ФорумОбсъждане на жалбиКазино BK8 премахна моето самоизключване преждевременно

Казино BK8 премахна моето самоизключване преждевременно

преди 8 месеца от Weijie
|
1327 преглеждания 2 отговора |
|
преди 8 месеца

Хей, момчета, имам нужда от вашето мнение тук, наскоро затворих жалбата си и някои неща изглеждат малко несправедливи тук (имам нужда от съвет от вас, ако и вие смятате, че е несправедливо)


Казвал съм на BK8 за пристрастеността си към хазарта и преди, но нямам пълната екранна снимка на заявката, тъй като направих тази заявка чрез чат на живо, казах им за пристрастеността си към хазарта (Не беше в екранната снимка) Въпреки това , имам тяхна екранна снимка, в която се посочва, че признават пристрастеността ми към хазарта, но те продължават да твърдят, че това е стандартен отговор и не са знаели за пристрастяването ми към хазарта. Нямам контекст дали мениджърът по жалбите е прегледал ПЪЛНИЯ препис на чата, предоставен от казиното (ако има такъв) и ако е бил затворен само въз основа на декларацията на казиното „О, не знаех, това беше стандартен отговор, прегледах пълния чат и нямаше заявени проблеми с хазарта" изглежда доста несправедливо за мен и много едностранчиво, ако съм предоставил доказателствата и това, което казиното е предоставило, са просто твърдения.


Имам нужда от информация от вас, момчета, ако това наистина е несправедливо към мен, опитах се да изпратя имейл няколко пъти до казино гуру (нямаше отговори) и се опитах да отворя отново случая (нямаше отговори) Нещо друго, което мога да опитам? Казиното отказва да ми предостави какъвто и да е препис на чат.


Приложени са те, които признават пристрастеността ми към хазарта. file

Автоматичен превод:
Weijie
преди 8 месеца

За съжаление, колкото и да искам да ви помогна с този проблем, нашият екип за жалби вече разгледа молбата ви и реши, че не могат да направят нищо повече от това, което са опитвали преди във вашата жалба .

Ако смятате, че трябва да овладеете проблема си с хазарта и имате нужда от помощ от някого, моля, свържете се с някой от тези помощни центрове, налични във вашата страна. Списъкът е тук . С пожелание за всичко най-добро.🍀

Автоматичен превод:
Weijie
преди 6 месеца

пишете ми, имаме опит в подобни случаи

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини