оценени с висока оценка 8,9 от 10. Вярвам, че има нещо подозрително, което се случва като партньорство или може би те ви притежават. Място, което има над 20 казина, трябва да има нещо подобно досега.

Благодаря за вашата помощ... същото като комисионната Поддръжката на тези кадино с термини и условия като тези не си струва да отделяте време или да ги подкрепяте. Във връзка с това ще изброя всяка уеб връзка по-долу, която принадлежи на тази комисия.





Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

#casinorewards.com манипулира техните игри, откакто #agco реши да промени правилата и да обложи това казино с данък, за да работи в Онтарио. Те са най-големите онлайн измами. Разгледайте #trustpilot.com и ще видите колко зле и колко хора продължават да се оплакват от измамите, които се случват. Също така на #trustpilot.com се плаща от casinorewards, за да публикува фалшиви ревюта с 5 звезди, написани от служители на казиното, за да се опитат да повишат оценките си. Защото те измамват играчите на Онтарио по-зле от други страни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

#casinorewards.com манипулира техните игри, откакто #agco реши да промени правилата и да обложи това казино с данък, за да работи в Онтарио. Тези момчета са най-голямата измамна компания, съществувала някога.

Автоматичен превод:
Hcasino
преди 9 месеца

Е, тогава подайте жалбата и се опитайте да го докажете, ако можете.

Няма друг начин, ако питате мен. 🤔



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини