ФорумОбсъждане на жалбиКазино Луни, безкрайни тегления

Казино Луни, безкрайни тегления

преди 4 години от disturbed
|
5937 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 години

Йо

Здравейте

Исках изтегляне миналия понеделник

Днес го имам отново в баланс, защо?


казино

Здравейте, вашата заявка за теглене е анулирана заради липсващия ваучер за кредитна карта, приключващ през 2335 година


Йо

Картата е проверена


казино

трябва да предоставите необходимия ваучер за тази карта


Йо

ваучер? какво доказателство

Доказателство за транзакция?

Това е цифрова транзакция, какво доказателство имам?


казино

Сега ще ви изпратя документа до необходимия ваучер

https://www.casinomoons.com/assets/themes/rch/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf


Йо

Испански ??

И какво да правя с това?


казино

Трябва да го разпечатате, да го попълните за картата 2335 и да го изпратите чрез

имейл на security@casinomoons.com


Йо

Трябва да правя това всеки път, когато правя депозит


казино

Не се изисква само при това оттегляне


Йо

Когато поискам оттегляне отново, те ще ме помолят за още

Трябва ли да направя депозит отново, за да изтеглите?

Това казино ли е в държава от трети свят?


казино

Дуейн се е прекъснал.


Йо

Дуейн ??


казино

Моля, трябва да изпратите липсващия ваучер за банкова карта, приключваща през 2335 година

след това направете нова заявка за оттегляне, моля

https://www.casinomoons.com/assets/themes/cmn/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf

тук е формулярът на ваучера


Йо

Добре,

Поздрави от Испания


казино

Моля, свържете се с нас в случай, че имате нужда от нещо. Тук сме 24/7, за да ви помогнем.

file

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

Казаха ви какво да правите:

„Трябва да го разпечатате, да го попълните за картата 2335 и да го изпратите чрез

имейл до security@casinomoons.com "


Освен това те казаха, че няма да е необходимо да го правите за бъдещи тегления и отговорихте:

„Когато поискам оттегляне отново, те ще ме помолят за още

Трябва ли да направя депозит отново, за да изтеглите?

Това казино ли е в държава от трети свят? "


Та какъв е проблема? Явно трябва да попълните документа, за да получите парите.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Прилагам екранна снимка, в която ми дадоха проверената карта, защо ме питат за нещо, което вече имат?

Без съмнение ще опитам отново


Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

Значи вече сте им изпратили екранната снимка на разпечатания ваучер?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Да, изпратих им документа, който поискаха по имейл, те отговориха, че всичко е правилно, отново поисках оттегляне

В BlackDiamond, който изглежда е от същата група, попитах чрез чата дали имат нужда от още документи. Отговориха ми, че всичко е правилно, че мога да поискам изтеглянето ...... след седмица се обзалагам, че ме питат за същия документ.

Автоматичен превод:
disturbed
преди 4 години

Така че, когато ви поискат отново същия документ, не можете ли просто да намерите имейла в папката с имейли „Изпратени" и да го изпратите отново?


Това, което се опитвам да обясня, е фактът, че винаги е по-добре да си сътрудничите и да правите каквото поискат и да получите печалбите си. Когато най-накрая получите парите, можете да решите дали ви харесва техният подход или не. Ако не ви харесва, можете да вземете парите си и да намерите друго казино.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Чакам от 28 май печалбата си. Изпратих всичко, което поискаха и сега не ми отговарят. Толкова ми е писнало.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден, за съжаление за втори път онези от казиното moons ми крадат парите. Този път съм 100% прав, играх в сряда, 3 август и четвъртък, 4 август с парите обратно в брой (42 евро), които успях след 3 -4 дни, за да спечеля 1200 евро и поисках теглене, отидохме дълго време и след 10- + 2 дни ми казаха, че имам грешна заявка, защото сложих биткойните и трябва да променя данните, промених си акаунт в neteller и беше в pisto с 1200 евро, след като офертата на fs излезе и спечелих отново и в консултантския чат ми казаха, че мога да имам 200 евро, като се има предвид моето ниво, поставих друга заявка за 200, след което днес ми казаха, че те плати ми само 200, защото печеля идва от fs, .a и измама, защото печалбата беше втората, а първата беше връщане на пари, можете да ми помогнете, наистина съм отчаян, благодаря

Автоматичен превод:
blazagatic
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че вече сте подали жалба . Предполагам, че трябва да научим повече за условията на бонуса, за да уредим нещата. По принцип понякога бонусът завършва с успешно теглене, а не с условия като залагане. Както и да е, от това, което научихме от вашата жалба, онези безплатни завъртания, които са причинили проблеми, са ви били предложени, след като сте направили няколко опита за теглене.

Е, мисля, че ще ни трябват повече подробности от казиното за това как се обработват бонус средствата в този случай.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини