Не, това е чат на живо, те просто дават стандартните скриптови отговори, които финансовият отдел ще ме актуализира по имейл.
Поисках изплащането на 16 ноември. Казаха, че може да отнеме до 10 дни.
Питах дали акаунтът ми е напълно потвърден, но до вчера нямаше отговори, които потвърдиха, че е потвърден. (И къде имам доказателство, че са го потвърдили)
Мисля, че съм най-разочарован, защото оттогава спечелих още 2 пъти. Имам $80, които бяха заявени на 16 ноември. $50 поисках на 18 ноември. И 3-то изплащане от $100.
Продължавам да печеля, но трябва да ми плащат, за да знам дали трябва или не да продължа да залагам с това казино.
No it's a live chat, they just give the standard scripted responses that the finance department will update me via email.
I requested the payout on November 16. They said it could take up to 10 days.
I had been asking if my account was fully verified but no answers until yesterday that they confirmed it was verified. (And where I have proof that they confirmed it)
I think I'm most frustrated because I've since won 2 more times. I have the $80 that was requested on Nov 16. $50 I requested on November 18. And a 3rd payout of $100.
I keep winning but I need to get paid so that I know whether or not I should continue to gamble with this casino.
Автоматичен превод: