ФорумОбсъждане на жалбиКазино Goodwin е затворено? Или просто игнориране на играчи?

Казино Goodwin е затворено? Или просто игнориране на играчи?

преди 2 години от danvale
|
8629 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

здравейте всички,


Някой знае ли дали Goodwin casino е затворено?


Имам теглене на 500 евро за биткойни в продължение на почти две седмици. На имейли не се отговаря, казиното е забранено в Twitter, WhatsApp и номерата са мъртви.


Те се популяризират на този сайт и на много филиали?


Може би някой от казино гуру би могъл да потвърди дали получава своя партньорски ритъм и да ме уведоми?

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Здравей,

съжаляваме, че имате проблем там, но това казино не се популяризира, спечели съмнителна репутация:

file

https://casino.guru/GoodWin-Casino-review

Добре, че сте подали жалба, ще видим какво е, надявам се.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Подадох жалба.


Изминаха около 6 дни, откакто казиногуру отговори. Все още имам сериозни проблеми.


Значи не се свързвате с всички казина, които имате във вашата база данни?

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Не, ние не сме регистрирани в партньорската система на много казина в нашата база данни. Общото правило гласи, че не искаме да печелим пари от казина, които считаме за лоши.

От друга страна, със сигурност можете да намерите случаи, когато сме регистрирани в партньорска система на казино, което няма добра репутация според нашия уебсайт. Причината обикновено е доста проста. Казиното беше прилично, но с времето стана лошо (често се дължи на нерешени оплаквания и черни точки, които получават поради това).

Но мога да уверя всички, че когато намерим ново казино, направим първоначалния преглед и разберем, че казиното е лошо, ние не се регистрираме в тяхната партньорска система. Дори няма да има смисъл, тъй като нашата цел е да предупредим играчите преди да играят в лошото казино и по-скоро да изберем друго, което е много по-добро според нашите отзиви и опит.

Освен това, когато играч се регистрира в лошо казино чрез вашата партньорска връзка, е по-вероятно играчът да напусне казиното скоро (защото казиното е лошо). Когато препоръчате добро казино, има по-голям шанс играчът да остане доволен в казиното (въпреки загубите) и да продължи да играе там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба.


Изминаха около 6 дни, откакто казиногуру отговори. Все още имам сериозни проблеми.


Значи не се свързвате с всички казина, които имате във вашата база данни?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, Danvale,

както можете да видите в жалбата си, в момента чакаме казиното да отговори на нашето запитване, просто не можем просто да разрешим проблема ви без допълнителна комуникация, честно казано.

Казиното вече има 4 дни, за да се свърже с вас и подозирам, че поискахме доказателство, за да подкрепим или опровергаем твърдението на казиното.

Това е важна част от процеса.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното отговори преди дни.


След това отговорих на свой ред със заснемане на екрана.


Мога да кажа, че казино гуру е пропуснал това?

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Здравейте,

Моля обърнете внимание:

„Бихме искали да помолим GoodWin Casino да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни. Ако казиното не отговори в определения срок, ние ще затворим жалбата като „неразрешена"."

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да имате огромно предупреждение за измамници в това казино. НИКОЙ от техните комуникационни методи не работи. Те са забранени в множество социални медийни платформи. Изпратих съобщение в техния профил в telegram и това също ме игнорира.

Имам 500 евро седнали в казиното, те имат всичките ми лични документи (господ знае какво правят с тях) и съм в положение, в което това не мога да направя???

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Здравейте,

ще видим дали казиното ще отговори на това оплакване. Надявам се, че ще се справят.

Ако не го направят, страхувам се, че има техния лицензионен орган в краен случай.


Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Да видим как ще се развие, просто гледам оплакването ти. Казината отговориха там веднъж, което е добро начало. Честно казано, наистина не ми харесва фактът, когато им изпратихте първия имейл и след това 5 дни по-късно изпратихте друг, заплашвайки ги със случай на Askgamblers.

Казиното не е най-доброто според нашия преглед. Може просто да са бавни и когато видят другия имейл от вас, може просто да си помислят - Добре, знаеш ли какво? Просто ще ви оставим да изчакате още повече, за да се ядосвате още повече. Не казвам, че е грешно да си напомняш. Дори това предлагам на играчите тук във форума, но можете да го направите по по-учтив начин.

Фактът, че акаунтът в Twitter е спрян, не означава нищо. Акаунти в социалните мрежи, свързани с хазарт, се спират ежедневно и вие дори не знаете защо, защото никой не се свързва с вас по този въпрос, за да го обсъди с вас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Говориш глупости.


Казиното никога не се е занимавало директно с мен. Изпратих МНОГО имейли в продължение на един месец, изпратих им съобщение в телеграма (както и моят приятел), те не отговарят. Техният брой е прекъснат и има стотици хазартни профили, активни в Twitter, докато говорим и партньори.


Сайтът не реагира на играчите. Би било по-полезно, ако в жалбата или по имейл можете да споделите с мен имейла, на който сте се свързали с тях, тъй като не получавам нищо обратно от тях директно и те имат моите печалби и лични документи.


Отново ви предлагам да поставите измамно предупреждение на това казино, тъй като в момента те се опитват да крадат и изглежда не са напълно функционални. Вероятно руска черупка просто краде пари, както правеха много други казина, базирани в Русия преди войната.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Двама души са изпратили съобщение до това казино в телеграма (само социалните медии, за които твърдят, че работят) през последната седмица и никой не е отговорил на? Доказвайки, че няма нищо общо с имейлите ми до тях. Те не отговарят на играчите, но вземат депозити и документи...

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Лично аз бих изчакал отговора на казиното. Моля, изчакайте малко.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам месец. Изобщо не са ми отговорили. Те са ви отговорили на моята жалба, но не сте споделили с мен метода или адреса, с които сте успели да се свържете с тях чрез.

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Предлагам ви да попитате в жалбата си, защото не съм във връзка с казиното.

Както виждам, таймерът достигна нула, така че, надявам се, скоро ще видим отговора на казиното.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Лицето, което обработва жалбата, я затвори като неразрешена и отказа да сподели информация за контакт с казиното с мен?? Значи casinoguru е просто щастлив да позволи на това казино да извърши кражба???

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Скъпи Данвейл,

с цялото си уважение, вие охотно избрахте това казино, което не препоръчваме. Опитваме се да ви помогнем, но на казиното не му пука, ние не сме тези, с които трябва да се отнасяте по този начин. не мислиш ли?

Чувствайте се свободни да се свържете и с Viliam и лиценза за игри Кюрасао:

„Скъпи Данвейл,

за съжаление не мога да ви предоставя нашите вътрешни контакти .

Извинявам се, но тъй като не сме получили допълнително обяснение от казиното относно проблема, не можем да продължим да разрешаваме тази жалба и сме принудени да я затворим като „нерешена". Можете да се свържете с лиценз за игри в Кюрасао . Ако имате нужда от помощта ми да се свържете с тях, просто ми изпратете имейл тук : viliam.v@casino.guru

Много съжалявам, че не можах да помогна повече, но поне затварянето на тази жалба като нерешена ще повлияе негативно на рейтинга на казиното и другите играчи могат да прочетат за вашия опит в нашия преглед.

Надявам се, че повече няма да срещнете подобен проблем.

Казиното може да поиска повторно отваряне на тази жалба по всяко време ."

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ти изобщо не си помогнал.


Вашият представител е имал контакт с казиното, те явно ме игнорират. Вашият представител няма да ми предостави техните данни за контакт, въпреки че знаят, че не мога да се свържа с тях.


Напълно сте наясно, че сега казиното взима депозити и не плаща и игнорира играчите, но все пак не поставяте масови предупреждения на сайта си? Това означава, че играчите ще се регистрират, тъй като са на казино гуру. „Съмнителна репутация" се пренебрегва от повечето играчи, тъй като ВСИЧКИ казина са под въпрос

Автоматичен превод:
danvale
преди 2 години

Съжалявам, нямаме право да споделяме контакти, просто е така.

Но можем да се опитаме да се свържем от ваше име - както направихме. Призовавам ви да се свържете с лицензиращия орган, сега е време.

Бих искал да ви напомня любезно, че ние доброволно служим като посредник, ние нямаме никакви законови права да разследваме кражби.

Би било разумно следващия път да изберете някое от препоръчаните казина. Не искам да звуча грубо, но би било по-добре да се има предвид репутацията на казиното.

Предупреждаваме играчите, че дори обясняваме как да играят в съмнително казино , ако няма начин да играят в прилично казино.

На нас ни пука, но не можем да помогнем на всички. Надявам се, че ще разбереш.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не се интересувате да слушате отзивите ми като играч. Просто искаш да си прав.


Толкова много играчи се регистрират в казина тук, защото са на вашия сайт и не приемайте сериозно „съмнителната" бележка под линия, тъй като всички казина са съмнителни. Имате някои казина, посочени като „Добри или Страхотни", те имат ужасна репутация и дълги дълги списъци с глоби. Вече открито знаете, че тези казина са откраднали от мен и игнорират играчи и нямате предупреждение за измамници?


Също така не предлагайте лицензионния орган като жизнеспособен път. Вие сами знаете и сте започнали (както и колегите), че са безполезни и неотзивчиви или несправедливи.


Ти също не си доброволен. Вие правите парите си чрез партньорство. Така че, моля, не се опитвайте да манипулирате реалността.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини