Хей, момчета, имам нужда от вашето мнение тук, наскоро затворих жалбата си и някои неща изглеждат малко несправедливи тук (имам нужда от съвет от вас, ако и вие смятате, че е несправедливо)
Казвал съм на BK8 за пристрастеността си към хазарта и преди, но нямам пълната екранна снимка на заявката, тъй като направих тази заявка чрез чат на живо, казах им за пристрастеността си към хазарта (Не беше в екранната снимка) Въпреки това , имам тяхна екранна снимка, в която се посочва, че признават пристрастеността ми към хазарта, но те продължават да твърдят, че това е стандартен отговор и не са знаели за пристрастяването ми към хазарта. Нямам контекст дали мениджърът по жалбите е прегледал ПЪЛНИЯ препис на чата, предоставен от казиното (ако има такъв) и ако е бил затворен само въз основа на декларацията на казиното „О, не знаех, това беше стандартен отговор, прегледах пълния чат и нямаше заявени проблеми с хазарта" изглежда доста несправедливо за мен и много едностранчиво, ако съм предоставил доказателствата и това, което казиното е предоставило, са просто твърдения.
Имам нужда от информация от вас, момчета, ако това наистина е несправедливо към мен, опитах се да изпратя имейл няколко пъти до казино гуру (нямаше отговори) и се опитах да отворя отново случая (нямаше отговори) Нещо друго, което мога да опитам? Казиното отказва да ми предостави какъвто и да е препис на чат.
Приложени са те, които признават пристрастеността ми към хазарта.
Hey guys, need your input here, I recently got my complaint closed and some things seem a little unfair here (Need advice from you guys if you guys think that it is unfair as well)
I have told BK8 about my gambling addiction before, however, I do not have the full screenshot of the request since I've made this request through Live Chat, I've told them about my gambling addiction (Was not in the screenshot) However, I have a screenshot of them stating that they acknowledge my gambling addiction, however, they have gone on to argue that it is a standard reply and they did not know about my gambling addiction. I have no context if the complaint manager has reviewed the FULL chat transcript provided by the casino (If any) and if it was closed just based on the casino's declaration of 'Oh I didn't know, it was a standard reply, I reviewed the full chat and there were no gambling issues stated' seems pretty unfair to me and very 1 sided if I have provided the evidence and what the casino provided were just claims.
Need some input from you guys if this is indeed unfair to me, I've tried to email a few times to casino guru (There were no replies), and I've tried to re-open the case (There were no replies) Anything else I can try? The casino refuses to provide any chat transcript to me.
Attached is them acknowledging my gambling addiction.