ФорумОбсъждане на жалбиКазино Champion блокира акаунта ми, за да не въведе 7000 UAH

Казино Champion блокира акаунта ми, за да не въведе 7000 UAH

преди 7 месеца от wwvskwn9kv
|
1822 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Вече мина месец, но човекът не е добър човек или шампионът се бави за време

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
wwvskwn9kv
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че чакате парите си от месец въз основа на това, което описвате. Можете ли да ми кажете дали казиното изобщо ви каза причината? Имате ли потвърден акаунт? Играхте ли с някакъв бонус или не?

Забелязвам също, че сте отворили жалба , така че нашият екип ще се опита да разбере какво е и да ви помогне, ако е възможно.

Както и да е, моля, кажете ми отговорите на въпросите ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

В казиното ме обвиниха в вид измама, без да дадат обяснение за това, след като им изпратих всички необходими скрийншоти и документи, блокираха акаунта ми и казаха, че снимките на документите са фалшиви, но това е a priori невъзможно, тъй като взех извлечението и директно с банката директно изпратих PDF файла, но те пак казаха, че файлът уж е фалшив и тримата започнаха да ми искат куп всякакви документи, снимка с паспорт, снимка с карта, пълна парола за достъп, курва в банката, добре, успех на теб, мисля, че това не са страните, те искат да завладеят личната ми информация

Автоматичен превод:
wwvskwn9kv
преди 7 месеца

Хм, в такъв случай ще трябва да изчакаме жалбата и как ще се реши всичко, защото е доста сложно и сериозно това, в което казиното ви обвинява. Видях, че има текущо разследване от тяхна страна и то е в ход повече от 2 седмици, така че съм любопитен да видя какво в крайна сметка ще разберат и какво ще излезе от казиното. За съжаление, въпреки че се проточва, ще трябва да имаме търпение.

Междувременно чухте ли нещо от тях или си мълчат?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Толкова съм впечатлен, че са глухонеми

Автоматичен превод:
wwvskwn9kv
преди 7 месеца

Хм, така че няма новини, както виждам. Така че ще оставим Питър да разгледа всичко необходимо и се надяваме, че ще имаме актуализация възможно най-скоро. Ще стискам палци

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини