Здравейте всички,
Не съм сигурен дали някой някога се е сблъсквал с това преди. Имах акаунт в Goldwin Casino повече от 2 години. Напълно проверено ТРИ ПЪТИ (тъй като ви карат да изпращате ново доказателство за адрес всяка година).
Останаха 400 в акаунта, но трябваше да се върнат в Обединеното кралство поради болна майка, където не им е позволено да работят законно поради липсата на лиценз на UKGC.
Казаха, че няма да обработят възстановяването, докато не изпратя доказателство за адрес за моя адрес в Обединеното кралство и селфи, на което държа доказателството за адрес? Оспорих това, тъй като те не могат да работят в Обединеното кралство и не искам акаунтът в Goldwin да се актуализира, просто трябва да го затворя и възстановяването да бъде извършено. Все пак го изпратих, сега ме игнорират 4 дни?
Ето темата за оплакване - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14
Hello everyone,
Not sure if anyone has ever come across this before. Had an account at Goldwin Casino for over 2 years. Fully verified THREE TIMES (as they make you send a new proof of address every year).
Had 400 left in the account but have had to move back to the UK due to mother being ill, where they aren't allowed to operate legally due to not having UKGC license.
They said they would not process the refund until I sent a proof of address for my UK address and a selfie of me holding the proof of address? I argued this as they can't operate in the UK and I don't want the Goldwin account updated, I just need it closed and the refund done. I sent it anyway, now they've ignored me for 4 days?
Here is the complain thread - https://casino.guru/goldwin-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-14