НачалоФорумОбсъждане на жалбиКазино Money Tree

Казино Money Tree

 от wessmanvip
|
703 преглеждания 3 отговора |
|

Те не отговарят на поща, след като спечелих на Bonus Bunnies 100 000 SEK.

нямам достъп до акаунта си и никой не ми отговаря!!!

Автоматичен превод:
wessmanvip

Здравейте, така че спечелихте ли с някакъв бонус, който получихте, или беше някакъв FS в играта, който успяхте да спечелите и използвахте за качване на пари?

Казиното не е обсъждало нищо с вас и просто е блокирало акаунта ви?

Ако случаят е такъв, тогава вероятно ще пусна жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако е възможно.

Можете да го отворите тук на този линк . 👈

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:

здрасти


не беше никакъв бонус.

не мога да намеря акаунта си и поддръжката не ми отговаря.

Автоматичен превод:
wessmanvip

Имате предвид, че казиното е блокирало акаунта ви с печалбите ви в него и не ви е информирало за причината?

Опитайте да проверите имейл адреса си, включително папката за спам, за някои имейли от тях и ни уведомете, моля, ако сте успели.

Ако не, може би подаването на жалбата би било добър ход, както Джаро вече предложи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини