ФорумОбсъждане на жалбиКазино Goldwin ме моли да верифицирам сметка в държава, в която законно не им е разрешено да работят?

Казино Goldwin ме моли да верифицирам сметка в държава, в която законно не им е разрешено да работят?

преди 1 месец от stevenespie
|
750 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Здравейте всички,


Не съм сигурен дали някой някога се е сблъсквал с това преди. Имах акаунт в Goldwin Casino повече от 2 години. Напълно проверено ТРИ ПЪТИ (тъй като ви карат да изпращате ново доказателство за адрес всяка година).


Останаха 400 в акаунта, но трябваше да се върнат в Обединеното кралство поради болна майка, където не им е позволено да работят законно поради липсата на лиценз на UKGC.


Казаха, че няма да обработят възстановяването, докато не изпратя доказателство за адрес за моя адрес в Обединеното кралство и селфи, на което държа доказателството за адрес? Оспорих това, тъй като те не могат да работят в Обединеното кралство и не искам акаунтът в Goldwin да се актуализира, просто трябва да го затворя и възстановяването да бъде извършено. Все пак го изпратих, сега ме игнорират 4 дни?


Ето темата за оплакване - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва да отбележа, че пуснах жалба в Casinoguru за това. Не е отговорено за 4 дни?

Автоматичен превод:
stevenespie
преди 1 месец

Виждам във вашата жалба , че представителят на казиното активно се опитва да разреши този проблем и ви е казал да изпратите всички необходими документи, за да може тегленето ви да бъде одобрено. Вярвам, че те могат да го решат по този начин.

Изпратихте ли вече документите в казиното?

Освен това можете да видите таймера във вашата жалба и поради обработката на много жалби от нашия екип, не е възможно да публикувате всяка жалба всеки ден. Това е основната причина таймерът да е там, така че не се притеснявайте; Томас ще се свърже с вас скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Както беше посочено по-горе многократно по-рано и както беше посочено в нишката за оплакване, БРОЙ пъти. Всички документи са изпратени преди 5 дни. Всички те също бяха качени в темата за оплакване преди 5 дни. Бях игнориран.


Просто ще игнорираме факта, че те ме помолиха да променя адреса си в акаунта в Goldwin в държава, в която НАРУШАВАТ ЗАКОНА, като привличат играчи???


От 5 дни няма отговор на жалбата...

Автоматичен превод:
stevenespie
преди 1 месец

Мога да прочета в жалбата ви, че казиното ви е отговорило и иска документите в правилния формат или с по-добро качество. Не е нищо необичайно за едно казино да пита, да ви кажа честно. В противен случай акаунтът ви няма да бъде потвърден. Така че, моля, опитайте се да направите както е поискано и се надяваме, че скоро ще могат да приемат документите.

Вярвам, че вашият случай е индивидуален, тъй като, както казахте преди, вашите печалби са натрупани в страната, в която сте пребивавали преди това. не е ли така Ето защо казиното се опитва да разреши всичко и да изплати вашите печалби. Не е ли това основната ви цел или аз не съм разбрала правилно?🤔


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Акаунтът ми беше потвърден ТРИ ПЪТИ ОТ 2022 г. насам. Всички документи, които поискаха, бяха изпратени И ПРОВЕРЕНИ (което е доказано в моята жалба) многократно от 2022 г. насам. Правил съм множество депозити и тегления.

ЕДИНСТВЕНИЯТ проблем, който имах, беше, когато се преместих и поисках акаунтът да бъде закрит и балансът да бъде възстановен. UKGC потвърдиха, че казиното работи незаконно и не е лицензирано в Обединеното кралство. ВЪПРЕКИ това казиното настоя за документите (СРЕЩУ ЗАКОНА НА ОБЕДИНЕНОТО КРАЛСТВО). Доставих всички документи във формат с високо качество, както всяка година.

АКО не виждате какво се случва тук, няма смисъл да говорим.


Прегледах вашия сайт и видях, че Goldwin и West са направили това И са излъгали 4 други играчи от Ирландия, Финландия и Хърватия през последните 4 месеца.

Автоматичен превод:
stevenespie
преди 1 месец

Разбирам мисълта ви, че сте били верифицирани в това казино преди. Както вече споменах, не е необичайно казиното да поиска допълнителна проверка и да поиска още документи. Особено в случаи като вашия, който бих могъл да нарека специален.

Не мога да кажа нищо по правни въпроси, тъй като не съм юрист и никой от нас в Casino Guru не е такъв. Ако смятате, че това казино прави нещо незаконно, можете да го обсъдите с вашия адвокат.

Виждам, че казиното е готово да ви плати парите, след като предостави допълнителните документи, които сте поискали, и се надяваме, че ще направят както обещаха.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Това е смущаващ отговор и подчертава защо казината се разминават с убийство на този сайт.

НЕОБИЧАЙНО И ПРЕСТЪПНО Е ДА ИСКАТЕ ИГРАЧ ДА ВЕРИФИЦИРА СВОЯ АКАУНТ 4 ПЪТИ ЗА ДВЕ ГОДИНИ, ОСОБЕНО КОГАТО Е В ДЪРЖАВА, В КОЯТО ОПЕРАТОРЪТ НЯМА ЗАКОННО РАЗРЕШЕНИЕ ДА РАБОТИ! Не е нужно да сте юрист, за да разберете това, просто погледнете сайта .gov на Обединеното кралство или сайта на UKGC.

Всички документи бяха предоставени ПРОТИВ МОЯТА ПО-ДОБРА ПРЕЦЕНКА И ПРОТИВ СЪВЕТИТЕ НА UKGC. Операторът излъга, отхвърли ги и поиска абсурдни неща. Това може да се види в темата за оплакване.

Моля, не бъдете апологет на казината, знам, че ви плащат заплатите, но ИСУС ХРИСТОС!

Автоматичен превод:
stevenespie
преди 1 месец

Наистина не разбирам намеренията ви тук, да ви кажа честно.🤷‍♀️

Вие сте играли в това казино, докато сте живели в Ирландия, както казахте. След това сте се преместили в Обединеното кралство по лични причини и сте искали да изтеглите оставащия баланс от сметката си в това казино. До сега?

Вие идвате на нашия сайт и подавате жалба, за да можем да ви помогнем да получите парите, а сега се държите грубо тук във форума, когато всичко, което правим, е да се опитваме да ви помогнем да получите парите? Наистина не разбирам.

Казиното е напълно лицензирано в Кюрасао (GC) и приема играчи от Обединеното кралство. Те са готови да ви платят парите и искат документи от вас, за да могат да го направят. Разбирам, че се опитват да го затруднят по някакъв начин с всички изисквания, но все пак вярвам, че дано плащат.

Така че, обяснете ми сега, моля. Какво мислите тук?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Радвам се да видя намеренията на CG в шоуто. Цензуриране на прегледи, маркиране на жалби като разрешени, когато не са направили нищо….


filefilefile

Автоматичен превод:
stevenespie
преди 2 седмици
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини